Chiquita Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter #1221 Del Skrevet 15. oktober 2004 Det koster å vente barn gitt, men dere har vel det meste nå? Nja, vi begynner å ha ganske mye Skal vi se på "lista": Vi har: -stellekomode -stelleunderlag -seng -sengekant -1 tisselaken -vognpose (vinter) -sangenic bleiebøtte og 1 ekstra refil -uro med lys for å ha på sprinkelsenga (lyser i taket) -vogn, stelleveske, regntrekk og myggnett -madrass til sprinkelseng Til nå har vi kjøpt av klær: -3 bodyer med lang erme, str 56 -1 sparkebukse med hel fot, str 56 -2 bukser uten fot, str 56 -6 par sokker, 0-3 mnd _______ Det som står på "handlelista" nå er: -vognteppe -dyne (og ev pute) -sengeklær (laken og trekk til dyne/pute) -badebalje -badetermometer -BabyBjörn Active bæresæle -lammeskinn (fra Nøstebarn) -babycall (?) -febertermometer -myke vaskekluter -gaskluter (mange) -2-3 helsetepper (bomull) Det er jo ikke så veldig mange dyre ting som gjenstår da. Klær kommer jo i tillegg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 15. oktober 2004 #1222 Del Skrevet 15. oktober 2004 Så flinke dere er :-) Alt snart i boks. Lurer på når vi skal begynne å se på ei liste som inneholder slike ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter #1223 Del Skrevet 15. oktober 2004 Lurer på når vi skal begynne å se på ei liste som inneholder slike ting Til sommeren, vennen... Til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 15. oktober 2004 #1224 Del Skrevet 15. oktober 2004 Håpe håpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter #1225 Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg krysser fingrene i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 15. oktober 2004 #1226 Del Skrevet 15. oktober 2004 :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter #1227 Del Skrevet 16. oktober 2004 Vi har shoppet mer (siste innkjøp i kursiv) Vi har: -vogndyne -dyne og pute til sprinkelseng -sengeklær; 2 stretchlaken og trekk til dyne/pute +vogndyne -overmadrass til sprinkelsenga -stellekomode -stelleunderlag -seng -sengekant -1 tisselaken -vognpose (vinter) -sangenic bleiebøtte og 1 ekstra refil -uro med lys for å ha på sprinkelsenga (lyser i taket) -vogn, stelleveske, regntrekk og myggnett -madrass til sprinkelseng Til nå har vi kjøpt av klær: -3 bodyer med lang erme, str 56 -1 sparkebukse med hel fot, str 56 -2 bukser uten fot, str 56 -6 par sokker, 0-3 mnd _______ Det som står på "handlelista" nå er: -badebalje -badetermometer -BabyBjörn Active bæresæle -lammeskinn (fra Nøstebarn) -babycall (?) -febertermometer -myke vaskekluter -gaskluter (mange) -2-3 helsetepper (bomull) Var jo en tur på Jysk i dag, og da fant vi ut at vi kunne kjøpe det med det samme vi var der. Skal jo kjøpe flere sengesett, osv - men det er morro å ha "kommet igang" også Og så fikk jeg kjøpt meg et par topper. Eller sports-bh'er da (det er det nærmeste jeg kommer sporty) Og jeg fikk brev i posten ang vedtak om engangsstønad. Den skulle bli utbetalt rundt den 19.10. Det er jo tirsdag i neste uke, så det passer jo fint. er jo tidsnok til å betale vogna det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 16. oktober 2004 #1228 Del Skrevet 16. oktober 2004 :dagensrose: til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter #1229 Del Skrevet 16. oktober 2004 DEN SOM HAR LYST TIL Å HJELPE BANANMANNEN MED Å RYDDE PÅ "BAREROMMET" SLIK AT VI FÅR FLYTTET BARNEUTSTYRET INN DIT FÅR BARE KOMME!!! *roper* (nekter å ha utstyret på stua noe mer - og nå er senga montert, og madrassene tatt ut av posene til lufting. Dette gidder jeg ikke å ha på stua i mange måneder, så nå rydder mannen plass) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 16. oktober 2004 #1230 Del Skrevet 16. oktober 2004 Dessverre så har jeg ikke tid til å hjelpe akkurat nå. Er travelt opptatt med å spise is og taste på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter #1231 Del Skrevet 16. oktober 2004 Noen andre??? *ledig stilling* Lønn: juleøl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 16. oktober 2004 #1232 Del Skrevet 16. oktober 2004 Lønn: Juleøl??? Hmmm........tenker hardt på om jeg har noen ledige minutter :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter #1233 Del Skrevet 16. oktober 2004 Lønn: Juleøl??? Hmmm........tenker hardt på om jeg har noen ledige minutter :klø: *lurer på hvorfor fruen er positiv til juleøl 2,5 mnd før juleaften, mens julebrus var "ulovlig"...* :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter #1234 Del Skrevet 16. oktober 2004 Jeg har nå lagt sammen 3 maskiner med klær - kan jo ikke være helt nyttesløs mens mannen er så flink og rydder... *og det er jammen litt av en jobb, stakkar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 16. oktober 2004 #1235 Del Skrevet 16. oktober 2004 *lurer på hvorfor fruen er positiv til juleøl 2,5 mnd før juleaften, mens julebrus var "ulovlig"...* :klø: Fordi øl er øl og bestandig smaker godt Julebrus er julebrus og smaker ikke godt før i desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter #1236 Del Skrevet 16. oktober 2004 Ok. Jeg forstår tydeligvis ikke dette, siden jeg ikke liker øl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 16. oktober 2004 #1237 Del Skrevet 16. oktober 2004 Liker du ikke øl, nei da skjønner du ingenting øl og fotballkamp det er greier det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter #1238 Del Skrevet 16. oktober 2004 øl og fotballkamp det er greier det Jaha - særlig rosenborg, kanskje??? *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 16. oktober 2004 #1239 Del Skrevet 16. oktober 2004 Du får ikke lov å le av rosenborg. Kaller du deg trønder eller? Her er ingen medgangssupportere! Jeg er supporter uansett hva det blir. Selv om det selvfølgelig blir gull i år også. Og det får i hvertfall ikke bli Vålerenga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 16. oktober 2004 #1240 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hmmm, i dag er visst den store Chiquita-får-ikke-lov-til-noen-ting-dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg