pia1006 Skrevet 1. mai 2004 #741 Del Skrevet 1. mai 2004 Blir spennende om noen dager når du skal teste. Krysser ALT for det!!!!! GOD HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 1. mai 2004 Forfatter #742 Del Skrevet 1. mai 2004 Ja, det blir spennende. I dag er jeg da på rugedag 7 - og halvveis til blodprøven. Dagene frem til nå har vært ganske greie, men jeg gruer for at det er nå nervene blir satt på prøve... *lurer på hva jeg skal finne på i dag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 3. mai 2004 #743 Del Skrevet 3. mai 2004 Bare innom for å si at jeg tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 3. mai 2004 Forfatter #744 Del Skrevet 3. mai 2004 Takk, Hulderjenta... Tenker på meg selv jeg også Rugedag 9, og det er nesten slik at jeg er redd for å gå på do.... :-? Åh, måtte resultatet snart dukke frem som en positiv graviditetstest!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. mai 2004 #745 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg tenker på deg jeg også. Er like nervøs og spent hver gang jeg får melding om aktivitet i boken din. Håper egget har klart å få et godt feste i rugekassen din. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 3. mai 2004 #746 Del Skrevet 3. mai 2004 Skriver under på det siste innlegget jeg også. Når jeg ser det har vært nye innlegg i dagboka di håper jeg det er gode nyheter :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 3. mai 2004 #747 Del Skrevet 3. mai 2004 Åh så spännande... jag har säkert skrivit det förut men jag tänker på hur speciellt det måste kännas att veta att det finns ett befruktat ägg inuti en... och bara hoppas. Det är nästan som när man fått första positiva testen och väntar på att tiden ska gå tills det blir lite säkrare - fast det är ännu mer osäkert. eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 3. mai 2004 #748 Del Skrevet 3. mai 2004 Å, så spennende det er og følge med her!!! :-) Håper virkelig på det beste for dere!Lykke til! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 3. mai 2004 #749 Del Skrevet 3. mai 2004 Bare innom med en klem. Håper det blir fine resultater ut av ventingen deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 4. mai 2004 #750 Del Skrevet 4. mai 2004 Guri malla så spennende! :o Jeg håper så inderlig inderlig inderlig at du lykkes på dette forsøket! Håper du har mye å holde på med så dagene går fort Klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 4. mai 2004 #751 Del Skrevet 4. mai 2004 Kjære Lille Søte Egget.... Håper du koser deg inn i magen til Chiquita ....og blir til et lite nurk! :rosasmil: Klem fra Zafir som må innom her hver dag for å sjekke ståa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 4. mai 2004 Forfatter #752 Del Skrevet 4. mai 2004 Her har jeg vært borte i en dag, og så har jeg fått så mange fine meldinger i dagboka mi... TUSEN TAKK ALLE SAMMEN :kysse: Egentlig så er det ikke så mye å fortelle fra min side av PC'en. Eller - jeg kan jo fortelle at jeg tok en Persona-test i dag da (siden den kan slå ut positivt ved graviditet, så tenkte jeg at det kunne være morro å prøve). Den testen fikk et positivt utslag. Jeg vet jo at det ikke automatisk betyr at jeg er gravid, for det trenger ikke å bety noen ting, egentlig, men den gir jo meg et lite håp. Så i morgen blir det "ordentlig" testing Kryss fingrene for meg i morgen også da, damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. mai 2004 #753 Del Skrevet 4. mai 2004 Krysser fingre og tær for positiv test i morgen Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 4. mai 2004 #754 Del Skrevet 4. mai 2004 Så kjempespennende!!!! Krysser fingrene for positivt resultat i morgen Som du sier så trenger det ikke å bety noe, men den positive el testen kan jo også bety masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 4. mai 2004 #755 Del Skrevet 4. mai 2004 Å dette er så spennende! Krysser fingre og tær for at nå er set din tur! Stoor klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. mai 2004 #756 Del Skrevet 4. mai 2004 Krysser alt som kan krysses, og sender maaaange tanker over til deg om at det lille egget har funnet seg en plass og klort seg fast der. Selvfølgelig med planer om å bli der de nærmeste 8-9 månedene og vokse seg til en liten baby. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. mai 2004 #757 Del Skrevet 4. mai 2004 :blomst_opp: Ikke mer å si enn det! Lykke til med testing!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 4. mai 2004 #758 Del Skrevet 4. mai 2004 oioioi - så utrolig spennende. Lykke til, Chiquita! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 4. mai 2004 Forfatter #759 Del Skrevet 4. mai 2004 Dere er helt supre, jenter!!!! Ikke noe mer å si om den saken heller..... Etter den positive Personaen nå i dag, så har jeg lyst til å teste ordentlig NÅ!!!! Men jeg MÅ jo vente - i morgen har det jo gått enda en dag så det er forhåpentligvis mer HcG å gi utslag på, i tillegg til at urinen er mer konsentrert. Jeg har kjøpt inn tester "så det holder" nå: 1 New Gereration - mest følsom, og blir derfor brukt i morgen. 2 Quick Respons 1 CB - som blir brukt tilslutt, siden den er minst følsom.... Denne gangen SKAL testene slå ut positivt hos meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 4. mai 2004 #760 Del Skrevet 4. mai 2004 OI :o Her krysses armer og bein til den store gullmedaljen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg