Gå til innhold

Chiquita og Bananmannen

Chiquita

Anbefalte innlegg

Først og fremst gratulerer med vellykket eggsanking! :D

Flott at hele 9 egg er befruktet. Jeg håper og håper og håper så inderlig at innsettingen og rugingen går bra. Slemme tante rød har bare med å holde seg unna! :fy:

Jeg er helt enig med, Hulderjenta som sier at du og Bananmannen er kjempetøffe som klarer å gå gjennom dette. Jeg kjenner jeg blir lei inni meg av tanken på alle de parene som så inderlig ønsker seg et barn, men som ikke klarer å få det til. Hvertfall ikke uten masse hjelp. :(

Jeg kommer til å krysse alt jeg har av fingre og tær for at dere skal få lov til å bli mamma og pappa til en liten en. Det er jo ikke tvil om at et barn er ønsket, og at når det kommer så vil det bli elsket av en fantastisk mamma og en fantastisk pappa. :D

Sender over mange varme tanker, en :klem: og en bukett :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når legen kom inn fikk jeg satt en DEILIG dose med morfin inn i kanylen - mmmm, hvor behagelig jeg hadde det da et øyeblikk  :wink:

Jeg ser at du hadde egnet deg mye bedre som narkoman enn meg. :ler: Jeg syntes det er noe av det værste med hele egguttaket. Jeg syntes det gjør kjempe vondt når stoffet går oppover i armen, og kan nesten ikke vente til de får skylt med sterilt vann. Svimmel og kvalm ble jeg også da "rusen" nådde hodet.

Håper du får satt tilbake et (eller to) flotte egg i dag, og at de biter seg fast de neste 9 måndene.

Klem fra

Zianta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det gjør kjempe vondt når stoffet går oppover i armen' date=' og kan nesten ikke vente til de får skylt med sterilt vann. Svimmel og kvalm ble jeg også da "rusen" nådde hodet[/quote']

Åh, jeg som synes morfinen er så kjempegod. Ante ikke at det gikk ann å ikke like den jeg....

Ble ikke skylt med noenting etter morfinen til meg (som jeg merket i allefall) :ler:

Jaja, skulle fint tatt mer morfin jeg, hadde det ikke vært for de forferdelige sprøytene :-?

Vel, uansett så er det nå ikke noen sprøytestikk før blodprøven den 10. mai.

Fikk satt inn ett egg i dag som de sa var kjempefint, og i tillegg fikk vi fire like fine i fryseren. Så vi er da egentlig ganske fornøyda :wink:

Nå skal jeg legge meg ned og sove litt - sov dårlig i natt, så jeg er kjempetrøtt nå...

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk satt inn ett egg i dag som de sa var kjempefint, og i tillegg fikk vi fire like fine i fryseren. Så vi er da egentlig ganske fornøyda :wink:

Nå skal jeg legge meg ned og sove litt - sov dårlig i natt, så jeg er kjempetrøtt nå...

*klem*

Härligt att läsa Chiquita. Jag är glad å era vägnar, hoppas det går vägen och ert lille ägg fastnar och börjar växa till en liten varelse. Massor av lycka till!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis som "rugekasse" :ler:

Og fire flotte egg i frysen.

Valgte du selv å bare sette inn et egg,

eller har de nå begynt med det i Trondheim også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et egg er tydeligvis ny "prosedyre" der også, ja, for det var aldri snakk om noe annet...

Legen var fast bestemt på at det skulle være et egg som skulle settes inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var hyggelig lesning. Har vært veldig lite på nett i helgen,så jeg leste her for første gang i dag(etter at du har vært inne osv...)

Krysser fingrene for at det er vidunder egget du har i magen nå!

Klem :klem: Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så koselig at det ble så bra resultater!!! Og gratulerer med rugestatus!!

Krysser allt som krysses kan, heia heia!

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vel bare hoppe i det og innrømme at jeg er en smugleser, men nå da jeg leste de spennende nyhetene klarte jeg ikke å være smugleser mer for nå må jeg jo bare ønske dere lykke til og si at jeg håper virkelig at egget klorer seg fast og at dere om noen måneder får en liten skrikerunge!

Krysser fingre for dere!

Mange klemmer fra

Isiselin

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hærlig lesning om at det gikk fint med både eggesanking og innsetting! :klem2:

Lykke til videre kjære Chiquita, håper ruginga går like greit og at det snart gir resultater :)

Vi venter spent på nye oppdateringer!

Det er vel tøft å lese til eksamen i disse spennende stunder, men jeg håper at det går greit.

Kan fortelle at da jeg testa to blå så hadde jeg eksamen noen dager senere...og det gikk skitbra!!! Selv om jeg gikk tidlig fordi jeg klarte ikke å sitte der lenger. Håper du får oppleve det samme (altså få se to blå på pinnen).

Haugevis av lykketil-klemmer fra Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

:digge: Klukk, klukk, klukk, sa høna på haugen! :digge:

Chiquita = hønemor som ruger på egg :D

:ler2::ler::ler2::ler:

Tenker på dere!

:klem: fra Hulderjenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her var det virkelig kommet mange svar siden sist jeg kikket innom...

Tusen takk alle sammen for at dere tenker på meg.

Egentlig så synes jeg hele greia er helt uvirkelig.

Tenk - for et par dager siden så fikk jeg satt inn et "fint" fire-delt egg i magen min. Kanskje det har delt seg videre? Kankskje ikke? Kanskje har det tenkt tanken på å feste seg også - kanskje ikke.... :klø:

Jeg synes det er vanskelig å tenke på at jeg faktisk HAR et befruktet egg inni meg - som KANSKJE skal bli til et annet menneske. Klarer liksom ikke helt å forstå at dette faktisk skjer...

Jeg synes (til nå) at det går helt greit å tenke på andre ting, for jeg føler ikke at det er reelt.... :-? Liksom ikke at jeg tror noe på det innimellom. Men jeg VET det jo....

*sukk*

Alle disse tankene gjør meg snart gal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville bare ønske deg lykke til jeg Chiquita!!! :D :D Håper virkelig at egget resulterer i et lite nurk som du kan kose deg med i magen fremover!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*vente vente vente*

Er i dag på rugedag 5 (tror jeg), og det er enda en lang uke til jeg ev skal ta en CB-test :roll:

Egentlig så går det veldig greit med meg - jeg tenker ikke så veldig mye på det, egentlig *heldigvis*

Har fått ømme bryster da, men det er jo en bivirkning av crinone-gel'en (progesteron-tilskudd).

Litt plagsomt å få slike bivirkninger, for det er jo ubehagelig å ha på BH. Og slik er det allerede nå :roll: Vet jo at bivirkningene av crinone'n vil forsterke seg.... *grøss og gru*

*vente vente vente*

Sambo reiser bort på fredag også (wæææ - det er jo i morgen!!!!)

Han blir borte til på onsdag (tror jeg)

Kanskje kommer han hjem en tur på søndag, men det er lite trolig :roll:

Så da blir jeg hjemme alene med tankene og bivirkningene mine da (i allefall ingen som "klør" på brystene mine da) :ler:

*takker Gud for internett*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...