Chiquita Skrevet 22. april 2004 Forfatter #701 Del Skrevet 22. april 2004 *takker og bukker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 22. april 2004 #702 Del Skrevet 22. april 2004 Krysser alle mine fingre og tær for deg og bananmannen. Jag med! Jag hoppas verkligen det lyckas för er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 22. april 2004 Forfatter #703 Del Skrevet 22. april 2004 *takk takk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 22. april 2004 #704 Del Skrevet 22. april 2004 Lykke til og her krysses det alt også Spent på oppdateringen på lørdag !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 22. april 2004 Forfatter #705 Del Skrevet 22. april 2004 Takk takk, cappo.... *jeg kjeder meg mens jeg venter på at sambo skal bli klar til å dra....* Gikk og hentet posten i sted - ca 200m tilsammen, og jeg har nå lagt ned veto om at jeg skal ikke gå slike avstander før jeg føler meg "fin" igjen :-? Det var vondt. Umulig å flytte føttene på normal måte, så jeg måtte vri på bekkene for å flytte føttene :-? Altså - skal sambo ha meg med på shopping i dag, så får han jammen finne en rullestol til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 22. april 2004 #706 Del Skrevet 22. april 2004 Du får ikke lest dette før på lørdag, men da håper jeg at alt har gått bra. Og at du kommer med en flott oppdatering om eggene. Kjempe masse lykke til i morgen og resten av helgen. Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 22. april 2004 #707 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg får dessverre ikke fulgt med hvordan ståa er hos deg før sent på søndagen, men håper med mitt hele hjertet at både uttak og innsetting går perfekt! Lykke til, kjære deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 23. april 2004 #708 Del Skrevet 23. april 2004 Sender over en god til lykke klem til dere begge. Tror jeg har mange med meg i det at du er til veldig stor nytte for oss andre her inne. Du deler av din kunnskap med alle og virker så god. Lykke til :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 23. april 2004 #709 Del Skrevet 23. april 2004 Lykke lykke til!! Dette er kjempespennende! Håper virkelig at alt går bra for dere nå!!! Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 23. april 2004 #710 Del Skrevet 23. april 2004 Tenker på deg og Bananmannen idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 23. april 2004 #711 Del Skrevet 23. april 2004 Lykkeønskninger fra meg også ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 23. april 2004 #712 Del Skrevet 23. april 2004 Tenker på dere! God helg og lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 24. april 2004 Forfatter #713 Del Skrevet 24. april 2004 Heisann dere. JEg er bare en liten tur her inne nå for å fortelle at 13 egg ble tatt ut, og av dem har 9 blitt befruktet. KOmmer med en "full" rapport senere. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 24. april 2004 #714 Del Skrevet 24. april 2004 Kjempe flott! Krysser alle ledige kroppsdeler videre. Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 24. april 2004 Forfatter #715 Del Skrevet 24. april 2004 Kan vel like greit komme med full rapport nå.... Altså - vi lå i trondheim fra torsdag til fredag, slik at vi skulle slippe å stå opp så forferdelig tidlig. Jeg sovnet rundt kl 1, og sov godt frem til kl 6 - da var det ingen mulighet til å sove lengre :-? Litt over kl 7 stod vi opp, og jeg gikk innom dusjen før jeg tok de tre pinex'ene og den vivalen som skule gjøre meg mer avslappet, osv... Alt gikk fint. Så dro vi til sykehuset til kl 8.30, så sambo fikk avlevert sin prøve før vi hadde tid kl 8.45. Litt ofrsinket var de derimot, så vi kom ikke inn før kl var 9.25 (tror jeg) Skulle da få satt kanylen oppå handa, men det var ikke så enkelt. Sykepleier undersøkte først venstre hånd, uten å kjenne noen blodåre. SÅ kjente hun på høyre hånd, hvor hun faktisk kjente en blodåre (men kunne ikke se den). Så ble det da et stikk. Men desverre - der ble det bom, gitt.... :-? Hun gikk tilbake til å kjenne på venstre hånd igjen, og hun kunne fremdeles ikke finne noen blodåre oppå der :-? Så kjente hun på siden av hånda - etter en åre som hun kalte "studentenes trøst" (for den åren var det "umulig" å bomme på, siden den ikke rullet unna) Og der ble det da treff satte oss ned og ventet litt, og jeg var helt rolig (tydelig at vivalen hadde virket) Ble vist inn på "stua" hvor inngrepet skulle utføres, jeg kledde av meg bak et forheng, før jeg klatret opp i stolen. Der ble jeg "koblet" til hjertemålere, pulsmåler og blodtrykksmåler. Lå der og ventet litt før legen kom inn. Sambo satt like ved siden av meg. Når legen kom inn fikk jeg satt en DEILIG dose med morfin inn i kanylen - mmmm, hvor behagelig jeg hadde det da et øyeblikk Legen begynte å vaske meg både utvendig og innvendig, før jeg fikk beskjed om at nå skulle lokal-bedøvelsen settes.... :o Det gjorde litt vondt, men det hele var raskt overstått. Og jeg koste meg fremdeles mye med morfin-rusen Legen begynte eggsankingen på venstre side, og jeg merket da hun stakk nåla igjennom skjedeveggen min. SÅ gikk det ganske greit. Det var litt vondt innimellom mens hun "romsterte" rundt oppi der, men det gikk dra greit (selv om jeg lå litt anspent innimellom og ventet på neste smerte-skylling) 8 egg ble resultatet på venstre side. Så var det høyre side som stod for tur. Jeg fikk beskjed av legen om at "nå stikker jeg", og jeg ventet... og ventet... og ventet.... og ventet... Etterhvert så måte jeg spørre legen om hun ikke skulle stikke snart, og da fikk jeg til svar at det hadde hun gjort for lenge siden :klø: Altså - jeg merket ikke noe til den... Ikke kjente jeg stort av eggsankingen hun drev med der inne heller Men det ble da 5 egg der også. Og "vips", så var det da ferdig..... Jeg synes det gikk veldig raskt! Så heiste jeg meg over i en annen seng, og ble trillet inn på "recovery", altså det rommet hvor jeg skulle ligge i 30 minutter etter inngrepet. Vel, etter 15 minutter følte jeg meg veldig fin, og etter 20 minutter fikk jeg gå. :-) Forresten - under uttaket så var det en dame på det andre rommet som drev og talte egg.... Jeg ble veldig glad da hun sa at hun fant det første egget, men etter det husker jeg ikke så mye - jeg var mer konsentrert over å nyte rusen Så dro vi tilbake til hotellet, hvor jeg ble liggende i senga nesten resten av dagen (vaar oppe litt også da, og vi dro på Egon og spiste, f.eks, men jeg var veldig glad i senga, ja) De ringre fra sykehuset da jeg lå der og sov i 12-tiden. Kjente at det "stakK" i meg med det samme jeg så sykehus-nr. Heldigvis så var det bare at de lurte på om jeg kunne komme tidligere i dag for å ta progesteron-sprøyten. Skulle egentlig inn kl 13, men ble spurt om å komme kl 10.15 i stedet, og det gikk jo kjempefint Så kl 10.50 møtte vi spent opp i dag, og fikk høre at 9 egg var blitt befruktet. Kjente at jeg ble ganske lettet da, ja. Så fint, liksom... Formen i dag har vært ganske fin også, frem til ca kl 15 i dag, da fikk jeg plutselig veldig vondt i magen. To to panodil zapp igjen, så klarer jeg å sitte her litt i allefall Nå skla jeg oppdatere meg på hva som har skjedd her i de siste to dagene. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 24. april 2004 #716 Del Skrevet 24. april 2004 Så fint at det har gått bra med dere da :-) Når skjer ting videre nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 24. april 2004 Forfatter #717 Del Skrevet 24. april 2004 Når skjer ting videre nå da? I morgen settes det (forhåpentligvis) inn et egg. Så er det bare å vente i 14 dager da, og se om mensen dukker opp, eller ikke :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. april 2004 #718 Del Skrevet 24. april 2004 Skal krysse fingre og tær for dere..... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 24. april 2004 #719 Del Skrevet 24. april 2004 Åh, så fort??? Herregud dere har det spennende for tiden. Vi herjer på her også for å få til et frø i magen, men på naturmetoden ennå :-) (håpe håpe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 24. april 2004 #720 Del Skrevet 24. april 2004 Kjenner til Studentens trøst ja Så fint at eggsankingen (nå lærte jeg hvordan det foregår - har alltid trodd man gikk gjennom buken jeg, og ikke gjennom vagina... Jaja, man kan ikke vite alt!) gikk bra, og at ni egg er befruktet!!! Så i morgen blir du hønemor og skal ruge på egg, så spennende!! Fy søren hva dere går igjennom, Chiquita - dere er drittøffe! Men så er man jo villig til å strekke seg langt for å få ønskebarnet sitt! Jeg håper dere får deres nå! Lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg