Gjest lipgloss Skrevet 12. desember 2015 #41 Skrevet 12. desember 2015 Det er leit å ikke bli respektert av familien min :-(Og jeg har mistet mitt barn på 4 år til barnevernet pga. Jeg har opplevd incest i familien min.Kjempe trist :-( :-( :-( :-( :-(Anonymkode: b339e...3c1du må gjerne ta kontakt med meg på pm visst du trenger en å snakke medjeg er ikke psykolog men har opplevd vonde ting selv
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #42 Skrevet 12. desember 2015 du må gjerne ta kontakt med meg på pm visst du trenger en å snakke medjeg er ikke psykolog men har opplevd vonde ting selvUsikker å skrive private meldinger med andre, men takk for støtte. Huffda har du å opplevd vonde ting. Få det ut det hjelper, vis du er klar for det. Trøste klem Anonymkode: b339e...3c1
Gjest lipgloss Skrevet 13. desember 2015 #43 Skrevet 13. desember 2015 Usikker å skrive private meldinger med andre, men takk for støtte. Huffda har du å opplevd vonde ting. Få det ut det hjelper, vis du er klar for det. Trøste klem Anonymkode: b339e...3c1jUsikker å skrive private meldinger med andre, men takk for støtte. Huffda har du å opplevd vonde ting. Få det ut det hjelper, vis du er klar for det. Trøste klem Anonymkode: b339e...3c1Ja jeg har opplevd en vond episode nå jeg var 12/13 år gammel,gått til psykolog i mange år pga dette,og har lært å leve med det,kommer aldrig over det og tenker på det vær dag og det har preget meg på mange måter som jeg merker i hverdagslivet,på den måten at det er situasjoner jeg blir veldig redd i.Men uansett tibudet mitt står åpent i tilfelle du ombestemmer deg.Lykke til søsterVarme klemmer Ronja cd
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #44 Skrevet 13. desember 2015 Takk for svar og tipset Ja det er forferdelig å leve med den frykten for menn :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(Nei ingen skulle opplevd å bli misbrukt inne i familien sin og enda få høre legg det bak deg, og han kommer å går som han vil og nødt å møte på han å se han..Anonymkode: b339e...3c1Ja, det er svært trist å lese om alle de som har opplevd å bli misbrukt av en av sine nærmeste. Dette er trolig enda være enn annet seksuelt misbruk, da overgriperen oftest er en det er vanskelig å unngå å møte. Menn utgjør likevel et så stort faremoment for kvinner at det å ha en generell frykt , gjerne kombinert med aversjon, for menn er en rasjonell holdning. Menn er farlige, og de fleste kvinner opplever seksuelle overgrep fra menn, dog ikke alltid like brutale episoder. Menns seksualitet vil alltid utgjøre en trussel mot kvinner, da dette er noe menn er oppdratt til å skulle påføre kvinnene. En kvinne kan aldri være trygg sammen med en mann. Rettsvesenet og samfunnet for øvrig vegrer seg imidlertid for å innse dette og gjøre noe radikalt med disse skadedyrene. Anonymkode: c9f5f...a48
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #45 Skrevet 13. desember 2015 Ja, det er svært trist å lese om alle de som har opplevd å bli misbrukt av en av sine nærmeste. Dette er trolig enda være enn annet seksuelt misbruk, da overgriperen oftest er en det er vanskelig å unngå å møte. Menn utgjør likevel et så stort faremoment for kvinner at det å ha en generell frykt , gjerne kombinert med aversjon, for menn er en rasjonell holdning. Menn er farlige, og de fleste kvinner opplever seksuelle overgrep fra menn, dog ikke alltid like brutale episoder. Menns seksualitet vil alltid utgjøre en trussel mot kvinner, da dette er noe menn er oppdratt til å skulle påføre kvinnene. En kvinne kan aldri være trygg sammen med en mann. Rettsvesenet og samfunnet for øvrig vegrer seg imidlertid for å innse dette og gjøre noe radikalt med disse skadedyrene.Anonymkode: c9f5f...a48Menn er skade dyr..Har du også opplevd Incest (Seksuelt misbrukt inne i familien din) ? :-( :-( Anonymkode: b339e...3c1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #46 Skrevet 13. desember 2015 jJa jeg har opplevd en vond episode nå jeg var 12/13 år gammel,gått til psykolog i mange år pga dette,og har lært å leve med det,kommer aldrig over det og tenker på det vær dag og det har preget meg på mange måter som jeg merker i hverdagslivet,på den måten at det er situasjoner jeg blir veldig redd i.Men uansett tibudet mitt står åpent i tilfelle du ombestemmer deg.Lykke til søsterVarme klemmer Ronja cdSå trist å høre og at det går ut over i noen situasjoner, kjenner meg igjen 😧💕🍀....firkløver barn.Så koselig jeg har en søster her inne 😘 Anonymkode: b339e...3c1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #47 Skrevet 14. desember 2015 Hei igjen TS.Har du anmeldt dette?Jeg ble misbrukt av far og anmeldte etter at jeg ble voksen. Han ble funnet skyldig av retten, men slapp fengsel pga foreldelsesfristen. Denne fristen er nå borte, så du kan anmelde når du selv føler deg klar.Dette førte også naturlig nok til splittelse innad i familie og slekt. Jeg har derfor ingen kontakt med mesteparten av dem. Det er helt klart vondt, men det var verdt det.Det har blitt nevnt flere ganger i tråden; men ta kontakt med et støttesenter for incest utsatte. Der vil du møte andre som har vært utsatt for det samme/lignende som deg. De vil også hjelpe deg hvis du tenker at du vil anmelde.Det er ikke alle incest utsatte som ønsker å ha kontakt med andre ( utenfor terapien ) som har vært utsatt for det samme, dette er for å skjerme seg selv. Det er viktig at du er klar over, sånn at du ikke tror at de ikke vil være venner med deg pga ting. Anonymkode: b0777...eda
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #48 Skrevet 15. desember 2015 Ja, det er svært trist å lese om alle de som har opplevd å bli misbrukt av en av sine nærmeste. Dette er trolig enda være enn annet seksuelt misbruk, da overgriperen oftest er en det er vanskelig å unngå å møte. Menn utgjør likevel et så stort faremoment for kvinner at det å ha en generell frykt , gjerne kombinert med aversjon, for menn er en rasjonell holdning. Menn er farlige, og de fleste kvinner opplever seksuelle overgrep fra menn, dog ikke alltid like brutale episoder. Menns seksualitet vil alltid utgjøre en trussel mot kvinner, da dette er noe menn er oppdratt til å skulle påføre kvinnene. En kvinne kan aldri være trygg sammen med en mann. Rettsvesenet og samfunnet for øvrig vegrer seg imidlertid for å innse dette og gjøre noe radikalt med disse skadedyrene.Anonymkode: c9f5f...a48Synes det er synd og urettferdig at du svartmaler alle menn slik. Ja, jeg har blitt misbrukt av min egen far, men jeg ser ikke på alle andre menn som potensielle overgripere av den grunn. Jeg føler dog et visst ubehag ved å være i nærheten av menn, fordi menn i seg selv er en ''trigger'' for meg.Og det er ikke bare menn som forgriper seg, også kvinner gjør dette. Anonymkode: b0777...eda
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #49 Skrevet 15. desember 2015 Takk for masse svar, setter så stor pris på det..Jeg personlig liker ikke å være rundt menn, pga. Mine barndoms minner med Incest (Seksuelt misbrukt inne i familien min)Jeg er voksen i 30 årene.. og enda sliter med å være rundt menn, føler meg enda som et offer sånn som jeg opplevde da jeg gikk i barneskolen :-( :-( Ikke noe greit, men denne frykten må jeg lære å leve med sier Legene og Psykologene..Familien min sier noe helt annet, legg det bak deg å se pedofilen i øynene å snakk med han. Anonymkode: b339e...3c1
Mari Y Skrevet 6. juli 2016 #50 Skrevet 6. juli 2016 Den 8.12.2015 at 21.35, AnonymBruker skrev: Noen som har denne opplevelsen?? Dette plager meg også i voksen alder :-( Anonymkode: b339e...3c1 Kontakt støttesenter mot incest i Oslo, eller smiso- senteret i Vestfold. Ellers har man Kirkens SOS, som man kan ringe, eller mentalhelses hjelpetelefon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå