Gå til innhold

Mest meningsløse "dype quotes" på facebook du har sett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

53 minutter siden, vikingmelk skrev:

Det som ikke dreper deg gjør deg sterkere i forskjellige varianter. Ikke bare fordi jeg har hørt det ørten ganger, men fordi jeg er fullstendig uenig i mange tilfeller!!

M hm.

Akkurat som den der "Det som ikke dreper deg, gjør deg sterkere. Bortsett fra bjørner. De vil drepe deg."

Ååå? Virkelig. Ja, men da er det vel riiimelig innlysende fra før at bjørner er dyr som ikke gjør deg sterkere. Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her om dagen så jeg en i bildeform som kanskje skulle være litt morsom, men som bare var teit :P 

"Er du fra MARS? JAPP, det er jeg". Ordet "Mars" og "japp" var et bilde av sjokoladene :rolleyes: Kjempegøy.

Ellers så slår det aldri feil med noen skrivefeil i disse visdomsordene. De som lager og deler disse mangler visst grunnleggende visdom.

Også er det alltid godt voksne kvinnfolk som deler disse. Og gjerne noen trashy unge jenter, som gjerne ble mor som 15-åring. Den trashy delen av unge gutter deler bare rasistiske utsagn :rolleyes:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Tøytigern skrev:

Ta en Paracet før du ser på dette:

large.jpg

Åh, gud ... 

(Et aldri så lite "are" puttet inn på et strategisk sted hadde i alle fall forbedret logikken i utsagnet litt. Men det er aldri godt å vite med disse "inspirerende" sitatene om de er dratt rett ut av løse lufta, eller bare radbrukket og mistolket i n'te grad.)

Anonymkode: 6fd5d...6ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 6.2.2016 at 16.55, AnonymBruker skrev:

image.jpeg

Anonymkode: 76639...8a9

Yo!
Ikke diss Disney :D 
disney-4-21.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 11.12.2015 at 16.12, AnonymBruker skrev:

Er det lov å ta vedkommende på ordet og spørre om hva denne Facebook-vennen faktisk driver med i det daglige? Det kan sikkert være noe hyggelig, altså, men jeg setter foreløpig ikke gård og grunn på utenriksminister.

Jeg har en overraskende ryddig nyhetsoppdatering på Facebook. Jeg har fjernet noen venner her og der, men ikke vært mer kritisk enn at jeg har snaut 500 igjen, så det er litt rart at jeg slipper såpass billig unna. Men det finnes noen unntak, så i spoileren under følger mitt bidrag. Vedkommende som la det ut har flyktningbakgrunn, så jeg tror ikke det er subtil flyktningkritikk. Det er nok langt fra noen rekord, men dette er det verste hos meg de siste dagene (trykk på spoileren):

Skjult innhold

12063366_1054076404626978_6986616704885312196_n.jpg

12063366_1054076404626978_6986616704885312196_n.jpg

Anonymkode: f7898...734

 

Hitch.jpg

Endret av Kim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18.2.2016 at 15.51, Tøytigern skrev:

Var du ikke litt slem, nå?

Slem hvordan?

Anonymkode: 720d9...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, summesumbi skrev:

FB_IMG_1457267475710.jpg

Jeg er så drittlei disse utsagnene som forherligerer latskap. NEI det er ikke morsomt at du ikke tar vare på deg selv og huset ditt. Du fremstår ikke morsom når du legger ut sånne bilder - du fremstår lat og ansvarsløs. Og ingenting er så irriterende som voksne som fraskriver seg ansvar! 

 

Argh. 

 

("Du" er ikke til deg som postet bildet her, summesumbi, altså. Men til de som poster det på facebook! 

Anonymkode: caea2...529

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, for nå føler jeg meg jæskla inspirert og ikke nedbrutt i det hele tatt... :filer:

12195945_1018006514933779_31258166007279

Hva mener de jeg skal bli inspirert til å gjøre?

Gå ut og finne meg en tanks og lenke meg fast i den og si at Forsvaret ikke får bruke den før de kjøper noen stoler til et klasserom?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Tøytigern skrev:

M hm.

Akkurat som den der "Det som ikke dreper deg, gjør deg sterkere. Bortsett fra bjørner. De vil drepe deg."

Ååå? Virkelig. Ja, men da er det vel riiimelig innlysende fra før at bjørner er dyr som ikke gjør deg sterkere. Eller?

Hæ? "Bortsett fra bjørner, de vil drepe deg"? Da har det jo ingenting med ordtaket å gjøre. Høres ut som de fantastisk "morsomme" vitsene jeg lagde som 14-15-åring. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, super-s skrev:

Hæ? "Bortsett fra bjørner, de vil drepe deg"? Da har det jo ingenting med ordtaket å gjøre. Høres ut som de fantastisk "morsomme" vitsene jeg lagde som 14-15-åring. 

Det må være noe sånt som har skjedd...

Hvis en bjørn dreper deg trenger vi vel for f@en ikke se bort fra den...

Det som ikke dreper deg, når man inkluderer bjørner og nå også Tøytigern, gjør deg sterkere.. Takk. :takke:

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

54 minutter siden, Tøytigern skrev:

d4fa5787a1b780bcd03290bda008b4f9.jpg

:klo:

Har lest den åtte ganger nå, og forstår fremdeles ikke hva de mener... hæ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, super-s skrev:

Har lest den åtte ganger nå, og forstår fremdeles ikke hva de mener... hæ??

Ikke jeg heller. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tøytigern skrev:

Ikke jeg heller. :fnise:

Tror vi har trådens vinner :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...