pusla Skrevet 1. juni 2006 #361 Del Skrevet 1. juni 2006 Håper det går greit med lesinga snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. juni 2006 #362 Del Skrevet 3. juni 2006 Håper du har en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #363 Del Skrevet 4. juni 2006 til Diddlina, iingivld og pusla! Det er så kos å få hilsner fra dere her altså! Nå er jeg dritt lei av å lese ledelse... Tror foreleseren vår har gitt os verdens kjipeste pensum. Uff... Men bare 10 dager igjen også er det ferie Gleder meg! Jeg har ikke vært noe flink til å lese dette semesteret. Mye pga alt som skjedde med E i vår. Ikke noe gøy nå før eksamen å sitte å lese mye nytt istedet for å repetere. Men går det dritt får jeg bare ta det opp igjen til neste år. Igår var jeg med R på bursdagsfest. Det var moro selv om jeg var den eneste etniske norske der og alle andre pratet rumensk og jeg skjønte så og si ingenting... Jeg husker ikke om jeg har skrevet det her tidligere at R er rumensk. Han har bodd i Norge i 13 år og prater helt rent norsk og jeg skjønte ikke at han var rumensk før han sa det. Men nå må jeg ta med meg boka på senga og prøve å sove. Den er god sovemedisin... Dritt-ledelses-teorier Håper noen gidder å krysse en finger eller sende en positiv tanke eller to til meg på tirsdag. Gruer meg vilt til denne eksamen. Natta til de som vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 5. juni 2006 #364 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg skal krysse fingrene for deg imorgen. Nattaklem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 7. juni 2006 #365 Del Skrevet 7. juni 2006 Ledelse er jo et kjempeinterssant fag, men mulig det blir litt annerledes når man er gammel som jeg og har noen knagger fra arbeidslivet å henge det på. Var det i går du hadde eksamen? Da håper jeg det gikk bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 15. juni 2006 #366 Del Skrevet 15. juni 2006 Hei, er det snart sommerferie for deg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #367 Del Skrevet 21. juni 2006 Pcen min er ødelagt... Det er sååå irriterende! Har et lite håp om å få fikset den, men foreløpig er det ingen av mine eller Rs pc-flinke-venner som har skjønt noe. Den kan slås på, men om man skal åpne noe tar det omtrent 50 ganger så lang tid som vanlig før det skjer noe som helst... Uff, hvorfor kan ikke bare ting fungere. Derfor blir det lite med oppdateringer her om dagene... Ellers er alle eksamner ferdige for min del og jeg har ferie fra skolen. Men jeg skal jo jobbe en del i sommer da så helt ferie er det ikke. Har jobbet forrige uke og jobber denne uken og neste uke og SÅ er det skikkelig ferie. 1juli drar R og jeg på roadtrip i europa;) Skal være borte i tre-fire ukers tid og det blir knall! Gleder meg masse Ønsker alle som kikker innom en riktig god sommer også håper jeg det blir bedre med snakk i dagboka mi så sant pcen min blir frisk igjen fra sommerfugl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 22. juni 2006 #368 Del Skrevet 22. juni 2006 God sommer til deg også Sommerfugl! Håper du får en kjempe fin tur! OG lykke til med PC'n. Den hørtes litt syk ut..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 1. juli 2006 Forfatter #369 Del Skrevet 1. juli 2006 JIPPI Nå drar jeg og R på roadtrip! Ønsker alle kjente en riktig god sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 6. juli 2006 #370 Del Skrevet 6. juli 2006 God sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 20. juli 2006 #371 Del Skrevet 20. juli 2006 Lurer på hvordan du har det på turen. Gleder meg til å høre! Fortsatt god sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 26. juli 2006 #372 Del Skrevet 26. juli 2006 Vet du er kommet hjem! En liten oppdatering? Håper du har hatt det topp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 8. august 2006 Forfatter #373 Del Skrevet 8. august 2006 Åj så lenge siden jeg har skrevet her Har kommet hjem fra ferie for en god stund siden, men tid er det lite av om sommeren og dagboka har blitt nedprioritert gitt R og jeg har det supert og trives utrolig godt i hverandres selskap. Vi hadde en utrolig flott tur. Vi var borte i tre og en halv uke! Klarte å få med oss 9 land og en del storbyer har vi fått sett. Har ike tid til å skrive så mye mer nå egentlig. Måtte bare innom og si at jeg fortsatt lever Håper alle har en flott sensommer! fra sommerfugl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 8. august 2006 #374 Del Skrevet 8. august 2006 Koselig å høre at du har en fin sommer . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 8. august 2006 #375 Del Skrevet 8. august 2006 kolis å høre! Nyt resten av sommeren..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 22. august 2006 Forfatter #376 Del Skrevet 22. august 2006 til pusla og iingvild Nå må jeg egentlig lese.... men har vondt i hodet og klarer ikke konsentrere meg. Jeg må konte den ene eksamen fra ifjor så har eksamen allerede om drøyt to uker. Har ikke fått lest noe særlig i sommer så må virkelig stå på disse to ukene for å få et godt resultat. Bruddet med E ødela mye av vårsemesteret mitt og det synes på karakterene jeg fikk, men jeg får ta de opp igjen. Dette semesteret skal jeg ha helserett, exphil og økonomi og håper det blir bra. Jeg hadde første forelesning igår og det ble en lang dag, men det var egentlig litt deilig å begynne på igjen etter en så lang ferie. Idag er jeg med R på jobb for å lese. Klarer ikke konsentrere meg veldig bra når jeg leser hjemme og derfor var det like greit å bli med hit Vi har det fortsatt veldig fint sammen. I helgen kjøpte vi Buzz til playstation2 så vi har fått litt dilla på det Sommerfugl er glad i higscore-lister! Sommerferien var kjempebra, selv om det var mye bilkjøring... Vi reiste først til Wien som var et av høydepunktene på turen. En utrolig flott by og vi travet rundt i timesvis for å få med oss mest mulig. Fra Wien kjørte vi til Romania. Gjennom store deler av Romania er det fartsgrense på 50 så det ble lange kjøredager i forhold til Tyskland Men derimot fikk vi sett mye mer av Romania enn Tyskland. Veiene går gjennom hver eneste lille landsby og man må se opp for både sauer og kuer i veien, for ikke å snakke om alle som kjørte store lass med gress, med hest og kjerre Det er en helt annnen verden som var spennede å oppleve. Jeg har også begynt å lære meg litt rumensk Fra Romania dro vi til Italia og Frankrike. Nice var egentlig litt skuffende, men det hadde nok noe med at vi fikk noen dårlige opplevelser her og der. Derfor dro vi videre til Toulon hvor vi lå noen lange slappe dager på en utrolig flott strand Hjem igjen gikk det kjapt. Siste dagen kjørte vi helt fra Munchen til Oslo i ett. Det var langt og vi var ikke hjemme før tidlig om morgenen neste dag, men jeg var så klar for å komme meg hjem at det var verdt det. Men nå må jeg prøve å lese litt igjen før vi skal dra hjem. tror det blir pasta med fløtesaus til middag idag, nam nam Håper alle som kikker innom får en superduper dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 22. august 2006 #377 Del Skrevet 22. august 2006 Koselig med livstegn fra deg igjen. Hørtes ut som dere hadde en knall ferie ja, det kan være godt å leve litt på minnene en stund . Håper du fikk lest litt i dag også da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 25. august 2006 #378 Del Skrevet 25. august 2006 Hei, koslig å lese om ferien din! Håper du får lest skikkelig nå som det er sååååå fint vær. Stor klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 28. september 2006 Forfatter #379 Del Skrevet 28. september 2006 Min stakkars stakkars dagbok som atter en gang er nedprioritert til pusla og iingvild Jeg har vært syk i nesten to uker nå... En skikkelig trassig forkjølelse som ikke slapp taket. Det betyr at jeg ligger etter både på skolen, jobben og hjemme i leiligheten. Jeg har tusen ting jeg skulle ha gjort... Idag skal jeg prøve å få leiligheten i orden før helgen. Med en katt her blir det ikke noe mindre støvsuging enn før. Men pusen til R er bare nydelig og snill Men nå MÅ jeg få jobbet med oppgaven min... Måtte bare en kjapp tur inn her og kikke Håper alle som stikker innom har en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 5. oktober 2006 #380 Del Skrevet 5. oktober 2006 Håper du er frisk igjen om ikke lenge! Ikke lenge til helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå