iingvild Skrevet 3. mars 2006 #281 Del Skrevet 3. mars 2006 Ja, om du ser gull begynne å smelte, bør du ha løpt for lenge siden! Håper du får en fin helg, med koslig besøk! Lykke til med oppgaven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #282 Del Skrevet 5. mars 2006 Åjj... fikk ikke legge inn sangteksten nei... Tenkte ikke på det jeg.... Har hatt en bra helg så langt synes jeg. Lite tårer og en god del moro På fredag fikk jeg besøk av fetteren min og det var koselig. Vi tok et par øl og pratet om løst og fast før vi dro på vors til ei bekjent av han med noen kompiser av han. Hadde det knallgøy og møtte masse hyggelige mennesker! Fikk en sms av Kjære i ellevetiden, men bare leste den og la mob ned i veska igjen. Ganske flink da synes jeg Hadde det vært for tre uker siden hadde jeg garantert svart... På kvelden dro vi ned til byn for å danse. Vi dro på et sted jeg tviler på at jeg drar igjen, men jeg bare fulgte flokken Også gikk vi rett forbi den lange køen og gratis inn ettersom at hun ene jobbet der så da var det greit Jeg danset hele kvelden Kan faktisk ikke huske at jeg satte meg ned noe sted i det hele tatt. Danset en del med en småkjekk svenske... Føler at jeg begynner å bli vant til singellivet på byn nå ihvertfall, kunne det bare gå like lett om kvelden når jeg skal sove... Fetteren min og jeg tok taxi hjem halv fire og da sovnet jeg gudskjelov med en gang På lørdag kom mamma og stefaren min inn til byn og vi var på visning på den fine leiligheten igjen De var heldigvis enig med meg og vi skal være med på budrunden på mandag. Tviler på at vi får den, men gøy å være litt igang ihvertfall... Er ganske avslappet til det hele, får vi den er det supert og hvis ikke finner jeg helt sikkert en annen. Det er jo ikke ille å bo her jeg bor nå, men økonomisk er det helt klart mye bedre å eie selv. Jeg håper å være ute herifra før høsten ihvertfall. Idag MÅ jeg skrive på oppgaven min. Den skal leveres på torsdag og jeg har enda mye igjen. Mulig jeg dropper forelesning imorgen og setter meg på biblioteket å skriver istedenfor. Må se hvor langt jeg kommer idag. Må begynne nå så derfor skriver jeg ikke noe mer.... Ha en fin søndag alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddlina Skrevet 5. mars 2006 #283 Del Skrevet 5. mars 2006 Oppgave ja, der sier du noe. Burde skrevet på en oppgave jeg også. Ha en vakker dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 5. mars 2006 #284 Del Skrevet 5. mars 2006 for en fin helg! Lykke til med oppgave skriving og budrunde. Krysser fingrene! iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #285 Del Skrevet 5. mars 2006 Drittoppgave altså Like før jeg bare leverer inne et svar med at jeg ikke ser noe vits i å ha Internkontrollsystem ved helseforetakene i Norge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 5. mars 2006 #286 Del Skrevet 5. mars 2006 Fikk en sms av Kjære i ellevetiden, men bare leste den og la mob ned i veska igjen. Ganske flink da synes jeg Det er et klart tegn på framskritt ja!! Lykke til med oppgaveskriving og budrunde i morra! Blir spennende å høre om du får leiligheten, uansett er det greit å ha litt avslappet forhold til det ja, for det er ganske vilt på boligmarkedet for tida. Du må nok bare stå på og fortsette med oppgaven din, for jeg tror ikke du vil score særlig bra på å anbefale å droppe den internkontrollen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 6. mars 2006 #287 Del Skrevet 6. mars 2006 Håper det gikk greiere med oppgava etter hvert!! Hvordan gikk det med budrunden i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #288 Del Skrevet 7. mars 2006 til pusla og iingvild Vi vant budrunden igår Men leiligheten er en obos-leil så det finnes mange der ute som kan ta den til den prisen vi kjøper den for..... derfor tør jeg ikke glede meg helt enda.... ihvertfall ikke før på fredag Andre som er interessert må ha meldt seg innen da. Men det var moro å vinne budrunden ihvertfall! Var på skolen idag og hadde en super forelesning. Første i økonomi dette semesteret. Foreleseren var flink så da blir det gøy, jeg er jo litt "nerd" og liker å lære alt mulig rart jeg da Men må nok skaffe meg en deltidsjobb ved siden av studiene nå om vi får leil. Vi regner med å skulle betale 15000 på lånet i mnd og jo mer jeg betaler jo mer er leil min og da er det jo litt "gøy" å betale lån En ny ting jeg har lært i dag er at man må ha minst 1.000.000kr for å starte et aksjeselskap som skal på børsen i Norge (så jeg får vel vente litt med det noen år...) Men nå må jeg bysselalle.... Er enda ikke ferdig med oppgaven og den skal leveres på torsdag. Har gudsjelov fri hele dagen imorgen så skal nok bli ferdig, men det var ikke dette som var planen. Jeg skulle jo være på forskudd med studiene i år... Og det fungerte jo i nesten to uker, før Kjære gjorde det slutt og jeg kom laaangt etter. Uff Jeg savner han så utrolig mye... Natta til de som vil ha PS. Og om noen ser meg her inne imorgen send meg en pm og fortell meg at nå må jeg jobbe med opgaven min! ikke sååå lett når jeg må være på nettet for å skrive oppgaven min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 8. mars 2006 #289 Del Skrevet 8. mars 2006 Bra du kanskje får den da. Jeg er OBOS medlem, så skal ta den om noen andre prøver å snappe den fra deg! ;) Lykke til med oppgave i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 8. mars 2006 Forfatter #290 Del Skrevet 8. mars 2006 "Bare" to og en halv side igjen nå.... Lurer på om jeg kan skrive fem og en halv side når det står at jeg skal skrive ca seks.... Vet ærlig talt ikke hvor mange fler ord jeg får tynt ut av det lille jeg har igjen å skrive. Er jo ikke bra å skrive det samme to ganger heller liksom.... Uff kan jeg ikke bare bli ferdig snart... Måtte bare inn hit å klage litt Ingen som har bydd på leiligheten enda... Da er det bare imorgen igjen... til de som vil ha fra en meget sliten og oppgitt sommerfugl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddlina Skrevet 8. mars 2006 #291 Del Skrevet 8. mars 2006 Håper det gikk greit å bli ferdig med oppgaven! Her er det litt krise-stemning, da oppgaven jeg skrev på i formiddag er borte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 9. mars 2006 #292 Del Skrevet 9. mars 2006 Hei Sommerfuglen! Den sangen til maria mena er bare helt nydelig! Har nesten lyst å ringe henne og takke for den fantastiske sangen! Må gråte hver gang jeg hører den... Så flott at dere vant budrunden! Vi er fremdeles på jakt etter leilighet/hus.... er visst skikkelig krig om boligene her i området! Men men.. Vi finner nok noe til slutt vi også Det er godt å lese at det går bedre med deg, trening, flørting og gode venner er gull verdt! Og kloke råd fra Pusla hjelper også Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 9. mars 2006 #293 Del Skrevet 9. mars 2006 Kloke tante pusla her igjen . Åååå, dette med forkjøpsrett er noe skikkelig herk, jeg måtte også vente fra mandag til fredag med å juble for min leilighet. Det ordna seg for meg og håper virkelig det ordner seg for deg også!! Men fy flate, femten tusen i mnd på bolig er sinnsykt mye penger, du er veldig heldig som får hjelp!! Blir nok litt bedre om du får jobb og kan betale ned litt selv også ja, det forstår jeg innmari godt. Ha en fantastisk helg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 10. mars 2006 Forfatter #294 Del Skrevet 10. mars 2006 En stor til iingvild, Diddlina, Bertine og pusla! Blir så glad når jeg får hilsner fra dere her Ja, da var det klart! Sommerfugl med foreldre og banken eier snart en ny leilighet Har enda ikke hørt noe fra megleren, men slik jeg forstår det er den vår! Igår hadde jeg besøk av klassevenninne A og T og det var kjempekos! Jeg hadde laget mat som vi koste oss med sammen med litt vin Det var en slags feiring at første eksamen er levert og at jeg nesten har fått meg ny leilighet! Eksamensoppgaven gikk ok, det blir ingen toppkarakter men det får bare være... Jeg stryker ikke ihvertfall! Men nå må jeg nesten logge av. Skal på hyttetur med pappa og hans kjæreste pluss sønn og vennepar osv osv.... Masse nye mennesker men det blir sikkert gøy. Blir første gang jeg hilser på sønnen til kjærsten til pappa så det er jeg litt spent på. Også gleder jeg meg som en liten unge før julaften til å prøve ut de nye bindingene mine Jeg kjøpte nytt brett i januar og det er bare supert. Har lett etter bindinger i en liten evighet, men fant de ikke noe sted i Norge så måtte bestille de fra Tyskland. Og de er SÅ kule, kakhi og rosa Også har jeg et lyseblått brett med sommerfugler på selvfølgelig! Kjøpte meg en stor rosa hettegenser til å kjøre i så nå er alt komplett Ønsker alle en strålende helg! og til de som vil ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddlina Skrevet 10. mars 2006 #295 Del Skrevet 10. mars 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 10. mars 2006 #296 Del Skrevet 10. mars 2006 God helg og god tur! Håper du har leilighet til uka!! Hilsen forhåpentligvis nabo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #297 Del Skrevet 13. mars 2006 "Du har mange oppgaver som skal fikses. Som alltid gir du full oppmerksomhet til dine ansvarsområder. Det vil komme et ønske om hjelp denne uken. Til helgen vil du føle deg i den syvende himmel, du vil og motta en gave eller godtgjørelse som vil varme deg". Dette er horoskopet mitt for denne uken.... Håper så inderlig at det stemmer. Jeg trenger virkelig å føle meg i den syvende himmel snart. Har det så vondt inni meg. Vet ikke hva jeg skal gjøre lengre snart. Jeg er bare trist og lei... Jeg hadde egentlig en god helg, på en måte..... Jeg var med masse hyggelige mennesker, været var helt fantastisk og jeg fikk stått masse brett!! Men... det er jo liksom alltid et men da. Meg og min kjærlighetssorg hadde ikke godt av å være der alene med 4 par... Uff... Det var så vondt å se "alle" andre sitte å kose og være såå forelsket. Det var med to gutter på 11år også, men regner liskom ikke helt med de... Jeg satt med klump i halsen flere ganger ila helgen og gråt meg i søvn hver natt. Og ikke nok med det... Jeg drakk litt vel mye rødvin på lørdagen. Og bestemte meg for å gå å legge meg da jeg synes all kosingen til de andre ble for ille. Jeg synes så synd på meg selv at jeg sendte en mld til Kjære. Dumme dumme meg. Og da jeg ikke fikk tak i han sendte jeg mld til kopmisen hans, enda dummere. Jeg MÅ jo lære meg å være alene nå, jeg bare vet ikke hvordan jeg skal få det til... Jeg føler innimellom at jeg ikke orker mer snart. Jeg har 2 stk eksamen i slutten av mnd som jeg og må jobbe mot. Men jeg klarer ikke konsentrere meg. Uff... er så DRITTLEI livet mitt nå! Klarer ikke glede meg over leiligheten en gang. Jeg bare nikker og underskriver når jeg må gjøre det. Prøver å være glad men det funker ikke, jeg vil bare ha gutten min igjen. Jeg hater å være singel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 13. mars 2006 #298 Del Skrevet 13. mars 2006 uff da lille venn... Vet ikke hva jeg skal si for å trøste deg, jeg har ikke opplevd ett brudd... men jeg vet hvor vondt det er å lengte etter noen... Håper dagen din blir bedre etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 13. mars 2006 #299 Del Skrevet 13. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #300 Del Skrevet 15. mars 2006 til Bertine og iingvild! Idag er humøret betydelig bedre! Klokken 15.30 idag ble jeg eier av min aller første leilighet! Føler at dette er virkelig tiden for å bruke litt smileys! Det har nok ikke helt gått opp for meg enda, men jg begynner å glede meg veldig nå ja! Har ikke vært på skolen idag. Skulle egentlig jobbet med den eksamensoppgaven men hadde ikke ork til noe før møtet idag. Var i sippehumør Så har egentlig bare ligget på sofaen og sett tv og syntes synd på meg selv Fant ut at det var nesten 3uker siden jeg hadde sett Kjære. MÅ virkelig finne et annet navn nå! Det har jo vært slutt i 1 og 1/2 mnd... Ingen som har noen gode tips? Klarer ikke bruke navnet Eksen, jeg har jo flere av dem så det blir så upersonlig Men ihvertfall, jeg sendte en sms til han og vi avtalte og møtes en tur. Jeg dro opp til han og var der en drøy time. Og det var så utrolig godt å se han igjen og prate med han. Vi pratet om løst og fast og jeg innrømmer at jeg synes det var godt å høre at han hadde tøffe dager innimellom og Ikke at jeg ønsker han noe vondt, men litt deilig å vite at han savner noe av det vi hadde også. Dessuten synes jeg det var kos å se at han fortsatt hadde bilde av meg og oss på tavla si ved pulten. Jeg hadde ingen problemer med og gå derifra, det var ikke vanskelig eller vond og jeg gråt ikke. Jeg tror (selv om "alle" andre mener det er best at vi ikke har kontakt) at det passer best for meg å ta dette gradvis. Jeg vet jo det at når (og ikke hvis ) jeg får meg en ny kjæreste vil det jo bli mer naturlig at det blir mindre kontakt. Men slik jeg er og i denne situasjonen tror jeg faktisk det beste er å ikke kutte all kontakt. Jeg føler meg mye bedre nå og tror faktisk jeg får sove i natt! Men det er vel på tide å logge av her snart... Må kikke inn i litt andre dagbøker og Ønsker de som stikker innom en riktig god kveld Begynner forresten på en ny nedtelling Liker sånt jeg... 25 dager til jeg flytter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå