Sommerfugl83 Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #261 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) til iingvild og pusla Har ikke grått en tåre idag enda ihvertfall Det er rekord så langt de siste tre ukene ihvertfall Jeg møtte Kjære på søndag. Jeg var oppe hos han og hentet en del av tingene mine også fulgte han meg hjem. Ikke mer enn 15min å gå da, men var hyggelig med en liten tur. Etterpå spiste vi litt sushi til lunsj noe som faktisk var veldig hyggelig. Jeg prøver så godt jeg kan å være glad og smile når jeg er med han selv om det ikke er så lett. Om Kjære skulle finne på å forelske seg i meg igjen er ihvertfall sjansen større for at det skjer om han ser meg smile og le og ikke rød og hoven med mascara nedover kinnene Jeg tenker fortsatt på han hele tiden og alt minner meg om han, men dagene går litt lettere.... På fredag var jeg hos kompis L og spiste pizza og så på Idol og jammen meg gikk ikke mine favoritter videre og! Han Ørjan fyren er skikkelig en sånn gutt jeg kunne forelske meg i (Bare sånn helt utseendemessig altså Jeg aner jo ikke hvem han er....) Men det er deilig at jeg kan tenke den tanken ihvertfall.... Kompis L er så utrolig herlig, vi har kjent hverandre omtrent hele livet og han er en jeg kan stole hundre prosent på og støtter meg hele tiden. Han har hjulpet meg skikkelig de siste ukene. Lurer på hva jeg kan gjøre for å vise det på noen annen måte enn å si det.... Må ikke gjøre kjæresten hans sjalu heller På lørdag vandret jeg rundt i byn i tre timer for å finne ei bukse, men endte opp med 4 topper Jeg er og blir håpløs når det gjelder bukser.... Finner jo aldri noen som passer.... På kvelden dro jeg til venninne S også dro vi på vors til noen kompiser av henne. Det var digg å bli litt småfull og glemme litt... Hadde det helt greit selv om kvelden ikke ble super. Ringte Kjære og han svarte jo seff ikke så jeg kom meg hjem og gråt meg i søvn.... men tror nok fylla hadde mye av skylda Etter forelsening idag var jeg og klassevenninne A en tur på kafe og det var kos. Vi kommer godt overens og det er kos å få nye venninner. Ikveld blir det Dansefeber og knaskerøtter, må jo tenke på hva jeg spiser nå når jeg er singel Uff da... synes det er bra jeg klarer å spøke med det ihvertfall Oj.... Dette ble langt..... På tide og runde av gitt til de som stikker innom med ønske om en fin kveld Endret 15. februar 2006 av Sommerfugl83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 13. februar 2006 #262 Del Skrevet 13. februar 2006 Å! stakkars sommerfuglen min da! Håper du koser deg med dansefeber! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 17. februar 2006 #263 Del Skrevet 17. februar 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 17. februar 2006 #264 Del Skrevet 17. februar 2006 God helg!! Håper du har folk rundt deg og at du skal gjøre masse kjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 21. februar 2006 #265 Del Skrevet 21. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 22. februar 2006 #266 Del Skrevet 22. februar 2006 Hei! Håper det går bra med deg! Det er merkelig hvordan livet plutselig forandrer seg, og en mister all kontroll.... Men av og til kan en se tilbake og vite at en har vokst på sine erfaringer, det vet vertfall jeg Ønsker deg en kjempe fin dag Sommerfuglen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddlina Skrevet 22. februar 2006 #267 Del Skrevet 22. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 23. februar 2006 Forfatter #268 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg får ikke sove... Har lyst til å ringe alle jeg kjenner bare for å prate, men klokken er halv ett og det er jo natt for de fleste. Så jeg får prøve å få ut litt tanker her... Jeg er så lei meg.... Jeg har ikke peiling på hvordan jeg skal takle det her. Jeg har aldri hatt det sånn her før. Jeg bare gråter og får virkelig ikke sove og det tærer fryktelig på kroppen min. Jeg møtte Kjære isted. Jeg må finne et annet navn på han. Vil liksom ikke kalle han eksen, er ikke helt klar for den enda på en måte. En ekstra klem til den som kommer opp med et bra navn Vi møttes bare til lunsj for å spise sushi. Det var deilig å se han igjen, men allikevel vondt. Jeg vet ikke hva som er lurt for meg. Å slutte å se han helt, eller ha disse små møtene som er gode og vonde på en gang. Det gikk ganske greit idag egentlig. Det kom noen få tårer da vi pratet om familien hans... Det kom som et slag i magen da jeg fortalte at jeg hadde fått mail av moren hans og vi pratet litt rundt det og jeg sa at jeg mest sannsynlig aldri kom til å se de igjen, og han bare nikket og sa ja. Det er jo helt slutt, det er helt over. Men jeg klarer ikke innse det. Jeg prøver å fortelle det til meg selv. Jeg forteller det til alle rundt meg som sier "Ja, men det kan jo hende at det er en periode som går over også blir dere sammen igjen." Nei det skjer ikke. Det er virkelig slutt. Igår var kompis L her. Vi skulle egentlig møtes idag, men det ble igår istedet. Vi så på Idol og drakk litt vin. Jeg skulle egentlig bare ta et par glass, men det ble nesten to flasker... Jeg våknet i dag morges og hadde ikke peiling på hvordan jeg havnet i senga mi. Jeg husker rett og slett ikke de siste timene fra igår. Litt ekkelt synes jeg. Men jeg fikk sove da Og det var deilig. Har tenkt på om jeg skal kjøpe meg en kartong med vin og ta et glass før jeg sovner om kvelden, bare for å få sove... Jeg er så sliten av det her. Nå må det skje noe bra i livet mitt snart. Jeg takler ikke å være alene. Jeg som normalt forelsker meg i "gud og hvermann" må da snart møte en gutt som kan få tankene mine litt bort ifra Kjære ihvertfall. Ikke drømmemannen, men bare en liten flørt... Var flink idag og tok vekk noen av bildene med oss på og byttet ut med vennebilder, men klarte ikke ta bort alle.... Jeg savner gutten min så utrolig mye Skulle ønske jeg kunne gjøre noe for at livet mitt kan bli bedre, men akkurat nå vet jeg ikke hva... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddlina Skrevet 24. februar 2006 #269 Del Skrevet 24. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 24. februar 2006 #270 Del Skrevet 24. februar 2006 Huff, det var leit å lese at du fortsatt er lei deg, men sånne ting kan jo ta litt tid. Det virker sikkert ikke sånn nå, men all erfaring fra gamle tante pusla her tyder på at du faktisk vil få det bra igjen. Jeg vil klart råde deg til ikke å ha disse møtene med han, selvom det også er godt å se han igjen. Jeg tror det blir litt to skritt fram og et tilbake hele tida hvis du skal møte han selvom du innerst inne vet at det er helt slutt. Det er ingenting som sier at dere må kutte all kontakt for all framtid selvom det går en periode nå hvor du ikke ser han. Men dette finner du jo best ut av selv . En liten flørt kan kanskje hjelpe, å hoppe inn i et seriøst forhold nå tror jeg ikke er så smart, men noen som kan få deg til å le igjen og tenke på litt andre ting for en lite stund kanskje . Synes du skal ta fram radaren jeg og se om det er noen flørte-bare der ute :kgblunk: . Ha en så fin helg du kan. Og drikk vin du!!! Det synes jeg du kan unne deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 24. februar 2006 #271 Del Skrevet 24. februar 2006 Hei, vil bare si at jeg er veldig enig i det pusla sier. Det er også mine erfaringer, skal man komme seg vidre alene i verden, må man gjøre det selv. Det tok faktisk et helt år før jeg så kjæresten igjen, og jeg syntes det var bra. Da er det lettere å se han fra et helt annet perspektiv. Sender masse og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #272 Del Skrevet 26. februar 2006 til Diddlina, pusla og iingvild ! Det er så kos å få hilsner fra dere... Har hatt en dag blandet av fyllenerver, tårer og film idag... Var på bursdagsvors hos venninne A igår og det var veldig kos. Vi dro ut på byn og hadde det kjempegøy faktisk. Jeg danset masse! Flørtet litt og med en kompis av venninne A, men ikke noen mer enn litt dansing. Ble faktisk mer eller mindre sjekket opp av 3 gutter ila kvelden og Står det singel i panna mi plutselig eller? He he... Ingen av de var min type gutt, men gøy var det alikvel På et tisdpunkt i løpet av kvelden var jeg litt trist fordi stort sett alle andre enn meg hadde kjæreste så jeg sendte ivei sms`r til alle mulige folk på lista mi Tror det gikk med litt penger der inatt ja. Men jeg er nå fullbooket fremover og pratet med mange jeg ikke har sett på lenge. Gleder meg spesiellt til å møte kusina mi i morgen, har ikke sett henne på et år omtrent da hun har bodd i utlandet. Så noe godt kom det jo ut av det Sendte ikke sms til Kjære... Natten ble overraskende bra og jeg sov lenge idag! Sov til klokken var nesten tolv! Kan ikke huske sist det skjedde, men så var jeg ikke i seng før nærmere halv fem heller da... Idag har jeg ligget i sofaen og sett på tv. Og to filmer! Så Gutter er gutter og Kopps. Har sett de før begge to, men synes de er morsomme jeg. Kjøpte 4 filmer for 300kr på Free Recordshop på lørdag. På dagen på lørdag var jeg og kompis E på visninger på leiligheter. Det var gøy. Skal bli deilig å få noe eget, selv om det ikke skjer før til sommeren er det greit å begynne å kikke tidlig Kompis E er så herlig, han er jo eksen min men vi er fortsatt gode venner. Var jo faktisk sammen i over tre år... Møtte venninne A tidligere på dagen på fredag og vi shoppet. Endelig fikk jeg meg ei ny bukse og! Jippi! Etterpå dro jeg på Sats med venninne R og på kvelden dro jeg bort til henne og så på Idol... Var mye bra på Idol på fredag ja Kan vel ikke klage på denne helgen nei. Jeg har grått litt, men det går litt lettere. Jeg savner han sånn... men jeg begynner å skjønne at det er slutt nå... .............men ikke like mye som for tre uker siden... Men må prøve å sove jeg nå... Må bare lese litt først, leser Den digitale festning av Dan Brown for tiden Natta til de som vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #273 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Åhhh!! Jeg har bare funnet en super leilighet! Har ikke sett den live enda, men bildene ser supre ut! Ikke så høy prisantydning heller, men den blir nok solgt godt over det så jeg må bare regne med at vi ikke får den. Men kan jo håpe ihvertfall... Har vel ikke skrevet så mye om leilighetskjøping i dagboka mi egentlig når jeg tenker etter. Men mamma og stefaren min har ihvertfall tilbudt seg å hjelpe meg med å få kjøpt en leilighet. Jeg er jo student uten jobb og egenkapital og da er det vanskelig å få lån gitt Jeg har jo hele tiden planlagt med at Kjære og jeg skulle flytte sammen så har ikke tenkt så mye på det tidligere. Men nå når det er over er jo saken en annen... Jeg har jo planer om å bo i denne byen ihvertfall 4 år til og da er det jo kjedelig å skulle "kaste penger ut av vindu"... Men dessverre kan de jo ikke hjelpe meg med ubegrenset med penger så tviler på at denne fine fine fine leiligheten ikke blir vår. Sendte en mail til megleren isted og lurte på om å få en visning ihvertfall Skal ringe han imorgen tenkte jeg. Får litt sånn treårings-tanker oppe i hodet mitt nå.... Vil ha, vil ha, vil ha!!! Idag skulle jeg egentlig være veldig effektiv å skrive på en eksamensoppgave, men har bare sittet å kikket på leiligheter og spurt om prospekter fra alle som har vært fine. Litt håpløst ja, men men... Jeg våknet av at jeg gråt idag Drømte en vond drøm om Kjære. Og det tok lang tid før jeg kom meg opp av sengen. Jeg savner han sånn. Jeg har ikke pratet med han siden torsdag, og det er så utrolig rart. Jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjøre... tror det er derfor jeg er så utrolig klar for å flytte nå. Det blir på en måte en slags ny periode i livet mitt. Og det trenger jeg nå, et sted som ikke minner meg om Kjære i det hele tatt. På tide med litt middag nå ja..... til de som vil ha Endret 27. februar 2006 av Sommerfugl83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddlina Skrevet 27. februar 2006 #274 Del Skrevet 27. februar 2006 Hei Høres ut som du har hatt ei fin helg Tror det er lurt å ha ting å gjøre, så du ikke blir sittende hjemme og bare tenke... Spennende med leilighetskjøp:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 27. februar 2006 #275 Del Skrevet 27. februar 2006 Hørtes ut som en fin helg, en sånn en du trengte . Og at du har masse planer framover er kjempebra, for det hjelper iallefall ikke å sitte alene og tenke. Du har mange gode venner rundt deg høres det ut som, og det skal du være veldig glad for. Så spennende med leilighet da!! Blir nok litt godt å markere med en ny start ja, og eget sted er utrolig deilig. Flott av moren din og stefaren din å hjelpe deg da, det er jo supert. Lykke til med visning, du finner nok noe passende snart om det skulle vise seg at den du likte blir for dyr. Skal heie på deg, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 27. februar 2006 #276 Del Skrevet 27. februar 2006 Koslig å høre at du hadde en fin helg! Lykke til med leilighet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #277 Del Skrevet 28. februar 2006 til Diddlina, pusla og iingvild Vært hjemme idag. Forelesningen var avlyst. Fikk kikket litt på eksamensoppg, men ikke gjort så mye... Igår møtte jeg kusina mi og ei venninne av henne, og det var kos Er så rart når hun bor rundt omkring i verden hele tiden og jeg får sett henne så lite... Vi er egentlig ganske like på mange områder bortsett fra at jeg er mye mere hjemmekjær enn henne Var å trente på sats isted. Trodde jeg skulle dø, jeg var så sliten. Høypuls var tungt ja! Men må jo trene nå når jeg er blitt singel.... Også kan jeg få en super kropp også kan Kjære bare angre... Jeg savner han... Vil ikke skrive mer om det... Er faktisk trøtt nå så håper på å få sove tidlig idag Natta til de som er innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 1. mars 2006 #278 Del Skrevet 1. mars 2006 Trening er bra, ja, du blir dødslekker også får du ut litt energi. Det kan være godt når man er litt lei seg, det er iallefall min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 1. mars 2006 #279 Del Skrevet 1. mars 2006 Trening er bra ja. Jeg er blitt alt for slapp i det siste, men beveger meg jo i barnehagen hele dagen, så håper det er nok til å holde meg i form, det tar ialle fall all energien min! Glemte sist å komentere at du leste Dan Brown du også! Jeg driver med "Engler og Demoner" nå, starter vel på "Den Digitale Festningen" senere. Synes du den er bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 2. mars 2006 Forfatter #280 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) pusla : He he... bra du har tro på meg Tviler på å oppnå å bli dødslekker, men å få mer energi skal jeg klare iingvild : Er ikke så kjempefan av Den digitale festning... Krimfan som jeg er synes jeg den er litt vel forutsigbar, men for all del... jeg har bare kommet halveis og den kan sikkert bli bedre men har større forhåpninger til Da Vinci koden, har ikke lest den enda nemlig.... Har dilla på denne for tiden, det er Maria Mena med Just hold me... Limer inn teksten her, den beskriver deler av livet mitt nå føler jeg. Ikke alt som passer inn like bra, men jeg hører bare litt ekstra på der det passer But if I wanted silence I would whisper And if I wanted loneliness I'd choose to go And if i like rejection I'd audition And if I didn't love you You would know And why can't you just hold me And how come it is so hard And do you like to se me broken And why do I still care still care But I can't remember life without him I think I did have good days I think I did have good days Deler av teksten slettet. I henhold til Kvinneguidens regler er det ikke tillatt å gjengi sangtekster og annet materiale med kopirett. Se også Kopinors regler. Phobia -mod Tenker fortsatt veldig mye på Kjære. Jeg skjønner bare ikke hvordan jeg skal klare å komme meg videre... Selvfølgelig går dagene lettere, men savnet er fortsatt enormt og jeg gråter fortsatt mye... En liten positiv ting idag var at jeg var å kikket på leil og den var super Men tviler på at vi får den, den kommer nok til å gå en del over takst... Men jeg håper ihvertfall Mamma og stefaren min kommer innover på lørdag også skal vi kikke på den igjen sammen. Imorgen skal jeg på fest med fetteren min! Det blir så bra! Jeg har ikke sett han på lenge, ettersom vi bor på hver vår kant av landet, men jeg gleder meg veldig. Han og kjæresten skal overnatte her regner jeg med. Gleder meg! Men nå må jeg prøve å sove... Må jobbe med eksamensoppgaven min imorgen og da er det jo greit å være litt opplagt Bare en uke til innlevering og jeg har ikke gjort mer enn 10% omtrent Dårlig av meg altså. Lærte forresten en ny ting idag Gull smelter ved 1063 grader... Natta til de som vil ha Endret 5. mars 2006 av Sommerfugl83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå