Gå til innhold

En sommerfugls tanker

Sommerfugl83

Anbefalte innlegg

Er så koselig å lese når du har det bra og er fornøyd :) . Og jeg er ikke det minste nysgjerrig på det du ikke fortalte om helga ;) .

Håper uka blir fin :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem: til iingvild, pusla og Diddlina!

He he... burde kanskje ikke sagt at jeg ikke fortalte alt fra helgen nei... Men jeg har jo tross alt denne dagboken for å kikke litt tilbake på hva som skjer i livet mitt og da er det veldig greit med datoen ;)

Idag stod jeg tidlig opp, dro på jobb og var der i tre timer før jeg dro rett på skolen. Kom hjem fra skolen lagde meg middag og dro på trening. Det var den dagen liksom :roll: Plutselig var den bare borte!?! Hadde det supert på trening idag. Var på StepStyrke. Timen var knall og jeg ble veldig sliten, men det var deilig. Jeg var og trente på mandag og så er litt stolt av meg selv nå :) Jeg SKAL virkelig blir flinkere til å trene fast fremover. Når jeg flytter vil jeg være nærmere en annen sats som jeg liker enda bedre enn der jeg er nå så det lover godt.

Det er to nye som har flyttet inn i kollektivet nå og jeg bare gleder meg SÅ mye til å komme meg ut her ifra. De roter veldig mye mer på kjøkkenet enn noen av oss andre... Noe av det jeg gleder meg mest når jeg flytter er å få mitt eget kjøkken! Det blir så deilig. Da skal jeg bake og styre og fylle fryseren med alt slags mulig godt. Horn og boller og lomper og masse glutenfritt så jeg forhåpentligvis synes det blir greiere å leve med denne sykdommen. Også skal jeg ha ferskt brød hver eneste dag, må bare hente brødbakemaskinen, som jeg har stående hos E.

Men nå må jeg lese litt medisin før jeg skal :sove: (Jeg snorker ikke da ;))

:tommelsmil: 5 dager til jeg flytter :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittanker... :sur: Hvorfor kan ikke den gode følelsen vare lengre enn et par dager? Jeg tenker mye på en greie som skjedde forrige helg. Jeg visste at det måtte være for godt til å være sant. Har ikke forelsket meg eller noe altså :ler: Men jeg tør liksom ikke skrive det her før det evt skjer fordi jeg kjenner at jeg blir så skuffet om det ikke skjer... :tristbla: Men uff, ikke tenke mer på det nå. Skal snart sove og da må jeg ha gode tanker i hodet ;)

Har nettopp sett Prison Break. E og jeg så hele første sesongen på storskjerm hjemme hos han i høst/vinter. Han lastet ned alle episodene fra nettet og vi så hele sesongen i et omtrent. Lå oppe hele natten og kikket. Det er jo så spennede også er jo han i hovedrollen litt småkjekk da :icon_lol: Jeg kjenner at jeg savner E veldig når jeg gjør ting som jeg forbinder med han...

Idag har jeg pakket ned mer klær, bøker og diverse. Uff jeg har jo så mye ting! Men jeg gleder meg vilt til å flytte nå :hoppe:

Imorgen skal jeg på sykehuset. Skal sjekke åssen det går med magen etter at jeg har gått på diett et år. Vet jeg ikke har være 100% flink til å følge diett, men jeg håper det gir utslag på prøvene ihvertfall. jeg føler meg MYE bedre ihvertfall.

Men nå må jeg sove. Jeg skal faste nå og er så tørst så det er greit å sovne ;)

:tommelsmil: 3 dager til jeg flytter :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg snart hoppe i dusjen. Skal til venninne C og gleder meg veldig. Ikveld skal jeg IKKE rote bort resten av gjengen. Jeg skal jukse på drikkelekene og ikke bli like full som jeg pleier :ler::rodme: Håper det blir en bra kveld ihverfall. Blir nok ikke mye festing på meg denne påsken så det er greit om det blir gøy ikveld.

Igår var jeg på sykehuset. Fikk en sånn greie inn i venen på høyrehånd og ble dopet en god del ned :mrgreen: Følte meg litt full etterpå men det gikk fort over. Både legen og sykepleieren var veldig hyggelige og selv om det var vondt og ekkelt gikk det greit. Er fortsatt blå og hoven på hånden, men regner med at det går over snart.

På kvelden hadde jeg besøk av kompis L. Jeg laget mat og han hadde med seg vin. Vi så på Idol, pratet og hadde det veldig hyggelig.

Har hatt et litt ustabilt humør i det siste. Regner med at det er pga alt som har skjedd de siste mnd. Plutselig er jeg singel, skal flytte i min egen leilighet og får meg jobb :overrasket: Det er litt mye på en gang liksom og jeg er svært dårlig til å takle nye situasjoner. men satser på at det blir bedre når jeg kommer inn i en fast "rutine" igjen. Nå bor jeg tross alt i pappesker og og bager ;)

Men nå må jeg komme meg avgårde...

Ønsker alle en superduper helg og en flott påske!

:hoppe::tommelsmil: Jeg flytter imorgen! :tommelsmil::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god påske Sommerfugl! :)

Nye perioder i livet er bra veit du. Litt forandring i livet og kanskje bli kjent med masse nye mennesker. Ikke alt for mange på en gang da. ;)

Lykke til med flytting i morgen.

Gruer meg til jeg skal pakke masse. Har jo ikke plass til så mye, men må jo pakke litt allikevel.

Ha en flott ferieuke.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: til iingvil og Diddlina!

Dette er mitt horoskop denne uken. Det er litt skummelt fordi jeg venter på et nestentilbud som jeg bare håper så inderlig skjer :sjenert: Kanskje jeg skal begynne å tro på horoskop akkurat denne uken ;) he he...

Steinbukken

Du har lenge ventet på en mulighet til å avansere. Nå er sjansen der, og du er forberedt. Du får all den hjelp du trenger fra dine omgivelser. Du får et tilbud du nesten ikke kan si nei til. Og hvorfor skulle du nå det?

Idag har jeg overtatt leiligheten og det er så rart. Det har nok ikke helt gått opp for meg enda, men den så veldig fin ut enda:) Jeg klarer ikke helt se for meg hvordan jeg skal møblere enda. Må nok vente til de største møblene er inne også får jeg bare flytte rundt på de. Tror ikke jeg får kjøpt ny sofa før etter påsken...

Har en del igjen å pakke, men mamma og de kommer ikke før i firetiden så jeg rekker nok å bli ferdig. Jeg må skru ned seng og skrivebord imorgne og. Tenk dette er min siste natt her... Lurer på om jeg sovner i leil imorgen. Jeg er egentlig ikke veldig glad i å sove helt alene så må nok få leid ut det andre rommet ganske kjapt.

Men nå skal jeg legge meg... For aller siste gang her... Det er litt rart... :roll:

:tommelsmil: Jeg har fått min aller første leilighet! :tommelsmil:

Hmmm.... hva skal jeg telle ned eller opp nå? Noen som har noe forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med leilighet! :)

Skummelt å sove et sted første gangen. Men det går vel bra! ;)

Ha en flott tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Endelig internett i leiligheten! Begynte nesten å få skikkelig KG-abstinenser nå :sjenert:

Livet mitt er like kaos som leiligheten om dagen ;) Trodde jeg skulle få fikset det meste i påsken, men gikk på en smell... Savnet E noe voldsomt og bare gråt og gråt... Vi hadde vært sammen i to år i påsken om ikke... ja.... samme det nå.

Horoskopet mitt stemte faktisk ganske bra forrige uke. Så om det passer denne uken også skal vist kjærlighetslivet mitt bli bedre ;) Jeg får bare håpe. Tenk at jeg har vært singeli snart tre mnd. Jeg savner noen å være glad i og noen som er glad i meg så ser gjerne at jeg kan møte noen snart altså. Kanskje jeg får en skikkelig sommerflørt, det hadde vært gøy. Uff som jeg prater om kjærlighetslivet mitt... Men håper både single og ikke single har sympati med meg. Jeg fungerer svært dårlig alene...

Fikk feiret bursdagen til brodern i påsken og det var koselig. Tenk at veslebroren min kan kjøpe sprit på polet :overrasket: Trodde liksom ikke han skulle bli så stor jeg... Men det er kos å ha et godt forhold til han ihvertfall. Imorgen skal han møte meg på ikea og hjelpe meg å kjøre hjem lasset med ting jeg skal ha. Imorgen skal jeg kjøpe ; sofa, bokhylle, tvbord, hyller og hylleknekter, kjøkkenbord, kjøkkenstoler, kontorstol, teppe. og masse smådall så ser for meg at det blir en dyr tur... Men det blir nok bra i leil til slutt og da så.

Idag har jeg hatt besøk av kompis E og det var hyggelig. Vi spiste god mat, pratet og kikket på tv. Uff, dette ble et kjedelig dagbok-innlegg.

Nå må jeg sove. Skal tidlig opp imorgen. Natta... :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Diddlina

Ser du har mange noen av de samme tankene som ei venninne av meg har, hun ble vel også singel for en 3 mnd siden. Vet ikke alltid hva jeg skal si til henne, og da heller ikke til deg, for jeg har ikke vært der du/dere er nå...Men jeg har gode klemmer jeg kan dele ut om det trengs :klem::troest:

Tenker leiligheten blir bra til slutt, er ofte kaos i begynnelsen :)

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har absolutt sympati for singel-tilværelsen din, for jeg har litt erfaring for å si det sånn ;) . Når det har gått tre måneder har man rukket å komme seg over det verste sjokket og begynner å se litt framover igjen. Og selvom du savnet han i påsken igjen høres det ut som det begynner å gå bedre for deg. Og sommerflørter er alltid gøy!!

Håper du fikk taki alt du skulle på IKEA. Høres ut som dere trengte stor bil ja ;) . Kjempegøy med eget sted ja, er utrolig morro å kunne gjøre akkurat som man selv vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

:klem: til Diddlina, iingvild og pusla

Phhuu.... Mye å gjøre om dagen. Har jo ikke tid til noe viktig sånn som å oppdatere dagboka mi ;)

Nå har jeg endelig kommet i orden i leil, nesten ferdig ihvertfall... Jeg trives veldig godt og det ser ut som om jeg har klart å skaffe meg en samboer og ;) Jeg skal som sagt leie ut det ene soverommet for at det skal bli lettere å betale på lånet og ting er nesten i boks! Jeg blir overhappy om det går i orden! Det er en kompis av kusina mi som muligens skal flytte inn. Han er en skikkelig gutt som virker både hyggelig og morsom. Kusina mi har kjent han i mange år så det er litt og deilig å vite at han er hyggelig sånn på ordentlig... Så mulighet for at dere får høre litt om R etterhvert :tommel:

I helgen var jeg på byn to dager på rad... Det pleier jeg aldri så jeg var litt sliten igår og idag. Men fryktelig moro da :sjarmor: Jeg møter nye mennesker og danser og koser meg. Var med venninne A på bursdagsfest på lørdag i Oslo og med venninne C i Drammen...

Jeg føler at jeg virkelig har kommet over E nå... Selv om jeg blir litt trist innimellom når noe minner meg om han tenker jeg mindre og mindre på han. Etter påsken, hvor ting gikk litt i ball og jeg mistet litt respekten for han, har jeg nærmest vært mer irritert på han enn savnet han. Nå må jeg bare få lånt en bil og dratt å hentet tingene mine.

Idag har jeg levert min siste semesteroppgave dette semesteret og det føles godt. Jeg er nesten sikker på å få bestått og da er det bare 3 :overrasket: vansklige eksamner igjen i juni. Men det går vel bra...

Men på tide å rydde og vaske litt her...

Håper alle som stikker innom får en flott kveld og en superduper uke :vinke:

:overrasket: :klø: Eksamen om 35 dager :klø: :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Så hyggelig at du kikka innom igjen. Skjønner godt at det blir travle dager for deg for tida. Så bra med leieboer da - det hjelper nok på utgiftene, ja. Også er det greit med en som noen går god for da, så risikerer du ikke så mye.

Over en mnd til eksamen er jo leeeenge - du rekker nok å få full kontroll innen da!!! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh!! Så stolt av meg selv! Har jogget tre dager på rad! :klappe:

Idag har det vært så utrolig deilig vær. Jeg har gått uten jakke for første gang i år og kjent at sola har varmet skikkelig. Det var nesten deiligs å løpe i skyggen på joggeturen :ler: Men aldri om jeg klager på sol eller varme! Det er det beste som er ;)

Idag har jeg vært på sykehuset... har sittet å pustet i sprøyter og rør i over fire timer. Jippi... kjempegøy... vel.... Også tok jeg 6 blodprøver! Har virkelig fått min dose sykehusliv idag ja ;)

Kan forresten hende at jeg skal på en date imorgen :sjenert: Den første på leeenge.... Forteller mer senere....

Men nå må jeg løpe! Skal å spise sushi med R :hoppe:

:klem: til de som stikker innom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerfugl elsker sushi :Nikke: Nam nam... det er så godt!

Har vært å spist sushi med R og vi fikk pratet masse ;) Han kjørte meg til E først slik at jeg fikk hentet resten av tingene mine der og det var en lettelse. Nå har jeg ingenting som knytter meg til E annet enn minner... Litt rart, men veldig deilig egentlig. Men som sagt R og jeg fikk pratet masse og han flytter inn i slutten av denne mnd :tommelsmil: Jeg gleder meg masse! Det skal bli så koselig å bo sammen med noen igjen. Mitt vesen klarer absolutt ikke å være så mye alene som det jeg er nå. Jippi! Enda noe som går min vei ;)

Så var det denne daten da... Vet ikke helt om det blir noe date enda, men tar det som det kommer. Forrige helg da jeg var i Drammen møtte jeg en gutt på vei ut fra utestedet og hjem. Husker ikke helt hvordan, men vi utvekslet nr... Dagen etter fikk jeg mld fra han og vi sendte litt mld frem og tilbake. De siste dagene har vi pratet på msn med webcam og har delvis avtalt å møtes imorgen. Han virker veldig hyggelig, men nesten litt for hyggelig på en måte. Er litt usikker med hvilken hensikt han har for å møte meg... Har hørt at han er en "player", men vet ikke om jeg kan stole på det. :forvirret: Så derfor tar jeg denne daten ganske rolig og venter for å se hva slags person han er... Han er egentlig "for kjekk" for meg om noen skjønner hva jeg mener med det...

På lørdag skal jeg ha innflyttingsfest i leiligheten. Gruegleder meg. Det blir sikkert kos, men det kommer venner av meg fra mange gjenger på en måte... Så får bare håpe at alle er sosiale og blir kjent uten at jeg må styre så mye for å få de kjent.

Og planene for søndag er: F1 :reise: Jippi! Jippi! Jippi! Jippi! Jippi! Jippi!

Men på tide å bysselalle :sove: Skal jobbe imorgen.

God helg til de som stikker innom om jeg ikke er her før helgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...