Gå til innhold

Ingen her som trives som single?

Fremhevede innlegg

Gjest Blomsterert
Skrevet

Forelskelse og forhold stresser meg max,så singeltilværelsen passer meg best,og ja,jeg trives godt. Men,jeg må ha folk rundt meg,og det er ok med bekreftelser fra andre.Uten det,ville det blitt stusselig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil vel egentlig si at jeg trives ganske bra som singel. Det er jo godt å ikke ha så mange forpliktelser, og ærlig talt er jeg ikke så synderlig imponert over kvinner, i særdeleshet de norske. Synes de fleste av dem er ganske uintelligente og uinteressante, og jeg vet egentlig ikke om noen som deler mine interesser eller mitt livssyn, så jeg har til gode å finne en sjelevenn eller noe i nærheten av det. 

Skrevet

Vil vel egentlig si at jeg trives ganske bra som singel. Det er jo godt å ikke ha så mange forpliktelser, og ærlig talt er jeg ikke så synderlig imponert over kvinner, i særdeleshet de norske. Synes de fleste av dem er ganske uintelligente og uinteressante, og jeg vet egentlig ikke om noen som deler mine interesser eller mitt livssyn, så jeg har til gode å finne en sjelevenn eller noe i nærheten av det. 

Norske kvinner er de intelligenteste i verden. 

Anonymkode: 5c5dc...c39

• Liker 1
Skrevet

Signerer denne. Jeg har ennå til gode å bli imponert over hvor intelligent eller interessant en kvinne er. Det går for det meste i vin/kaffe/shopping/netflix og generell forbruk. De få som har noe smart å si snakker bare om ting de har studert eller jobber med. De fleste mangler dybde og det er trist.

Anonymkode: 504c5...7dc

• Liker 1
Skrevet

Signerer denne. Jeg har ennå til gode å bli imponert over hvor intelligent eller interessant en kvinne er. Det går for det meste i vin/kaffe/shopping/netflix og generell forbruk. De få som har noe smart å si snakker bare om ting de har studert eller jobber med. De fleste mangler dybde og det er trist.

Anonymkode: 504c5...7dc

De fleste, ja, men ikke alle. Virker som du bare har involvert deg med bimboer. 

Anonymkode: 5c5dc...c39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...