AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #41 Skrevet 7. desember 2015 Nei, det var en perfekt sammenligning. Hvis du vil ha en jobb så bør du gå aktivt inn for å skaffe deg jobb. Og hvis du vil ha kjæreste så bør du gå aktivt inn for å skaffe deg kjæreste. Hva som er viktigst av jobb og kjæreste er irrelevant. Poenget er at dersom du ønsker deg noe bestemt i livet ditt så bør du gjøre noe aktivt for å oppnå det - ikke bare satse på at det daler ned i fanget ditt. Men hvordan går man aktivt inn for å få kjæreste? Det er jo ikke som å søke på mulige jobbannonser. Det er jo ikke alle det passer til å gå ut på byen heller akkurat Anonymkode: 64c66...64e
Skravla Skrevet 7. desember 2015 #42 Skrevet 7. desember 2015 Men hvordan går man aktivt inn for å få kjæreste? Det er jo ikke som å søke på mulige jobbannonser. Det er jo ikke alle det passer til å gå ut på byen heller akkuratAnonymkode: 64c66...64eMan melder seg inn i foreninger etc hvor man treffer likesinnede.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #43 Skrevet 7. desember 2015 Imponert - http://www.readunwritten.com/2015/03/10/im-only-22-i-dont-want-someone-else-to-be-my-whole-world/ Anonymkode: 46758...64d 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #44 Skrevet 7. desember 2015 Trives og trives..😶Jeg er alenemor og kjenner meg veldig ensom om kveldene, og gleder meg til jeg får en ny mann inn i livet mitt. Savner en å se film med, mens vi ligger og koser på sofaen. Savner en å legge meg sammen med, en å våkne sammen med og selvfølgelig en å ha sex med. En som ser meg, elsker meg og respekterer meg for den jeg er. En som jeg kan elske, respektere og trives sammen med.De aller fleste av mine venner er i forhold, så det er ikke så mange jeg kan være sosiale med, siden de fleste er opptatt med sitt.Jeg trivdes som single akkurat nok til at jeg "ble meg selv" igjen. Nå er jeg voksnere og en erfaring rikere, og jeg kjenner meg selv mye bedre. Jeg er klar til å begynne letingen etter den rette, og denne gangen skal det vare for alltid 💕Ikke helt klar for multidating via tinder, men jeg satser kortene på å møte en eller flere single menn via felles bekjente. Anonymkode: df517...0cf
Tibbie Skrevet 7. desember 2015 #45 Skrevet 7. desember 2015 Jeg elsker det og har alltid elsket det! Nå er jeg ikke singel lenger, men elsker også det sånn som det er nå. Vet også at jeg kommer til å trives godt om singellivet skulle slå inn igjen en dag Men en av grunnene til at jeg liker så godt å være singel, er flørtingen og spenningen hverdagen består av. Var aldri på seriøs leting etter mann (traff på veldig mange perfekte menn, men de forble heller bare en flørt). Han jeg er med nå måtte kjempe lenge for at jeg skulle gi opp singellivet Ser mange her trives som singel, så jeg du er nok ikke sær. Det er intet galt å trives i eget selvskap : )
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #46 Skrevet 8. desember 2015 Prøver du å være morsom?Anonymkode: 5c5dc...c39Hva er morsomt med det? Er jo bare rene fakta. Anonymkode: f7ae3...9fc
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #47 Skrevet 8. desember 2015 Damer er nok mest slik. Men har møtt menn som er slik også, og da trekker jeg meg unna, for slikt orker jeg ikke. Jeg er ikke innpåsliten, veldig lite sjalu av meg og kjæresten kan fint ha nære venner som er kvinnfolk, kan fint gå på fester uten meg osv. ikke orker jeg å gå rundt grøten og sier heller ting rett frem. Så orker ikke å ha en mann som er sykelig sjalu, som ikke lar meg ha de vennene jeg har samme hvilket kjønn de er etc. Så er på leting en som meg, men med penis Er ikke sjalu jeg heller. Stoler på partneren. Men hva synes du om flørting med andre da? Anonymkode: 5c5dc...c39
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 8. desember 2015 #48 Skrevet 8. desember 2015 (endret) AnonymBruker skrev (På 8.12.2015 den 11.16): Er ikke sjalu jeg heller. Stoler på partneren. Men hva synes du om flørting med andre da? Anonymkode: 5c5dc...c39 w Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤
hjertesukka Skrevet 8. desember 2015 #49 Skrevet 8. desember 2015 Stortrives som singel på ørtende året. Har to ekteskap bak meg, så det holder i haugevis. Nå vil jeg bruke energi og tid på helt andre ting i livet. Og jeg greier fint å forsørge meg selv. 1
Arca Skrevet 8. desember 2015 #50 Skrevet 8. desember 2015 Jeg trives, spesielt nå som jeg har fått tidligere ting på avstand.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #51 Skrevet 8. desember 2015 Trives veldig godt fordi jeg har det moro med mange evig-single venner som gjør at jeg ikke føler meg ensom, og dessuten elsker jeg alenetid og å gjøre hva jeg vil. Barn er unnagjort, trenger ikke tenke på biologisk klokke. Sex liker jeg ikke. Jeg interesserer meg ikke for ting menn interesserer seg for, så vet ikke helt hva jeg skulle brukt en mann til, hadde ikke hatt noe å snakke om uansett. Anonymkode: 0e54c...676
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #52 Skrevet 8. desember 2015 Bryr meg ikke om han gjør det, eller hvis andre flørter med han, så lenge det er "uskyldig" flørting. Men hvis han flørter så betyr det jo at han signaliserer sexuell interesse. Det er vel definisjonen på flørting? Anonymkode: 5c5dc...c39
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #53 Skrevet 8. desember 2015 Jeg elsker det og har alltid elsket det! Nå er jeg ikke singel lenger, men elsker også det sånn som det er nå. Vet også at jeg kommer til å trives godt om singellivet skulle slå inn igjen en dag Men en av grunnene til at jeg liker så godt å være singel, er flørtingen og spenningen hverdagen består av. Var aldri på seriøs leting etter mann (traff på veldig mange perfekte menn, men de forble heller bare en flørt). Han jeg er med nå måtte kjempe lenge for at jeg skulle gi opp singellivet Ser mange her trives som singel, så jeg du er nok ikke sær. Det er intet galt å trives i eget selvskap : )Hvordan blir det mye flørting og spenning i hverdagen og hvor møter du de perfekte mennene? Brukte du tinder og møtte mange eller traff du dem på gamlemåten? Anonymkode: 64c66...64e
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 8. desember 2015 #54 Skrevet 8. desember 2015 (endret) AnonymBruker skrev (På 8.12.2015 den 17.47): Men hvis han flørter så betyr det jo at han signaliserer sexuell interesse. Det er vel definisjonen på flørting? Anonymkode: 5c5dc...c39 w Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #55 Skrevet 9. desember 2015 Jeg er også alenemor og trives som singel :).Det hender jeg tenker litt på å få meg en kjæreste igjen, men jeg må samtidig innrømme at det skremmer meg.... Anonymkode: 09bc3...83a 1
Tibbie Skrevet 9. desember 2015 #56 Skrevet 9. desember 2015 Hvordan blir det mye flørting og spenning i hverdagen og hvor møter du de perfekte mennene? Brukte du tinder og møtte mange eller traff du dem på gamlemåten? Anonymkode: 64c66...64eTja, det var jo gøy å sitte på Tinder å surfe. Men jeg er ikke så tøff at jeg tør å avtale møter Avtalte møte én gang med en fra Tinder, men da var vi begge i godlaget på byen, så det gikk veldig fint.Ellers så møter jeg dem på gamlemåten, ja. Fester, jobbsammenheng, hobbier, gjennom felles venner... + at jeg drev med noe uskyldig flørting på Tinder, noe som er spennende selv om det ikke betyr noe 1
Oishi Skrevet 9. desember 2015 #57 Skrevet 9. desember 2015 (endret) Oooh oooh!!! Me! ME!!! Jeg trives veldig mye! Frihet og uavhengighet, digger det! Jeg har faktisk vært singel i hele livet, ja..So what?? Har andre ting å fokusere på uansett. Så, som sagt, jeg digger det veldig å være singel og jeg KAN flørte med hvem som helst (så lenge de er singel altså!!!) og hvor mye jeg vil! Omg, jeg digger det så ultra mega mye! Har sittet og hørt på venninne min om hennes drama, og jeg er så glad at jeg slipper det helvetes drama!! Det er ikke så mye verdt hvis man skal være sammen og klager i 24/7, da er det heller å være singel asså.Du aner ikke hvor mye ting du kan gjøre alene. Deilig. Ingen klaging, sutring, eller mas. Tja, så er det også nedtur at det kan også være kjedelig av og til. MEN, pytt! Ikke tenk på det. Sier jeg da. Prøver å bli bedre kjent med meg selv. Og å utforske seg selv er spennende. Det svake og sterke sider. Hva jeg misliker og liker. Nice! Endret 10. desember 2015 av Oishi 1
Gjest Nikee Skrevet 9. desember 2015 #58 Skrevet 9. desember 2015 Jeg trives veldig godt som singel, har vært det en god stund nå (en evighet i følge enkelte venninner) men jeg trives utrolig godt. Jeg har mye tid til mine ting og mine venner og andre relasjoner. Det er en deilig frihet som på en måte forsvinner litt når man er i et forhold. Jeg angrer ikke på noen av forholdene mine, men kjenner det er deilig å bare ha meg å tenke på nå. Selvfølgelig savner jeg nærheten og sexlivet men det er så mye fint med å være singel at det blir en litt feil sammenligning også å sette dem opp mot hverandre. Det eneste jeg savner nå er en fast jobb! Faktisk så vil jeg heller ha en fast jobb enn en samboer/kjæreste, så glad er jeg i singellivet!
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #59 Skrevet 10. desember 2015 Jeg har mine dager da jeg savner en person i livet mitt. Og så tenker jeg på hva jeg får ut av å ha en person i livet mitt og da forsvinner all savn.Ikke skal jeg ha barn, ikke vil jeg gifte meg. Så da sitter man igjen med sex. Det får jeg på byen. Vennskap har man ikke med kvinnfolk så da ser jeg ikke noe vits å ha så mye med de å gjøre.Så alt i alt så trives jeg som singel. Selv om jeg har gått store deler av livet mitt singel og det var en periode jeg dro meg selv i søla pga det, så vet jeg nå at de som er i forhold har sine problemer de også. Derfor klarer jeg meg fint alene. Jeg er kanskje feig som velger minste motstands vei, men sånn er det. Det finnes mange flotte damer der ute og jeg blir imponert av mange av de. Men jeg ser ikke vitsen med å ha noe med de å gjøre for annet enn sex. Ser ikke hva de bringer til livet mitt annet enn det. Trist, men sant. Anonymkode: 504c5...7dc
Gjest O.G. Skrevet 10. desember 2015 #60 Skrevet 10. desember 2015 Jeg trives veldig godt som singel, har vært det en god stund nå (en evighet i følge enkelte venninner) men jeg trives utrolig godt. Jeg har mye tid til mine ting og mine venner og andre relasjoner. Det er en deilig frihet som på en måte forsvinner litt når man er i et forhold. Jeg angrer ikke på noen av forholdene mine, men kjenner det er deilig å bare ha meg å tenke på nå. Selvfølgelig savner jeg nærheten og sexlivet men det er så mye fint med å være singel at det blir en litt feil sammenligning også å sette dem opp mot hverandre. Det eneste jeg savner nå er en fast jobb! Faktisk så vil jeg heller ha en fast jobb enn en samboer/kjæreste, så glad er jeg i singellivet! Enig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå