Gå til innhold

Mantra og affirmations


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

Gjest incognita

Er det noen her som bruker affirmations og som har merket noen effekt av det? Eller bruker du et mantra før du skal gjennom noe krevende, f eks et viktig møte eller en eksamen? 

Hva er dine affirmations eller ditt mantra? 

 

Endret av incognita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja :) En venninde som slet mye brukte affirmations og følte seg som en ny person etter to mnd.

Selv er jeg tilhenger av mantra meditasjoner, og kan skrive under på at når jeg har gått ordentlig inn for mantraene og målet med de , så har det skjedd det som skal skje. Alt fra åpenbaringer, vinne i lotto, tiltrekke sjelevenner, styrke forhold med familien osv.
Mantraer fungerer litt som magi for meg, men det krever at man gjør det korrekt og med sterkt fokus og signaler fra hjertet mens man gjennomfører de.

Anonymkode: dc151...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Ja :) En venninde som slet mye brukte affirmations og følte seg som en ny person etter to mnd.

Selv er jeg tilhenger av mantra meditasjoner, og kan skrive under på at når jeg har gått ordentlig inn for mantraene og målet med de , så har det skjedd det som skal skje. Alt fra åpenbaringer, vinne i lotto, tiltrekke sjelevenner, styrke forhold med familien osv.
Mantraer fungerer litt som magi for meg, men det krever at man gjør det korrekt og med sterkt fokus og signaler fra hjertet mens man gjennomfører de.

Anonymkode: dc151...714

Kan du utdype dette?

 

Hvorfor er forresten tråden flyttet fra kropp og helse? Dette handler om psykologi, ikke religion eller filosofiske spørsmål.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvorfor tråden er flyttet, men det handler jo mere om religion og filosofi / overtro enn kropp og helse.
Mantraer fungerer som en bønn og manifestasjon, og på samme måten katolikker ber, med bønnekjede med 108 kuler på som de teller mens de ber bønnen 108 ganger , så må man også si mantraer er x antall ganger, og virkelig føle i hjertet at man sender ut manifestasjonen og ikke la tankene flyte og distraheres av noe annet. Fullt fokus :)

Anonymkode: dc151...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvorfor tråden er flyttet, men det handler jo mere om religion og filosofi / overtro enn kropp og helse.
Mantraer fungerer som en bønn og manifestasjon, og på samme måten katolikker ber, med bønnekjede med 108 kuler på som de teller mens de ber bønnen 108 ganger , så må man også si mantraer er x antall ganger, og virkelig føle i hjertet at man sender ut manifestasjonen og ikke la tankene flyte og distraheres av noe annet. Fullt fokus :)

Anonymkode: dc151...714

Hjelper det å skrive det ned også?

Anonymkode: d8686...144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skrive ned, gjøre ritualer, brenne lappen med budskapet på for å sende det ut til universet, ofringer, gjenta strofen mange ganger ila dagen, gjerne i en meditasjonssirkel eller foran et speil.

Anonymkode: dc151...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...