Gå til innhold

Planlagt asylmottak i brann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har galskapen kommet til Norge også. Motstandere av asylstrømmen setter brann på et hotell som er planlagt asylmottak. De vil ikke ha unge syrere og andre flyktninger i nabolaget. Men i stedet for å forsøke å påvirke politikken demokratisk så velger de å ty til ekstreme midler. 

Anonymkode: e8b03...b83

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest L´issi
Skrevet

Helt utrolig feigt og hjerteløst gjort !! 

Jeg kan forstå at mange er uenig i asylpolitikken, men å sette fyr på annen manns eiendom for å fremme eget budskap er bare rein skjær idioti av SYKE mennesker. 

Skrevet

Helt utrolig feigt og hjerteløst gjort !! 

Jeg kan forstå at mange er uenig i asylpolitikken, men å sette fyr på annen manns eiendom for å fremme eget budskap er bare rein skjær idioti av SYKE mennesker. 

Samtidig ber man kanskje om det, når man gjør hotellet sitt om til et asylmottak for å suge penger fra skattebetalerne (i tillegg til å suge potensielt farlige ungdommer til nabolaget) i stedet for å tjene penger på ærlig vis på turister? 

• Liker 10
Gjest L´issi
Skrevet

Samtidig ber man kanskje om det, når man gjør hotellet sitt om til et asylmottak for å suge penger fra skattebetalerne (i tillegg til å suge potensielt farlige ungdommer til nabolaget) i stedet for å tjene penger på ærlig vis på turister? 

Hvordan er disse ungdommene mer potensielt farlige enn andre ungdommer på øya der ? 

Skrevet

Om du gjør noe jeg ikke liker, har jeg da rett til å ødelegge din eiendom eller dine eiendeler?

• Liker 4
Skrevet

Om du gjør noe jeg ikke liker, har jeg da rett til å ødelegge din eiendom eller dine eiendeler?

Det spørs hva du gjør. Har du rett til å ta pengene mine og bruke dem på å mobilisere kriminelle utenfor huset mitt?

• Liker 6
Skrevet

Nå har galskapen kommet til Norge også. Motstandere av asylstrømmen setter brann på et hotell som er planlagt asylmottak. De vil ikke ha unge syrere og andre flyktninger i nabolaget. Men i stedet for å forsøke å påvirke politikken demokratisk så velger de å ty til ekstreme midler. 

Hvordan vet du at det er motstandere av asylstrømmen som er skyld i brannen? 

Anonymkode: b40cf...afb

• Liker 7
Skrevet

Hvordan vet du at det er motstandere av asylstrømmen som er skyld i brannen? 

Det sier seg vel selv? Hvorfor skal en tilhenger av asylstrømmen tenne på asylmottak? 

Skrevet

Var jo bra mottaket var tomt så ingen liv gikk tapt, men det var neppe poenget heller. Jeg tenker at sånt skjer når pengekåte borgere og feige politikere spytter på Norges befolkning som faktisk trygler om å ikke få inn fler. Nå har man sett i flere land enn bare Norge hvordan migranter indikerer en farlig hverdag med økt vold, kriminalitet, seksuell trakassering og voldtekt. Og dette skal folk tjene penger på. 

Anonymkode: a067b...9e8

• Liker 7
Skrevet

Det spørs hva du gjør. Har du rett til å ta pengene mine og bruke dem på å mobilisere kriminelle utenfor huset mitt?

Lenge leve den evige logikken. Her har vi en kriminell som har satt fyr på en annen eiendom, og her sitter en og snakker om kriminelle

Anonymkode: 509b2...44e

• Liker 5
Skrevet

Det sier seg vel selv? Hvorfor skal en tilhenger av asylstrømmen tenne på asylmottak? 

Har jo vært flere branner i Sverige hvor asylsøkere selv har brent ned asylmottak fordi de synes forholdene der er inhumane. De vil ha mer Dubai-standard. De er skuffet over slummen vi lever i her i Norge. 

• Liker 6
Skrevet

Lenge leve den evige logikken. Her har vi en kriminell som har satt fyr på en annen eiendom, og her sitter en og snakker om kriminelle

Det er ikke nødvendigvis kriminelt å sette fyr på noe. Jeg sier ikke at dette ikke er kriminelt, men hvis jeg vil bygge noe som ødelegger verdien av din eiendom så er det vel jeg som er kriminell?

• Liker 4
Skrevet

Har jo vært flere branner i Sverige hvor asylsøkere selv har brent ned asylmottak fordi de synes forholdene der er inhumane.

Dette var et PLANLAGT mottak. 

• Liker 3
Skrevet

Det var vel noen i bygden som ikke var så keen på å få dette i nabolaget, men snakker man ut om det blir man jo ansett som rassist og i en lietn bygd er ikke det stempelet man ønsker å ha på seg. Plutselig er man utesteng fra alle sosiale sammenkomster. Dumt at det skjer? kansje. Rart at det skjer? neppe.

Anonymkode: 4e96e...a17

• Liker 4
Skrevet

Har jo vært flere branner i Sverige hvor asylsøkere selv har brent ned asylmottak fordi de synes forholdene der er inhumane. De vil ha mer Dubai-standard. De er skuffet over slummen vi lever i her i Norge. 

Enda en med logikk. 

Bare at i DETTE tilfellet er dette et helt nytt hotell som skal BLI gjort om til asylmottak.

Godt forsøk.

• Liker 1
Skrevet

Var jo bra mottaket var tomt så ingen liv gikk tapt, men det var neppe poenget heller. Jeg tenker at sånt skjer når pengekåte borgere og feige politikere spytter på Norges befolkning som faktisk trygler om å ikke få inn fler. Nå har man sett i flere land enn bare Norge hvordan migranter indikerer en farlig hverdag med økt vold, kriminalitet, seksuell trakassering og voldtekt. Og dette skal folk tjene penger på. 

Anonymkode: a067b...9e8

Du har et poeng. Det er ikke riktig å tenne på bygg, men man ber jo om det når man spytter på folket på denne måten. 

• Liker 4
Skrevet

Hva om de faktisk hadde folkeavstemning for om man ønsket seg sånt idioti i nabolaget sitt? Dersom det da hadde blitt fremstemt at man ønsket dette hadde det nok lbitt langt mer godatt enn at staten skal komme og tre det ned over hodet på folk.

Anonymkode: 4e96e...a17

• Liker 6
Skrevet

Enda en med logikk. 

Bare at i DETTE tilfellet er dette et helt nytt hotell som skal BLI gjort om til asylmottak.

Godt forsøk.

For asylsøkere er ikke allahrede i Norge og kan mobilisere hverandre, bruke mobiltelefon osv? Alle har jo med seg nye samsunger og ihponer. Klart de kan få noen venner som allerede bor i Norge til å brenne ned et sånt lite slumhotell slik at de har større sjans for å bli inlosjert på et skikkelig luksushotell nærmere storbyene. 

• Liker 6
Skrevet

De burde skamme seg.

Håper de blir tatt selv om sannsynligheten for det er liten.

Skrevet

I de tilfellene branner ved asylmottak har blitt oppklart, har det vært asylsøkere som har vært skyld i brannen.

http://www.dn.no/meninger/kommentarer/2015/11/16/2143/Medier/fyr-flammer-og-svensker

Nylig var det en brann i et asylmottak i Hemsedal. En asylsøker som bodde der er siktet for falsk forklaring i forbindelse med brannen.

http://www.nrk.no/buskerud/siktet-for-falsk-forklaring-etter-brann-i-asylmottak-1.12673396

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...