Gå til innhold

Asbjørn brekke julekalender sophieelise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner heller ikke dette behovet for å hate henne? Hva er det å hate? Selvsagt er det kanskje ikke så positivt å være såpass opptatt av utseende, men det kunne aldri falt meg inn å hate noen jeg ikke kjenner fordi de bryr seg mer om utseende enn det jeg gjør? At hun opererer seg selv er jo hennes valg og hun skader ingen andre enn seg selv. Samme med bloggen. Det er jo egentlig selvskading å lese slike kommentarer som hun får fordi folk lirer av seg så mye dritt på nettet. Hun hadde nok hatt godt av å legge ned bloggen, drite litt i utseende, få hjelp til å like seg selv ved psykolog og kanskje en kjæreste som ikke er så utseendefiksert og heller finne ut at det finnes viktigere ting i livet som gir oss mye mer lykke enn å fikse på utseendet vårt. 

Jeg skjønner ikke hva som får folk til å hate noen som helt klart ikke har det bra? 

Er ikke hat bare fordi man er Lei av å se folk Som Er kjent for å skrive overflatisk tull i alle programmer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sukkerbit

Er ikke hat bare fordi man er Lei av å se folk Som Er kjent for å skrive overflatisk tull i alle programmer.

Nå snakker jeg om de som hater henne og slenger dritt om henne på nett. Det kan du se hvis du leser innlegget mitt om igjen. Hvis man er lei av å se folk som er kjent for å være overfladisk kan man slå av programmet eller bytte kanal. Det pleier jeg å gjøre i alle fall hvis jeg ser på noe jeg ikke vil se. Det er ingen som bitter meg til sofaen og tvinger meg til å se et program på TV :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det som er virkelig irriterende. Er at så mange nettaviser og TV-stasjoner faktisk holder på sånn, og gir slike bloggere så masse oppmerksomhet og intervjuer heile tiden. Finnes det virkelig ingen viktigere saker å skrive om??

Jeg scroller jo selvfølgelig over alt sammen. Men en veldig stor andel av det som blir skrevet i nettaviser, ser ut til å være utelukkende søppel og kjendis-sladder alt sammen.

I tillegg virker det som om veldig mange av de som leser slike blogg-innlegg. Bare leser dette, for så å klage og sutre over hvor hinsides  spekket med reklamer og sprøyt disse bloggene er smekkfulle av. Men likevel fortsetter så mange faktisk å klikke på bloggen uansett, og fører til at enda mer reklame-inntekter....  :angry:

Anonymkode: 112a2...057

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det som er virkelig irriterende. Er at så mange nettaviser og TV-stasjoner faktisk holder på sånn, og gir slike bloggere så masse oppmerksomhet og intervjuer heile tiden. Finnes det virkelig ingen viktigere saker å skrive om??

Jeg scroller jo selvfølgelig over alt sammen. Men en veldig stor andel av det som blir skrevet i nettaviser, ser ut til å være utelukkende søppel og kjendis-sladder alt sammen.

I tillegg virker det som om veldig mange av de som leser slike blogg-innlegg. Bare leser dette, for så å klage og sutre over hvor hinsides  spekket med reklamer og sprøyt disse bloggene er smekkfulle av. Men likevel fortsetter så mange faktisk å klikke på bloggen uansett, og fører til at enda mer reklame-inntekter....  :angry:

Anonymkode: 112a2...057

Jeg er helt enig. Jeg fatter ikke hvorfor store aviser som Dagbladet og VG skriver saker om Sophie Elise. Det kunne ikke ha brydd meg mindre, men det er tydeligvis veldig appellerende for mange lesere, noe som er enda mer bekymringsverdig i mine øyne. 

Jeg stiller meg litt tvilende til de som mener at Sophie Elise er veltalende og kommer med så gode innlegg. Nå er ikke jeg fast leser av bloggen hennes (naturlig nok), men for meg virker hun alt annet enn dette. Jeg stiller meg helt uforstående til hvorfor så mange har sansen for henne. For meg virker hun svært naiv og moraliserende (samtidig som hun opptrer rimelig betvilende selv). Hun er rask med pekefingeren, men samtidig gjør hun noe som strider imot hennes egne utsagn. Hun virker heller ikke til å se dette selv. Det er mye kritikkverdig med hva Sophie Elise skriver og hva hun gjør, og selvsagt hennes påvirkningskraft på de aller yngste leserne. Det vil ikke si at jeg hater henne eller er stygg mot henne, men jeg forstår virkelig ikke hvorfor så mange finner henne interessant. Ikke tror jeg hun har godt av å være i søkelyset hele tiden heller, selv om dette er noe hun har valgt helt selv. 

Det er enkelte som tar opp at hun er så tøff som står imot all kritikken hun får. En del av denne kritikken er vel selvforskyldt. Det er da ikke en sjeldenhet at Sophie Elise skriver innlegg kun for å provosere. Det skaper oppmerksomhet, flere klikk og diskusjon. Med på lasset følger også kritikk, både av saklig og mindre saklig art. Deretter lager hun et innlegg om at hun får så mye drittslenging, og her kommer alle sympatierklæringene, og selvsagt mer kritikk. 

Jeg gleder meg litt til hun faller tilbake i skyggen. Det blir nok godt for både min del og hennes egen del. 

 

Anonymkode: c7a87...efb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå har hun visst begynt å sutre igjen, fordi alle andre viss nok er så fryktelig slemme og ondskapsfulle mot henne heile tiden. Så ille at hun "gråter seg i søvn" nærmest hver eneste natt. Dette kvinnfolket tåler mindre enn det tynneste eggeskall, og får med seg alle blogg-vennene sine for å slå tilbake igjen. Tåler man ikke det aller minste kritikk, så burde man heller kutte ut denne idiotiske blogg-skrivingen.

Anonymkode: 112a2...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...