AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #1 Del Skrevet 5. desember 2015 Slik jeg oppfatter det så virker det som om at mange kvinner tror at de kan være kun venner med det motsatte kjønn, mens menn ofte er uenig i dette. Stemmer dette? Hva tenker dere? Kan menn og kvinner være kun venner? Anonymkode: a0212...acf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #2 Del Skrevet 6. desember 2015 Jeg er kvinne og mener at man helt klart kan være venner med motsatt kjønn. Har mange kamerater jeg aldri har sett på på en seksuell eller romantisk måte. Blandt mine aller nærmeste har jeg to gode kompiser, hvor vi ofte er 1 og 1 sammen å ser tv, tar en pils på pub eller lignende. Anonymkode: 2373b...5fe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 6. desember 2015 #3 Del Skrevet 6. desember 2015 Ja, man blir jo venner når man slutter å kysse fordi man kom til skade for å si at bestevenninna kysser bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #4 Del Skrevet 6. desember 2015 Jeg er kvinne og mener at man helt klart kan være venner med motsatt kjønn. Har mange kamerater jeg aldri har sett på på en seksuell eller romantisk måte. Blandt mine aller nærmeste har jeg to gode kompiser, hvor vi ofte er 1 og 1 sammen å ser tv, tar en pils på pub eller lignende.Anonymkode: 2373b...5feJa kvinner kan fint være venner med menn. Menn vil før eller siden fortelle deg at de har følelser for deg (når de ikke lengre klarer å skjule dem). Da vil du måtte avslutte vennskapet. Et vennskap som egentlig bare går en vei likevel. Den typen menn har aldri vært ærlige med verken deg eller seg selv. Du er sikkert ung, men eldre menn over 30år vil du ikke oppleve at bruker tid med deg uten å prøve seg. Voksne menn må bruke tid på å etablere sin egen familie. Er godt over 30år (mannfolk) selv, det er slik det fungerer. I yngre dager var jeg også slik, alle jentene friendzona meg mens jeg selvsagt inni meg ville en helt annen retning. Man må i startfasen etablere det seksuelle rammeverket, ellers går det i feil retning. Mange jenter utnytter også dette kynisk og får disse mannlige vennene sine til å gjøre alle slags typer tjenester for dem også hele tiden. Har jeg også blitt utsatt for, men forsåvidt min egen feil. Anonymkode: 1abee...b7a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 6. desember 2015 #5 Del Skrevet 6. desember 2015 Det funker helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #6 Del Skrevet 6. desember 2015 går ikke.. ett eller annet tidspunkt i livet vil man havne i en situasjon der man kan havne til sengs. å man knuller ikke venner. så nei menn og kvinner kan ikke være venner... bekjente ja.... Anonymkode: 5794f...831 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #7 Del Skrevet 6. desember 2015 Det funker helt greit.Hvor gammel er du ? Anonymkode: 1abee...b7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vattenflaska Skrevet 6. desember 2015 #8 Del Skrevet 6. desember 2015 Ja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 6. desember 2015 #9 Del Skrevet 6. desember 2015 Slik jeg oppfatter det så virker det som om at mange kvinner tror at de kan være kun venner med det motsatte kjønn, mens menn ofte er uenig i dette. Stemmer dette? Hva tenker dere? Kan menn og kvinner være kun venner? Anonymkode: a0212...acfHer er jeg enig med Osama bin Laden: menn og kvinner kan ikke bare være venner 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #10 Del Skrevet 6. desember 2015 Menn og kvinner kan helt fint være bare venner. Jeg har flere kompiser jeg aldri har ansett som noe mer enn kompiser, min beste kamerat har jeg vært venn med i over 10 år. Anonymkode: 0f43c...a27 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #11 Del Skrevet 6. desember 2015 Menn og kvinner kan helt fint være bare venner. Jeg har flere kompiser jeg aldri har ansett som noe mer enn kompiser, min beste kamerat har jeg vært venn med i over 10 år.Anonymkode: 0f43c...a27Som jeg har sagt før i denne tråden...ja kvinner kan være venner med menn. Ikke motsatt. Så svaret og konklusjonen er nei. Har også begrunnet dette .... Anonymkode: 1abee...b7a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #12 Del Skrevet 6. desember 2015 Ja? Har du ærlig talt aldri opplevd at en mannlig venn har sagt han har følelser for deg ? Anonymkode: 1abee...b7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #13 Del Skrevet 6. desember 2015 Samboeren min har mange venninner, og det er vel kanskje fordi han ikke er en av de mannfolka som tiltrekkes av alle som har en vagina (noe de mennene som svarer i denne tråden tydeligvis gjør) og heller ikke har et behov for å ligge med kvinner han ikke er sammen med eller får følelser for alle som har en vagina. Jeg synes det er dumt at folk skal fremstille menn som så enkle vesener som om at de kun bryr seg om sex og bryr seg ikke om hvem de har sex med. Det er jo selvsagt ikke sånn. Selv har jeg også en del kompiser og flere av disse har dame. Vi kommer veldig godt overens Anonymkode: 0d20a...92c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #14 Del Skrevet 6. desember 2015 Som jeg har sagt før i denne tråden...ja kvinner kan være venner med menn. Ikke motsatt. Så svaret og konklusjonen er nei. Har også begrunnet dette ....Anonymkode: 1abee...b7aIkke alle menn er like enkel som deg Anonymkode: 0d20a...92c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vattenflaska Skrevet 6. desember 2015 #15 Del Skrevet 6. desember 2015 Har du ærlig talt aldri opplevd at en mannlig venn har sagt han har følelser for deg ? Anonymkode: 1abee...b7aJeg har det, 1 for mange mange år si! Men resterende venner av det motsatte kjønnet har ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #16 Del Skrevet 6. desember 2015 Nei, før eller siden er det en av partene som vil få varmere følelser. En (nær) venn er jo i utgangspunktet en person du liker godt og har varme følelser for. Da skal det ikke så mye til før det eskalerer, er min erfaring. Anonymkode: c189b...dc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #17 Del Skrevet 6. desember 2015 Klart det er mulig. Jeg hadde en veninne som jeg ikke hadde noe høyere ønske enn å pule de første tre årene vi fant på ting sammen og var bestevenner, dessverre hadde hun type så jeg prøvde meg aldri. Nå mange år senere er vi fortsatt bestevenner og jeg har ikke lenger det store trekket, men hadde trolig lett vært med om hun hadde prøvd seg Anonymkode: 9e21d...840 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #18 Del Skrevet 6. desember 2015 Jeg har det, 1 for mange mange år si! Men resterende venner av det motsatte kjønnet har ikke det Nei men det betyr ikke at de IKKE har det Anonymkode: 1abee...b7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vattenflaska Skrevet 6. desember 2015 #19 Del Skrevet 6. desember 2015 Nei men det betyr ikke at de IKKE har det Anonymkode: 1abee...b7aTrur neppe det da de er gifte/i forhold og har barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mis(s)Understood Skrevet 6. desember 2015 #20 Del Skrevet 6. desember 2015 Slik jeg oppfatter det så virker det som om at mange kvinner tror at de kan være kun venner med det motsatte kjønn, mens menn ofte er uenig i dette. Stemmer dette? Hva tenker dere? Kan menn og kvinner være kun venner? Anonymkode: a0212...acfAlle andre steder enn på KG kan de det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå