Gå til innhold

Menn som tjener under 1 million i året er tapere og ikke verd å kaste bort tiden på


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_dogwolf

Så du mener damer bør nøye seg med menn som er under gjennomsnittlige? 

Jeg føler at noen som tjener mer penger kan bidra bedre på et intellektuelt nivå. Hvor morsomt er det å høre på en historie om kunden på Rema 1000? Det er fullt mulig å tjene godt uten å få kreft, og jeg ville ikke ekskludert en partner fordi de hadde litt kreft.
 

Kjærlighet gir deg ikke mat på bordet, reiser og stabilitet. Penger gjør det. Dessuten er det mye bedre å grine i en Mercedes enn på bussen.

glad jeg aldri skal ta i deg... selv om man er arving en dag....  ;) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler at noen som tjener mer penger kan bidra bedre på et intellektuelt nivå. Hvor morsomt er det å høre på en historie om kunden på Rema 1000? Det er fullt mulig å tjene godt uten å få kreft, og jeg ville ikke ekskludert en partner fordi de hadde litt kreft.
 

En av de mest populære og underholdende trådene på forumet heter "Dumme ting kunder sier."

Anonymkode: defc1...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de mest populære og underholdende trådene på forumet heter "Dumme ting kunder sier."

Anonymkode: defc1...8f5

Jeg synes den tråden er provoserende. Mesteparten er historier om hvordan brukerne yter dårlig kundeservice og sutrer over kundene deres. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Franke Ann

Gidder du å skrive en ordboksdefinisjon på ordet da? :P

heggemø (f.) Enslig og barnløs kvinne som befinner seg i fertilitetens siste solnedgang, d.v.s. en alder av 27-32 år.

Gry-Elise burde vente litt med den doktorgraden i "Fred og Menneskerettigheter", så hun ikke blir til en heggemø.

Endret av Franke Ann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som tjener under 1 million i året er tapere og ikke verd å kaste bort tiden på

Anonymkode: ea041...5cf

Anonymkode: 5888d...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at TS selv tjener lite og sannsynligvis ikke har spesielt med reflektert utdannelsesbakgrunn.

 

TS burde vite at norske menn ikke akkurat er alfa-menn...de kan ikke redde en kvinne dersom hun blir offer for et tilfeldig knivran, etc

Anonymkode: 5888d...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heggemø (f.) Kvinne som befinner seg i fertilitetens siste solnedgang, d.v.s. en alder av 27-32 år.

Gry-Elise burde vente litt med den doktorgraden i "Fred og Menneskerettigheter", så hun ikke blir til en heggemø.

Alle mine bekjente/venninner i Oslo fikk barn da de var i alderen 40-44 år. Det gikk så strålende fint!

Anonymkode: 5888d...83a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Franke Ann

Alle mine bekjente/venninner i Oslo fikk barn da de var i alderen 40-44 år. Det gikk så strålende fint!

Anonymkode: 5888d...83a

Hvor gamle er de nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heggemø (f.) Enslig og barnløs kvinne som befinner seg i fertilitetens siste solnedgang, d.v.s. en alder av 27-32 år.

Gry-Elise burde vente litt med den doktorgraden i "Fred og Menneskerettigheter", så hun ikke blir til en heggemø.

Takk! Du er konge! :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

heggemø (f.) Enslig og barnløs kvinne som befinner seg i fertilitetens siste solnedgang, d.v.s. en alder av 27-32 år.

Gry-Elise burde vente litt med den doktorgraden i "Fred og Menneskerettigheter", så hun ikke blir til en heggemø.

27 - 32? stemmer dette??

Anonymkode: c2b09...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 - 32? stemmer dette??

Anonymkode: c2b09...2b2

Nei, det gjør det ikke!

Anonymkode: 1338d...e64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som tjener under 1 million i året er tapere og ikke verd å kaste bort tiden på

Anonymkode: ea041...5cf

.......Sa ingen (gjennomsnitts)kvinne. 

Alle skjønner hva du prøver på, men det funker dårlig. Vi er ikke i Hollywood. Norske kvinner,generelt, ønsker noe så enkelt som menn som behandler dem bra, er stabile og er i stand til å forsørge seg selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn som tjener under 1 million i året er tapere og ikke verd å kaste bort tiden på

Anonymkode: ea041...5cf

Bør ikke dette rapporteres inn til likestilliingsombudet? :klo: Kvinner bør også få lov å være tapere ut fra samme kriterie... :sur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som tjener under 1 million i året er tapere og ikke verd å kaste bort tiden på

Anonymkode: ea041...5cf

ja du e det ts, men det er sikkert et søskenbarn som er villig til å ta deg som ektemann :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Jeg skulle finne noe å skrive, men kjente at denne tråden provoserte meg så UTROLIG LITE. 

Døllt, finn på noe bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror aldri jeg har møtt en mann som tjener mer enn en million så kan virkelig ikke relatere til "rådet" ditt.

Anonymkode: b5cc8...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener damer bør nøye seg med menn som er under gjennomsnittlige? 

Jeg føler at noen som tjener mer penger kan bidra bedre på et intellektuelt nivå. Hvor morsomt er det å høre på en historie om kunden på Rema 1000? Det er fullt mulig å tjene godt uten å få kreft, og jeg ville ikke ekskludert en partner fordi de hadde litt kreft.
 

Kjærlighet gir deg ikke mat på bordet, reiser og stabilitet. Penger gjør det. Dessuten er det mye bedre å grine i en Mercedes enn på bussen.

Haha, jeg DIGGER deg!!!! Men best å ta som anonym :fnise:

Anonymkode: 5fbfd...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg DIGGER deg!!!! Men best å ta som anonym :fnise:

Anonymkode: 5fbfd...f91

Send meg en PM da vell, så føler jeg meg ikke utstøtt fra gjengen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg vil også poengtere at kvinner som kaster bort ungdommen på å studere også er meningsløst å kaste bort tiden sin på. Jeg har selvsagt ikke noe i mot at partneren min utdanner seg, men jeg vill ikke ha en 30 år gammel heggemø bare fordi hun skulle bli ferdig med masteren sin i afrikastudier eller noe annet infantilt. 

Hva skulle man brukt ungdommen på?

Anonymkode: 47a79...8dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...