Gå til innhold

Tilsvarende serier som "Million dollar listing og Lukket visning"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

har tidligere sett alt av lukket visning, og har nå pløyd meg igjennom samtlige sesonger av Million dollar listing LA/New York/Miami og San Francisco. Er Heeelt hekta! Noen som har lignende serier å foreslå?

Anonymkode: a994a...003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, "Solgt!" på nrk er jo litt i samme gate :) Men med bittelitt mindre fokus på selve salgsobjektet og litt mer fokus på konkurransen meglerne i mellom. Og så bli man jo vist hus/objekter i alle prisklasser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, "Solgt!" på nrk er jo litt i samme gate :) Men med bittelitt mindre fokus på selve salgsobjektet og litt mer fokus på konkurransen meglerne i mellom. Og så bli man jo vist hus/objekter i alle prisklasser. 

tusen takk for svar. Vi har sett den også, veldig bra serie! Vi er helt hekta på eiendom, og sluker alt. Skulle gjerne sett mer...

Anonymkode: a994a...003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På VOX (tror jeg eller FEM) går det mye serier på dagtid i helgene om folk som bygger drømmehjem hvis det er av interesse? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På VOX (tror jeg eller FEM) går det mye serier på dagtid i helgene om folk som bygger drømmehjem hvis det er av interesse? 

tusen takk for svar! Det har jeg ikke sett og skal sjekke...

Anonymkode: a994a...003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beat my build? 

Bolighjelpen - vancouver(!!) :) 

takk for tips!

Anonymkode: a994a...003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...