Gå til innhold

Miljøvennlig tannkrem. Hvor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg må snart kjøpe ny tannkrem. Men vet ikke om jeg skal velge Sensodyne på apoteket, eller kjøpe sånn vegansk på Lush. Eller sånn dyr på helsekost.. 

Anonymkode: f0adf...5fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde alle var veganske. Er det noe animalske produkter i tannkrem, hva?

 

Liker Kingfisher med fluoer som jeg kjøper på helsekost. Weleda er også gode, men de er uten fluor. Bytter litt på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Earthpaste på internett :) renere og mer naturligvennlig tannkrem finner du ikke ! Den er fantastisk bra aldri hatt så rene tenner før som etter jeg begynte med den!

Anonymkode: c6322...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som bekymrer seg for om tannkremen deres er vegansk,, har for mye tid, penger og for få reelle bekymringer. Jeg antar at det er en god ting, forsåvidt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som bekymrer seg for om tannkremen deres er vegansk,, har for mye tid, penger og for få reelle bekymringer. Jeg antar at det er en god ting, forsåvidt.

Akkurat det med at de bekymrer seg for at ting skal være vegansk, vil jeg si ikke er en bagatell som du uttrykker at du gjør det til.

Ellers vil jeg si at jeg tror det er omvendt angående din filosofi. Jeg tror at de som er opptatt og bekymrer seg over små ting/bagateller, dessverre egentlig har store problemer og store bekymringer i livet sitt. Så "overflytter" de de store problemene over på små problemer. 

De som har overskudd og ikke store problemer, de reagerer ikke på eller bekymrer seg over små bagateller i livet heller.

Endret av Berit
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis tannkremen skal være miljøvennlig må du tenke på transport også da, ikke bare at den er "ren"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som bekymrer seg for om tannkremen deres er vegansk,, har for mye tid, penger og for få reelle bekymringer. Jeg antar at det er en god ting, forsåvidt.

En god ting, men en ubetydelig god ting.

 

Anonymkode: 0269e...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...