AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #1 Del Skrevet 5. desember 2015 Jeg er veldig skuffet. Synes det er dårlig gjort jeg.Jeg og en venninne var ute i går. Hun møtte på en gammel flamme og han satt seg med oss. Helt greit det, men følte meg litt utafor. De hadde mye å snakke om. Så skulle de ut å røyke. Jeg satt inne, for jeg røyker ikke. Jeg ventet og ventet. Tida gikk og synes det tok lang tid. Etter å ha ventet i 20 min, gikk jeg ut for å finne de. Fant de ikke. Verken ute eller inne. Så rart. Kanskje de er å kjøper røyk? Ventet litt til og bumper inn i en venn som sa han så de gikk den veien hånd i hånd. What the f.. Jeg ringte, men ikke noe svar. Jeg driter i hvor full hun var eller hva årsaken var, men veldig dårlig gjort. Hadde aldri gjort det samme mot en venninne. Sendte henne en sms og sa jeg er skuffet, men ikke noe svar enda. Ikke noe gøy når folk ditcher deg på byen nei.. Anonymkode: 8aa63...9fe 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasse1 Skrevet 5. desember 2015 #2 Del Skrevet 5. desember 2015 Ja, det er råttent gjort... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #3 Del Skrevet 5. desember 2015 Dersom det var lenge siden hun fikk seg noe er det forståelig at hun forlater deg for å bli med han hjem, det som derimot IKKE er greit, overhodet, er at hun ikke snakket med deg og sa at hun gikk, eller i det minste sendte en melding! Anonymkode: b6a9f...eb0 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet 5. desember 2015 #4 Del Skrevet 5. desember 2015 Kanskje hun heller ville ha sex med han, istedenfor en venninnekveld med deg? Virker logisk på meg iallefall. Sex trumfer småprat...... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 5. desember 2015 #5 Del Skrevet 5. desember 2015 Fy faen så råttent gjort! Hun burde ihvertfall ha sagt fra at hun blir med han hjem og takket for en fin kveld! Det er bare vanlig folkeskikk det. Håper kuken hans var slapp og ekkel. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 5. desember 2015 #6 Del Skrevet 5. desember 2015 Kanskje hun heller ville ha sex med han, istedenfor en venninnekveld med deg? Virker logisk på meg iallefall. Sex trumfer småprat......Det koster ikke så mye å si ifra før man går, isåfall. Jeg unner venninnene mine sex hvilken dag som helst, og har ingen problemer med at de "ditcher" meg på byen, men det skulle da bare mangle at man gir beskjed når man forsvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #7 Del Skrevet 5. desember 2015 hun hadde jo bare lyst på litt kuk Anonymkode: cf0f9...d58 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 5. desember 2015 #8 Del Skrevet 5. desember 2015 Sisters before misters. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #9 Del Skrevet 5. desember 2015 Kanskje hun heller ville ha sex med han, istedenfor en venninnekveld med deg? Virker logisk på meg iallefall. Sex trumfer småprat......Da får man gi beskjed da. Man stikker ikke bare av de man er sammen med på byen. Anonymkode: 8aa63...9fe 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #10 Del Skrevet 5. desember 2015 men hva var det ts lurte på... Anonymkode: 5ce3c...e18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 5. desember 2015 #11 Del Skrevet 5. desember 2015 Hva er det med dere som mener det er greit å gå fra noen fordi de vil ha sex? Det er ikke greit. Du får si ifra hvis du skal gå. Normal folkeskikk det.Dårlig gjort av venninnen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 5. desember 2015 #12 Del Skrevet 5. desember 2015 Nå vet du hvordan menn flest har det på byen, jenter ditcher hvem som helst for slayer-sex. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 5. desember 2015 #13 Del Skrevet 5. desember 2015 Hvis greie var en ren venninnekveld så var det litt dårlig gjort, men hvis dette var en kveld hvor dere skulle gå ut sammen, møte menn og flørte litt så var dette veldig greit. Men uansett, en melding koster ikke så mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 5. desember 2015 #14 Del Skrevet 5. desember 2015 men hva var det ts lurte på...Anonymkode: 5ce3c...e18Må man lure på noe for å lage tråder her? Må være lov til å få ut noe frustrasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #15 Del Skrevet 5. desember 2015 Man går ikke fra noen uansett hva grunnen er. Sex er ingen grunn til å ditche personen du går med. Synes heller ingenting om å gå og så sende melding "jeg og Xxxx går nå. Kos deg videre" Du går inn og snakker med vedkommende. Om det er greit dere går fordi vi skal ha sex. Venninner som bare stikker uten å si noe , gidder ikke jeg å gå på byen med i alle fall. Anonymkode: 20111...883 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 5. desember 2015 #16 Del Skrevet 5. desember 2015 Når man kun er to så går man ikke fra hverandre og lar den siste bli igjen alene! I det minste kunne de sagt i fra og passet på at du kom deg hjem. Skjønner at du syns det er dårlig gjort for det er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 5. desember 2015 #17 Del Skrevet 5. desember 2015 Det koster ikke så mye å si ifra før man går, isåfall. Jeg unner venninnene mine sex hvilken dag som helst, og har ingen problemer med at de "ditcher" meg på byen, men det skulle da bare mangle at man gir beskjed når man forsvinner. Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #18 Del Skrevet 5. desember 2015 Nå vet du hvordan menn flest har det på byen, jenter ditcher hvem som helst for slayer-sex.Har du sett hva tråden handler om? Anonymkode: 8c890...667 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 5. desember 2015 #19 Del Skrevet 5. desember 2015 Sisters before misters.bros before hoes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Franke Ann Skrevet 5. desember 2015 #20 Del Skrevet 5. desember 2015 Pompels before pilts. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå