Gå til innhold

Når du misliker en person så mye..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

..at du er redd for hva du kan gjøre med vedkommende om dere møtes ute, og dere er bedt på samme fest..

Hva gjør man..?

Dette er en fest min søster arrangerer, og jeg ved at den andre personen kommer..

Denne personen har gjort meg og mine SÅ mye vondt, truet, spredd løgner , terrorisert... Ja, det meste.. Jeg har til nå forholdt meg VELDIG rolig, ikke respondert på noe av dette.. Men jeg har selvsagt også en grense.. Ett feil ord fra h*n kan faktisk være avgjørende..

 

Hvordan skal man klare å håndtere slike situasjoner.. Jeg kan jo ikke la være å møte opp på tilstelninger på grunn av h*n? 

Anonymkode: ea792...a9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blomsterert

..at du er redd for hva du kan gjøre med vedkommende om dere møtes ute, og dere er bedt på samme fest..

Hva gjør man..?

Dette er en fest min søster arrangerer, og jeg ved at den andre personen kommer..

Denne personen har gjort meg og mine SÅ mye vondt, truet, spredd løgner , terrorisert... Ja, det meste.. Jeg har til nå forholdt meg VELDIG rolig, ikke respondert på noe av dette.. Men jeg har selvsagt også en grense.. Ett feil ord fra h*n kan faktisk være avgjørende..

 

Hvordan skal man klare å håndtere slike situasjoner.. Jeg kan jo ikke la være å møte opp på tilstelninger på grunn av h*n? 

Anonymkode: ea792...a9a

Hvis det er sånn at du er redd for å miste kontroll,så er det vel best om du ikke drar på den festen? Du vil jo komme til å ødelegge for både søsteren din og resten,er det verdt det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er inneforstått med problematikken Blomsterert, og jeg føler på den... Men samtidig syntes jeg det er urettmessig at jeg skal måtte holde meg unna, når det er den andre som er "klin gæærn!".. Søsteren min vet om det, ja, men hun vil da heller ikke velge... 

Anonymkode: ea792...a9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er inneforstått med problematikken Blomsterert, og jeg føler på den... Men samtidig syntes jeg det er urettmessig at jeg skal måtte holde meg unna, når det er den andre som er "klin gæærn!".. Søsteren min vet om det, ja, men hun vil da heller ikke velge... 

Anonymkode: ea792...a9a

Veldig synd at ikke din søster ser din side og støtter deg i dette. Nå vet ikke jeg grunnlaget for hvorfor dere ikke kan være i samme rom, men helt ærlig ville jeg gått likevel, sett smæshing ut og hevet hodet. 

I livet vil man møte på mennesker som gjør deg uvel eller som man ikke ønsker å omgås. Om du klarer å gå, koser deg og hever deg over det, vil du vinne på det personlig. 

Anonymkode: c1eef...80d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaggu godt du kamuflerer kjønnet, for hvis ikke ville vi automatisk skjønt hvem dette gjaldt.

:ironi: 

Hæ? 

Anonymkode: 5ce1d...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? 

Anonymkode: 5ce1d...ae3

Bæææ. Hva var det du ikke forstod? 

Og hvorfor sier du "hæ" på et forum? Du trenger ikke hørsel for å få med deg skriftlig kommunikasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp.

Hva nettopp? Det går an å svare skikkelig. 

Anonymkode: 5ce1d...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Hva nettopp? Det går an å svare skikkelig. 

Anonymkode: 5ce1d...ae3

Du skjønte ikke hva jeg mente, og det forklarte saken. Derfor "nettopp".  

Hva er det du ikke forstår ved det jeg skreiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Du skjønte ikke hva jeg mente, og det forklarte saken. Derfor "nettopp".  

Hva er det du ikke forstår ved det jeg skreiv?

Hvordan er det åpenbart hvem det gjelder. Jeg tror det er eksen, men det kan godt være en felles tidligere venninne eller felles mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde enkelt og greit holdt meg hjemme. Hadde ikke giddet å eksponere andre og meg selv for noe drama på grunn av noen timer sosialt samkvem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper dette dreier seg om en tante...

Til TS. Synes du er umoden. Hvis du ikke klarer å legge bånd på deg og eventuelt være "the bigger person" om noen provoserer deg, så bør du holde deg hjemme.

 

 

 

Anonymkode: 92bac...15d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er tilfelle at vedkommende har gjort alt dette mot deg, og du ikke har gjort noe tilbake, så synes jeg det er dårlig gjort av din søster å invitere vedkommende. Jeg ville ikke gått på festen.

Anonymkode: 9ee11...0e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rart at begge er invitert. Jeg ville unngått festen, om jeg trodde kvelden ville blitt ubehagelig. Kanskje søstera di velger annerledes neste gang

Anonymkode: 32130...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du misliker en person så mye at du ikke klarer å kontrollere sinnet ditt når du treffer vedkommende kan du rett og slett ikke delta på arrangementer den gitte personen er invitert til. Du risikerer å ødelegge festen til søsteren din. Jeg forstår godt at søsteren din ikke har lyst til å velge side og velger derfor å invitere begge dere. Det er vanskelig å si noe mer om hvordan søsteren din stiller seg til saken ut ifra det lille du har beskrevet, men hun vil vel ikke være innblandet i dramaet mellom to personer hun bryr seg mye om. 

Dersom du ikke klarer å oppføre deg bør du selvsagt ikke dra, men jeg synes det er synd at denne personen som har plaget deg skal styre livet ditt. Jeg synes du bør dra på festen, men ikke ofre energien din på denne personen. Jeg synes du skal fortsette med å være rolig og ikke respondere slik at det ser ut som du ikke affekteres. Dette er nok det beste, selv om det kan være vanskelig å styre seg selv i blant. Begrens alkoholinntaket ditt. Det kan fort ende dårlig med for mye innabords. 

Anonymkode: 1cc35...d8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...