Gå til innhold

Prøverør 2016

FlyBabe

Anbefalte innlegg

Gratulerer som ruger stefanie :)

Her var det 13 egg ut. 12 ble befruktet. 10 har delt seg fint. Et har delt seg ok og et litt for fort. 

Er tungt å være hjemme alene med lille nå, men utrolig fornøyd med resultatet. Får sjelden særlig gode resultater og som regel få egg. Riktignok en hestedose med medisiner som skulle til.. Alt verdt det. Spent på hvordan det går videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til alle rugere og dere andre!

Ble selv ruger idag!😊

14 egg ble hentet ut, 13 ble befruktet og 6 er allerede på frys. 4 ringer de om imorgen for å fortelle hvordan det gikk med dem. 

Ble også satt inn et som hadde delt seg veldig fint ☺ legene har vert veldig positive og sier at alt ser veldig bra ut så håper virkelig det går riktig vei! Begynner å bli veldig klar etter å ha prøvd i 6 år ;på Hvis ikke så er jeg veldig fornøyd med å ha 6 (kansje 10) på frys til eventuelt neste ☺

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som er godt i gang nå, ser jeg =) Lykke til!

Jeg snakka med St. Olavs i dag og jeg skulle ta de oralt. :) Da gjorde jeg heldigvis ingenting feil. Har UL-time 29., så da får jeg bare vente igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Askmeagain89 skrev:

Gratulerer som ruger stefanie :)

Her var det 13 egg ut. 12 ble befruktet. 10 har delt seg fint. Et har delt seg ok og et litt for fort. 

Er tungt å være hjemme alene med lille nå, men utrolig fornøyd med resultatet. Får sjelden særlig gode resultater og som regel få egg. Riktignok en hestedose med medisiner som skulle til.. Alt verdt det. Spent på hvordan det går videre. 

Det høres jo veldig lovende ut! Da må du jo nesten få noen på frys også :) Blir det innsett i morgen? Lykke til i så fall! Hva slags doser har du gått på denne gangen?

35 minutter siden, Nerdina skrev:

Ble selv ruger idag!😊

14 egg ble hentet ut, 13 ble befruktet og 6 er allerede på frys. 4 ringer de om imorgen for å fortelle hvordan det gikk med dem. 

Ble også satt inn et som hadde delt seg veldig fint ☺ legene har vert veldig positive og sier at alt ser veldig bra ut så håper virkelig det går riktig vei! Begynner å bli veldig klar etter å ha prøvd i 6 år ;på Hvis ikke så er jeg veldig fornøyd med å ha 6 (kansje 10) på frys til eventuelt neste ☺

Gratulerer som ruger! :) Kjemperesultat på deg også, jo. Det høres herlig betryggende ut å ha så mange på frys.

10 minutter siden, FlyBabe skrev:

Mange som er godt i gang nå, ser jeg =) Lykke til!

Jeg snakka med St. Olavs i dag og jeg skulle ta de oralt. :) Da gjorde jeg heldigvis ingenting feil. Har UL-time 29., så da får jeg bare vente igjen.

Bra du fant ut av det :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Nerdina skrev:

Ble selv ruger idag!😊

Så supert! Masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, miore skrev:

Det høres jo veldig lovende ut! Da må du jo nesten få noen på frys også :) Blir det innsett i morgen? Lykke til i så fall! Hva slags doser har du gått på denne gangen?

Ja, utrolig deilig at det gikk så bra. Tatt procren, suprecur, gonal-f og prednisolon. Gått på det siden juni. Så lenge. Var ikke så høy dose glonal-f (150) men med alt av medisiner ble det mye. 

Innsett fredag ser det ut til. Kan jo skje mye før det. Håper virkelig at ting går bra. 

Går din lille i bhg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Askmeagain89 skrev:

Ja, utrolig deilig at det gikk så bra. Tatt procren, suprecur, gonal-f og prednisolon. Gått på det siden juni. Så lenge. Var ikke så høy dose glonal-f (150) men med alt av medisiner ble det mye. 

Innsett fredag ser det ut til. Kan jo skje mye før det. Håper virkelig at ting går bra. 

Går din lille i bhg?

Må sei, det var litt av en cocktail! Blir det "bare" progesteron nå fremover, eller skal du ta blodfortynnende i tillegg?

Blir fryktelig spennende de neste par dagene, da! Krysser fingrene for at det fortsetter like bra som det har startet :)

Min lille begynte i barnehage for et par uker siden, ja! Det var en del grining i starten, men nå går det ganske bra. Hun gråter ved levering, men er blid med en gang vi er ute av syne. Skal din ikke i barnehage ennå, eller var det tilfeldig at h*n skulle være hjemme samtidig som deg disse dagene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, miore skrev:
52 minutter siden, miore skrev:

Må sei, det var litt av en cocktail! Blir det "bare" progesteron nå fremover, eller skal du ta blodfortynnende i tillegg?

Blir fryktelig spennende de neste par dagene, da! Krysser fingrene for at det fortsetter like bra som det har startet :)

Min lille begynte i barnehage for et par uker siden, ja! Det var en del grining i starten, men nå går det ganske bra. Hun gråter ved levering, men er blid med en gang vi er ute av syne. Skal din ikke i barnehage ennå, eller var det tilfeldig at h*n skulle være hjemme samtidig som deg disse dagene?

Denne telefonen og siteringer er ikke noen god match.

Nå skal jeg ta progesteron og prednisolon. 

Takk! Det håper jeg også på.

Så spennende med bhgstart og greit å ha en bhgplass :) hvertfall når forsøket er ordentlig i gang. Lille skal være hjemme til januar i første omgang. Kjenner det tar på nå fordi vi jobber turnus om hverandre, vært en del overtid og litt mye som har skjedd, men roer seg etterhvert. Største problemet er at lille ikke vil legge seg. Så er på time to med legging nå og holdt på tre timer i går. Litt pusterom hadde gjort seg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow 😀her var det mange som har fått fine resultater etter egguttak!! Jeg fikk tlf fra riksen i dag om at fem av seks egg var befruktet. Så det var jo fint når jeg i utgangspunktet hadde litt få egg! I morgen blir det innsett, og jeg håper håper at vi kan få noen i frysern også 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, glassmanet skrev:

Wow 😀her var det mange som har fått fine resultater etter egguttak!! Jeg fikk tlf fra riksen i dag om at fem av seks egg var befruktet. Så det var jo fint når jeg i utgangspunktet hadde litt få egg! I morgen blir det innsett, og jeg håper håper at vi kan få noen i frysern også 😁

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til glassmanet! 😊

Er det flere som har hatt litt vondt i magen og oppblåst en liten stund etter uttak? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Nerdina skrev:

Lykke til glassmanet! 😊

Er det flere som har hatt litt vondt i magen og oppblåst en liten stund etter uttak? 

Ja :P magen er en ballong og det verker og stikker i eggstokkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk @Askmeagain89 og @Nerdina 

Jeg har følte meg veldig bra etter uttak. Var på jobb i dag, dagen etter uttak ☺ sykemeldt, men følte jeg trengte en tur på jobb for å få noe annet i hodet.

Hatt litt stor mage. Jeans passer ikke i det hele tatt 😂 har generelt fått litt bollemage av disse hormonene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe godt jeg ikke er alene om det da. Kjipe er at man føler seg jo gravid allerede med den magen hehe

Endret av Nerdina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Nerdina skrev:

Lykke til glassmanet! 😊

ja! kjente det en stund etterpå, men så var jeg visst overstimulert også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å lese om mange vellykkede uttak og befruktninger! Blir glad av å lese dette :) blir spennende og følge med de neste par ukene for å se hvordan ting utvikler seg. Jeg krysser fingrene for dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, glassmanet skrev:

Det høres jo kjempebra ut :) 

11 timer siden, Nerdina skrev:

Lykke til glassmanet! 😊

Hehe, jeg er ganske så oppblåst allerede (synes jeg ser ut omtrent som da jeg var 18 uker på vei), så jeg er spent på hvordan jeg kommer til å se ut etter uttak denne gangen :dry::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppblåst ja. Fytti som jeg så ut. Ble riktignok overstimulert,  så var temmelig ubehagelig noen uker. Men så mer gravid ut etter uttak enn da jeg var 12 uker gravid på ordentlig :P

Kjempegøy å lese at det er så mange som får fine uttak. På siste forsøk fikk jeg ut 13 egg. 6 ble befruktet, men kun 3 utviklet seg som det skulle. De satt inn 1, og det klorte seg fast. Så man trenger virkelig bare det ene gullegget. De sa også at mange egg ut ikke nødvendigvis var positivt da kvaliteten ofte ble noe dårligere. Stemte på meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, VirreVapp skrev:

Oppblåst ja. Fytti som jeg så ut. Ble riktignok overstimulert,  så var temmelig ubehagelig noen uker. Men så mer gravid ut etter uttak enn da jeg var 12 uker gravid på ordentlig :P

Kjempegøy å lese at det er så mange som får fine uttak. På siste forsøk fikk jeg ut 13 egg. 6 ble befruktet, men kun 3 utviklet seg som det skulle. De satt inn 1, og det klorte seg fast. Så man trenger virkelig bare det ene gullegget. De sa også at mange egg ut ikke nødvendigvis var positivt da kvaliteten ofte ble noe dårligere. Stemte på meg. 

Vi trenger jo bare ett helt perfekt egg, heldigvis :) Hvor langt på vei er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, miore skrev:

Vi trenger jo bare ett helt perfekt egg, heldigvis :) Hvor langt på vei er du?

Ja, heldigvis.  Var ganske pessimistisk på egne vegne denne gangen,  men man får seg jo noen smeller i denne prosessen. 

17 uker i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...