LillyBe Skrevet 9. november 2016 #1781 Del Skrevet 9. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så kjedelig klem til deg ❤️ Hvor mange dager siden er det du fikk satt inn da? Husk at Håpet er ikke helt ute før mensen kommer Anonymkode: fabcd...20e Takk <3 Mensen kommer vel ikke før jeg stopper på medisiner men...hadde innsett for 9 dager siden (3-delt egg). Er fortsatt tidlig såklart, men har nesten ikke lyst håpe på noe heller. Egen dumhet å teste så tidlig, hehe...huff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #1782 Del Skrevet 9. november 2016 12 minutter siden, LillyBe skrev: Takk <3 Mensen kommer vel ikke før jeg stopper på medisiner men...hadde innsett for 9 dager siden (3-delt egg). Er fortsatt tidlig såklart, men har nesten ikke lyst håpe på noe heller. Egen dumhet å teste så tidlig, hehe...huff! Så da er du egentlig 12 dpo da? Ville uansett ventet i to dager til og tatt en ny test! For da er du på den 14.dagen som er testdag etter innsett krysser fingrene for at du får en overraskelse om to dager jeg! Er så kjedelig når det ikke går, og man har hatt så mange runder på forsøket. Anonymkode: fabcd...20e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 9. november 2016 #1783 Del Skrevet 9. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så da er du egentlig 12 dpo da? Ville uansett ventet i to dager til og tatt en ny test! For da er du på den 14.dagen som er testdag etter innsett krysser fingrene for at du får en overraskelse om to dager jeg! Er så kjedelig når det ikke går, og man har hatt så mange runder på forsøket. Anonymkode: fabcd...20e Ja, stemmer vel det tar ny test fredag morgen... huff ja, er veldig usikker på hva å gjøre videre nå. Hsr 1 egg igjen på frys. Tror det blir masete med enda et forsøk nå før jul så tror vi tar pause til over nyttår da, og evnt kjører på med et ferskforsøk. Må bare spare opp litt penger Litt av et opplegg det her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #1784 Del Skrevet 9. november 2016 18 minutter siden, LillyBe skrev: Ja, stemmer vel det tar ny test fredag morgen... huff ja, er veldig usikker på hva å gjøre videre nå. Hsr 1 egg igjen på frys. Tror det blir masete med enda et forsøk nå før jul så tror vi tar pause til over nyttår da, og evnt kjører på med et ferskforsøk. Må bare spare opp litt penger Litt av et opplegg det her... Jeg testet først 12 dager etter innsett , og da var den super svak positiv. tror ikke jeg hadde fått positiv så tidlig som du testet nå Anonymkode: 9999c...652 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 9. november 2016 #1785 Del Skrevet 9. november 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg testet først 12 dager etter innsett , og da var den super svak positiv. tror ikke jeg hadde fått positiv så tidlig som du testet nå Anonymkode: 9999c...652 Ved forrige ferskforsøk tester jeg negativt 9 dager etter innsett, og svakt positivt 11 dager etter...da hadde jeg også gitt opp håpet men Får bare prøve å ikke tenke altfor mye før etter testen på fredag. Å så ringe klinikken på mandag for veien videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #1786 Del Skrevet 9. november 2016 1 time siden, LillyBe skrev: Gikk på en smell i dag, plutselig hadde jeg tatt en test 😳😫 den var selvfølgelig negativ helt blendahvitt...søren så nedtur, og litt oppgitt som gjør det her mot meg selv....men føler vel at håpet er ute. Jeg er også der, og de to første testene jeg tok var blendahvite, men da mannen så på testene dagen etterpå på test1 og 5t senere på test2, var begge testene positive. Har du gitt det litt tid og sjekka igjen?☺️ Krysser fingrene for dere som prøver. Håper det klaffer. Jeg har selv testet positivt, men nå ser det ut som IKM har kommet. Og det dagen før testdag. Anonymkode: 19690...3bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Bissy_ Skrevet 9. november 2016 #1787 Del Skrevet 9. november 2016 3 timer siden, miore skrev: Lykke til i morgen! Jeg går privat og har hatt mange UL under hvert forsøk, den første gjerne på sprøytedag 5 (dvs etter fire sprøyter, fordi jeg setter dem om kvelden). Så tidlig har det vært ekstremt lite å se, så jeg har ofte vært tilbake sprøytedag 7 - da har det vært mulig å se at en del av eggposene har begynt å utvikle seg. Likevel har jeg også følt meg øm i eggstokkene siden ca dag 6 Nå skal det sies at jeg har respondert ekstremt tregt på FSH i høst, så neste forsøk skal jeg ikke på UL før sprøytedag 9 (begynner på orgalutran dag 6). Da har jeg hatt ultralyd og det så veldig bra ut fikk jeg beskjed om Så nå er det tilbake på mandag til uthenting Føler med fremdeles veldig øm i eggstokkene så er spent på hvordan det blir de neste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 9. november 2016 #1788 Del Skrevet 9. november 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er også der, og de to første testene jeg tok var blendahvite, men da mannen så på testene dagen etterpå på test1 og 5t senere på test2, var begge testene positive. Har du gitt det litt tid og sjekka igjen?☺️ Krysser fingrene for dere som prøver. Håper det klaffer. Jeg har selv testet positivt, men nå ser det ut som IKM har kommet. Og det dagen før testdag. Anonymkode: 19690...3bb Måtte sjekke den igjen, men fortsatt negativ gitt, hehe... så bra med positiv test, men har du begynt å blø? Eller hva? Krysser finga for at du fortsetter å ha positiv test, og et lite frø i magen <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #1789 Del Skrevet 9. november 2016 7 minutter siden, LillyBe skrev: Måtte sjekke den igjen, men fortsatt negativ gitt, hehe... så bra med positiv test, men har du begynt å blø? Eller hva? Krysser finga for at du fortsetter å ha positiv test, og et lite frø i magen <3 Håper at du vil få positiv resultat etterhvert og frøet holder seg der i 9måneder. Jeg begynte å blø idag. Vet ikke om det har noe sammenheng med at jeg er tilbake i jobb, men slik har det vært alle gangene jeg har hatt SA. Jeg blir så stresset av sjefen. H*n hater alt som har noe med barn eller graviditet å gjøre. Anonymkode: 19690...3bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tekjerringa Skrevet 9. november 2016 #1790 Del Skrevet 9. november 2016 15 timer siden, _Bissy_ skrev: Hei! Er nå i gang med første forsøk her.. skal på ul imorgen for å se hvordan det har utviklet seg! Veldig spent! Det sies at en trenger ofte flere ul ved første forsøk for å finne riktig dosering, er det mange som har opplevd det? Jeg har siden i går vært ganske øm i eggstokkene (føles ut som om de er dobbelt så store), så håper jeg ikke er overstimulert. . tar forresten bemfola 150 ie 6. dagen og er på 2. dagen med orgalutran. Vi var nettopp igjennom vårt første forsøk. Jeg hadde tre ulkontroller. De justerte dosen de to første gangene, og vi avbrøt på den tredje kontrollen. Slik jeg forsto det hadde vi mange kontroller fordi jeg ikke responderte slik de ønsket, det var også derfor vi avbrøt. Nå vet de mer om hvilken dose jeg skal ha nestegang (puregon). Vi var veldig klar over at det første forsøket ville bli til et testforsøk. Derfor var det heller ikke noe nederlag da det ble avbrutt. Lykke til💜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 9. november 2016 #1791 Del Skrevet 9. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper at du vil få positiv resultat etterhvert og frøet holder seg der i 9måneder. Jeg begynte å blø idag. Vet ikke om det har noe sammenheng med at jeg er tilbake i jobb, men slik har det vært alle gangene jeg har hatt SA. Jeg blir så stresset av sjefen. H*n hater alt som har noe med barn eller graviditet å gjøre. Anonymkode: 19690...3bb Så forferdelig å høre stress er jo langt fra det beste...vet han om prosessen dere er i? Føler med deg!! Du skal ikke blø nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #1792 Del Skrevet 9. november 2016 5 minutter siden, LillyBe skrev: Så forferdelig å høre stress er jo langt fra det beste...vet han om prosessen dere er i? Føler med deg!! Du skal ikke blø nå Nei, h*n vet heldigvis ingenting og ikke skal jeg si noe heller før jeg må. Flere av mine kvinnelige kollegaer som jobbet under graviditetsperioden ble regelrett mobbet og gjort narr av. Jeg har vært favoritten fordi jeg er så fornuftig og holdt meg unna barn. H*n skulle bare visst. Jeg kommer til å si opp under permisjonstiden. Anonymkode: 19690...3bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 9. november 2016 #1793 Del Skrevet 9. november 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, h*n vet heldigvis ingenting og ikke skal jeg si noe heller før jeg må. Flere av mine kvinnelige kollegaer som jobbet under graviditetsperioden ble regelrett mobbet og gjort narr av. Jeg har vært favoritten fordi jeg er så fornuftig og holdt meg unna barn. H*n skulle bare visst. Jeg kommer til å si opp under permisjonstiden. Anonymkode: 19690...3bb Så forferdelig!!! Sånn kan dere ikke ha det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Bissy_ Skrevet 9. november 2016 #1794 Del Skrevet 9. november 2016 2 timer siden, tekjerringa skrev: Vi var nettopp igjennom vårt første forsøk. Jeg hadde tre ulkontroller. De justerte dosen de to første gangene, og vi avbrøt på den tredje kontrollen. Slik jeg forsto det hadde vi mange kontroller fordi jeg ikke responderte slik de ønsket, det var også derfor vi avbrøt. Nå vet de mer om hvilken dose jeg skal ha nestegang (puregon). Vi var veldig klar over at det første forsøket ville bli til et testforsøk. Derfor var det heller ikke noe nederlag da det ble avbrutt. Lykke til💜 Jeg var heldig og det hadde utviklet seg slik de ville 😍 så nå er jeg satt opp til uttak på mandag 😊 Håper du responderer bra på neste forsøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tekjerringa Skrevet 9. november 2016 #1795 Del Skrevet 9. november 2016 1 minutt siden, _Bissy_ skrev: Jeg var heldig og det hadde utviklet seg slik de ville 😍 så nå er jeg satt opp til uttak på mandag 😊 Håper du responderer bra på neste forsøk! Så bra😊 Håper du får full klaff😆 Jeg satser på bedre lykke neste gang😉 Litt skeptisk da de har satt meg opp på max dose (tenker overstimulering), så håper på tidlig ul-kontroll☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Bissy_ Skrevet 9. november 2016 #1796 Del Skrevet 9. november 2016 20 minutter siden, tekjerringa skrev: Så bra😊 Håper du får full klaff😆 Jeg satser på bedre lykke neste gang😉 Litt skeptisk da de har satt meg opp på max dose (tenker overstimulering), så håper på tidlig ul-kontroll☺ Det håper jeg også (uten og håpe for mye 🙈). jeg skjønner at du er skeptisk da.. men håper at det gjør susen og at du får akkurat det du trenger 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlyBabe Skrevet 9. november 2016 Forfatter #1797 Del Skrevet 9. november 2016 7 timer siden, LillyBe skrev: Gikk på en smell i dag, plutselig hadde jeg tatt en test 😳😫 den var selvfølgelig negativ helt blendahvitt...søren så nedtur, og litt oppgitt som gjør det her mot meg selv....men føler vel at håpet er ute. Det var trist å høre! *god klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlyBabe Skrevet 9. november 2016 Forfatter #1798 Del Skrevet 9. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, h*n vet heldigvis ingenting og ikke skal jeg si noe heller før jeg må. Flere av mine kvinnelige kollegaer som jobbet under graviditetsperioden ble regelrett mobbet og gjort narr av. Jeg har vært favoritten fordi jeg er så fornuftig og holdt meg unna barn. H*n skulle bare visst. Jeg kommer til å si opp under permisjonstiden. Anonymkode: 19690...3bb Åj, for en sjef! Bra for deg at du vil bort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlyBabe Skrevet 9. november 2016 Forfatter #1799 Del Skrevet 9. november 2016 2 timer siden, _Bissy_ skrev: Jeg var heldig og det hadde utviklet seg slik de ville 😍 så nå er jeg satt opp til uttak på mandag 😊 Håper du responderer bra på neste forsøk! Lykke til på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 9. november 2016 #1800 Del Skrevet 9. november 2016 9 minutter siden, FlyBabe skrev: Det var trist å høre! *god klem* Takk <3 for en karusell altså... Åssen går det med dere andre rugere? Noen symptomer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå