Gå til innhold

Hvordan gjøres det hos DPS? Gruer meg sånn! :(


PaperFlower

Anbefalte innlegg

Ja, det gikk bra! Jeg overlevde og alt gikk fint.:hoppendeglad:

Da jeg kom dit så jeg et stort skilt hengende fra taket som pekte mot "venterom" eller hva det nå sto, og et annet skilt som pekte mot "resepsjon". Jeg så mot venterommet for å skynde meg å få litt oversikt og der satt det allerede 3 stk. og ventet. Jeg fikk litt panikk og i ren autopilot, helt uten å tenke over hva jeg gjorde, gikk jeg rett bort og satte meg ned i venterommet. (Selvsagt måtte jeg velge den ene stolen som satt med ryggen mot der folka kom så jeg ikke har noe oversikt, men det pleier jeg alltid å klare så det er ikke første gangen. :rolleyes: )

Jeg lagde en liten plan i hodet mitt at hvis jeg av en eller annen grunn ikke ble ropt opp, skulle jeg gå i resepsjonen og si at jeg hadde time da og da osv. og ta det derfra. Hvis jeg hadde endt opp i feil område (altså feil bygning e.l.) skulle jeg bare le og late som om jeg synes situasjonen var morsom. Hvis noe var feil eller at psykologen var forsinket hadde de sikkert kunne finne det ut og ordnet opp for meg. Jeg kan jo ikke trappe opp på kontorene å lete akkurat.

Etter ca. 5 minutter med venting hørte jeg en søt liten stemme som "ropte"/forsiktig sa navnet mitt. Jeg gikk bort og hilset på henne og hun spurte om jeg hadde hentet det jeg ville av te og kaffe og greier. Vi gikk deretter opp på kontoret hennes og satte oss ned der og snakket.

Betalte etterpå. Eller, det var litt trøbbel med papirene (psykologen var helt ny og hadde surret litt :fnise:), så de skulle sende regning istedet.

En helt, helt grei opplevelse og ikke noe skummelt i det hele tatt. Men er glad for at jeg fikk så mange gode svar her inne, for jeg satt å leste gjennom tråden på vei til timen min, noe jeg tror hjalp med å holde meg rolig.

Godt høre at det gikk så bra. Vet godt hvordan du hadde det i forkant.

Lykke til videre. ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...