Gå til innhold

Prøver


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

har prøvd å bli gravid i 8 mån med eggløsningstester uten hell, har hatt jevnlig samleie i 2 år uten at det har skjedd noe.. Samboeren min har 3 barn, den yngste er 6 år! Jeg har vært gravid 3 ganger, mistet to ganger og har 1 barn på 9.. Vært å sjekket meg og alt er i orden ! Hmm.. Er det større sjanse for graviditet om jeg slutter å tenke så mye på det og dropper eggløsningstestene? 😊

Anonymkode: 6d38b...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er overtro. Er du i god form ellers? Du veier ikke for lite eller for mye? Trener du? Unngår tobakk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er overtro. Er du i god form ellers? Du veier ikke for lite eller for mye? Trener du? Unngår tobakk?

er det det? 🙈 Mm, nei, gikk ned 10 kilo på 7 mån.. Burde ned 5 til kansje, trener litt, går tur annenhver dag, sluttet å røyke for 8 mån siden 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det det? 🙈 Mm, nei, gikk ned 10 kilo på 7 mån.. Burde ned 5 til kansje, trener litt, går tur annenhver dag, sluttet å røyke for 8 mån siden 😊

Oppgrader gåingen til løping! Kardio gjør underverker for fruktbarheten, få med gubben også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppgrader gåingen til løping! Kardio gjør underverker for fruktbarheten, få med gubben også!

har du mange barn? 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men sant sies: hurtig vektnedgang kan tukle litt mer hormonene. Så kan være de ikke er helt i balanse enda :)

Anonymkode: 2eaa1...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sant sies: hurtig vektnedgang kan tukle litt mer hormonene. Så kan være de ikke er helt i balanse enda :)

Anonymkode: 2eaa1...90d

ok.. Vil det ta lang tid før det stabiliserer seg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ville jeg hørt med legen din, men jeg gikk ned 7 kg med streng diett og trening (opp mot konkurranse) som gjorde at jeg fikk alt ut av balanse etterpå. 1 1/2 år etter denne konkurransen måtte jeg få hormon-hjelp av sykehuset :) altså, hormon-sprøyter. Kan jo være annet tilfelle til deg, jeg hadde veldig lav fettprosent. Men legen din vet sikkert etter en titt på blodprøver og evt GU.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ville jeg hørt med legen din, men jeg gikk ned 7 kg med streng diett og trening (opp mot konkurranse) som gjorde at jeg fikk alt ut av balanse etterpå. 1 1/2 år etter denne konkurransen måtte jeg få hormon-hjelp av sykehuset :) altså, hormon-sprøyter. Kan jo være annet tilfelle til deg, jeg hadde veldig lav fettprosent. Men legen din vet sikkert etter en titt på blodprøver og evt GU.

ja.. Legen har målt hormonnivåene mine og det er i orden.. Vet ikke helt hvor mye jeg burde veie  i følge BMI : jeg er 165 og veier 70 kilo 😊 Var gravid i juni 2015 men mistet i uke 5.. 

Anonymkode: 6d38b...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.. Legen har målt hormonnivåene mine og det er i orden.. Vet ikke helt hvor mye jeg burde veie  i følge BMI : jeg er 165 og veier 70 kilo 😊 Var gravid i juni 2015 men mistet i uke 5.. 

Anonymkode: 6d38b...90c

Vanskelig å si :) BMI måler mye feil da.. Muskler feks veier jo mer enn fett. Så to stk som er like vekt på feks 60kg kan ha ulik andel fett og muskler på kroppen. Så derfor er BMI som regel litt missvisende. Hvis ikke legen sa noe om det til deg, så er det sikkert nok ikke problemet :) Jeg tok mg en privat GU time siden jeg ikke følte legen min tok meg på alvor. Halvt år senere sitter vi nå å prøver vårt første IVF førsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...