Midnattsol Skrevet 4. oktober 2004 #21 Del Skrevet 4. oktober 2004 Har vært flere turer til Bodø og Stavanger/Bryne. Denne uka reiser jeg til Portugal. Til jul reiser jeg til Stavanger/Bryne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 4. oktober 2004 #22 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg var i Tyrkia i juli og på Kreta i august. Skal til København på jobbtur nå om 3 uker. Skal i tillegg muligens feire jul i Washington DC iår. Det er ikke avgjort enda. Skulle gjerne ha reist og reist og reist og reist... elsker det! Det er bare økonomien som begrenser meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 4. oktober 2004 #23 Del Skrevet 4. oktober 2004 Har vært i Sveits, Tyskland, Italia og på Korsika i år. Business i Tyskland, resten pleasure. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiia Skrevet 4. oktober 2004 #24 Del Skrevet 4. oktober 2004 Leide feriehus i Danmark i påsken, langweekend til København i juni, langweekend til London og en ukes bilferie i Norge i juli. Skulle gjerne reist på juleshopping til en storby før jul også, men det spørs om det blir tid til det. Ellers er jeg veldig glad i Danmark og pleier å reise dit en tur eller to hvert år. Neste år blir det kanskje tur til New York. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gloria Skrevet 4. oktober 2004 #25 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hellas, Tyrkia og en tur opp til Sogn og Fjordane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gloria Skrevet 4. oktober 2004 #26 Del Skrevet 4. oktober 2004 Skal forresten til London i uke 7, 2005. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 5. oktober 2004 #27 Del Skrevet 5. oktober 2004 Var to uker i Serbia, Makedonia og Albania i mai, en helg i Amsterdam i juni, to uker i Kroatia i august, en helg i Sverige i september, skal en helg til Berlin i november. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyibyen Skrevet 5. oktober 2004 #28 Del Skrevet 5. oktober 2004 Barcelona i januar, Moskva i februar og Amsterdam i sommer! Glad jeg har reist en del fram til nå, for nå begynner harde økonomiske tider og nå for tiden jeg må veie for og imot om jeg kan koste på meg en bussbillett innen byen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
summer25 Skrevet 5. oktober 2004 #29 Del Skrevet 5. oktober 2004 Ca 5 langhelger til mitt favorittland nr.1 Danmark. 1 uke til Karpathos (Hellas) Håper på en tur til Sharm el Sheik i romjulen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita Skrevet 5. oktober 2004 #30 Del Skrevet 5. oktober 2004 Rakk ikke lengre enn til Sogn og Fjordane i år + et par turer med danskebåten , tar det igjen neste år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 5. oktober 2004 #31 Del Skrevet 5. oktober 2004 I år var eg på tur i 3,5 mnd. Var til Thailand, Malaysia, Singapore, Indonesia, Australia, New Zealand, Samoa og Los Angeles. I sommar var eg en liten tur til Gøteborg + Oslo ilag med kjæresten. No har eg flytta til Oslo, så iløpet av hausten blir det nok nokre turar heim til det fagre Vestlandet. Eg har veeeldig lyst på en sydentur snart. Men må nok kanskje vente til over nyttår med det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 5. oktober 2004 #32 Del Skrevet 5. oktober 2004 Har hatt 3 turer til Spania og vært i London. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stine, uinnlogget Skrevet 6. oktober 2004 #33 Del Skrevet 6. oktober 2004 jeg var i london våres, i tyrkia i sommer, mange mange små reiser til Göteborg og köben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #34 Del Skrevet 6. oktober 2004 Vi har vært her i år: Mars: - Kuala Lumpur,Malaysia - Brunei - Kota Kinabalu, Malaysisk Borneo Juni: Mallorca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. oktober 2004 #35 Del Skrevet 6. oktober 2004 Reykjavik i februar Las Vegas i påsken, NordNorge i juli og Gøteborg i august. Kanskje blir det en liten båttur til Kiel i desember... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 8. oktober 2004 #36 Del Skrevet 8. oktober 2004 Gøteborg i januar Bosnia-Hercegovina i mars Barcelona i mai Italia i august USA i slutten av november Skulle opprinnelig til Edinburgh også, men det får heller bli til neste år - feriedagene strekker ikke til :-( . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 8. oktober 2004 #37 Del Skrevet 8. oktober 2004 Gøteborg i januar, Røros i februar, Vestlandet i Påsken, København i mai, Spania i juni, Vestlandet i juli, Nice i august, og ellers mange turer til Oslo og Bergen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2004 #38 Del Skrevet 9. oktober 2004 Kreta i Juni! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 9. oktober 2004 #39 Del Skrevet 9. oktober 2004 Latvia i mars. Italia i påsken. Vestlandet i juli. Sverige og dannmark i juli. Latvia igjen i august. Hvilken tur jeg likte best? De to turene til Latvia, bare fordi, ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2004 #40 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hvasser i pinsen (dykker-/familietur) København i juli (dyrke forhold tur) Spania i august (familietur) London i august (bryllup) Svipp tur med Stena (mor-datter tur) Kanskje en juletur til Lübeck i november/desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå