Gå til innhold

Hvor har du reist i år? (2004)


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Reiseglad

Hei!

Det virker som en ganske bereist gjeng her på kg, så jeg lurer litt på hvor mye har dere reist i år, både små og store turer. (Ta gjerne med om dere planlegger noe senere i år også.)

Vil også gjerne vite hvilken tur dere likte best +hvorfor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ferien i år var til Kroatia og Venezia. Kjempetur!

Ellers ble det et par turer her hjemme i norge til Norefjell i vinter og opp i bakken.

Beste turen var Kroatia/Venezia. Spennende nytt sted, Kroatia var flott sted, bedre enn Hellas, grønnere, billigere å bo å kjempemat. Venezia var spesielt i seg selv. Turene på markusplassen både på dagen og kvleden var kjempeflott. Har lyst til å dra tilbeka til begge steden igjen jeg....

Seinere i år blir det helg i enten Gøteborg eller København. Juletivoli er kjempeflott og anbefales alle :)

Var i Gøteborg i fjor og det var vakker, masse lys, småboder med ting og tang. Opplyst skøytebane, masse nisser og julestemninga bare kom med en gang. Med bestill litt tidlig dersom du vil ha hotell i sentrum. Fullt i fjor, men lite normenn alikevel :)

Neste reise blir neste år til Island.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Jeg har bodd 6 mnd i Nederland, og så har jeg vært på tur i Tyskland, Hellas og Ungarn. Tror ikke jeg får med meg flere turer i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vestlandet i mai, Glasgow i juni, Berlin i september og nå blir det London om to uker. I tillegg planlegger vi en tur til Århus før jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye reise i år. Hjem til Narvik i påsken, skal dit i jula også. London i august og København nærmere jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

I år var vi en uke på Skiathos i juni, og en uke på Kreta (Chania) i september. Veldig fornøyd med ferien, men neste ferie blir lenge til. Litt mettet på ferie. Kanskje en storby tur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Har vært i:

- Namibia + Cape Town i 6 uker i mars/april.

- Stavanger-helg i juni.

- New York i juli.

- Slektstevne på Dalen i Telemark i august.

- Amsterdam i september.

+ hytteturer til blant annet Dalen, Sjusjøen og Skeikampen.

Det aller beste var uten tvil Namibia og Cape Town! Anbefales virkelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hjem fra Mississippi, USA i Januar. Dro dit i fjor da så det teller vel ikke. :)

Sitter for øyeblikket i Texas og skal hjem til Norge om noen timer etter å ha vært her i tre mnd.

Dette har vært min eneste reise i år men hadde vært favoritten uansett for jeg dro hit for å møte kjæresten. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye reising på meg dette året. Ble gravid (og sykemeldt) i sommer, så jeg måtte ta det med ro.

Det har blitt en vestlandstur (fra sørlandet til Molde), en tur til København og en til Stockholm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

København-langhelg i våres

Festival i Tallinn i sommer

Bryllupsreise til Thailand og Kambodsja i august

Og senere i høst skal jeg på enda en ferie. Gleder meg, gleder meg, gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært på bryllupsreise i Italia (Sorrento + Capri) i august. Kjempebra ferie :)

Denne uken reiser jeg til Tromsø. Og det er jo en liten ferie det også. Særlig når jeg ikke har vært lenger nord enn Trondheim fra før.

Vi planlegger også en tur til London eller Paris før jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i år: København og Irland.

Til neste år: Thailand ++

Jeg elsker å reise... Har egnetlig lyst på en tur til Tallin før jul, får se om vi klarer å sette av noen kroner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Langhelg i Tallinn i april. Bursdagsgave til mannen.

Bryllupsreise til Maldivene.

I bryllup i Montreal, Canada.

Rally i Wales for 2 uker siden.

Vi snakke om å ta en tur til London før jul, men det spørs om vi egentlig har råd til det...

Hvilken ferie som var best? Alle var fine, på hver sin måte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro til USA i mars, og her er jeg fortsatt. Jobber her, så vil ikke kalle det reise (selv om jeg opplever mye spennende). Har vært på noen turer siden jeg kom da. Helger i Vancouver, Portland og Ocean Shores og en uke i Lake Chelan (alle stedene ligger forholdsvis nærme, så brukte bilen for å komme dit). En langhelg i Bayview, Idaho, som ligger en kort times flytur unna.

Kom hjem i går fra en ukes ferie på den nordøstlige kysten av USA. Reiseruta var omtrent sånn: NYC - Washington DC - Amish Country - Niagarafossen - Adirondacks - Lake Placid - Plymouth - Boston - Providence - NYC. Opplevde masse og det var alt i alt en helt fantastisk tur :)

Om en tre ukers tid drar jeg tilbake til Vancouver for en langhelg, liker byen veldig godt. I november skal jeg på en ukes ferie til Florida. Egentlig skulle jeg også til Mexico før jul, men desverre måtte den turen avlyses :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

-Hellas, Kreta

-Frankrike, Provence tre ganger i løpet av året

Har rett og slett, ikke fått tid til reise i år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var med og fraktet brutterns nye Katamaran som han kjøpte, fra Bergen, via Stavanger, osv, til Oslo.

Snart skal jeg reise til et nytt sted å bo: studenthybel.

Håper det blir mer reising neste sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...