Gjest Étoile Skrevet 14. oktober 2004 #41 Del Skrevet 14. oktober 2004 Karibien i februar/mars (to uker), Budapest i august, Amsterdam i september og har nylig kommet hjem fra New York + kjøretur rundt New England. Vanskelig å si hvilken som var best, alle turene har sine særpreg. Ellers mye farting til Stavanger og Grimstad, og en tur til Telemark. Håper jeg får til en helg i Kjøben eller London før jul også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2004 #42 Del Skrevet 14. oktober 2004 LA-CHICAGO PÅ HARLEY. ROUTE 66 HELT KONGE!!!! DANMARK I 2UKER NESTEN HELT KONGE!!! Å NÅ PAKKER JEG TIL BRAZIL. DRAR PÅ MANDAG. FORHÅPENTLIGVIS BLIR DET HELT KONGE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mien Skrevet 14. oktober 2004 #43 Del Skrevet 14. oktober 2004 Wow så mange spennende reiser.. Barcelona på jentetur i februar Middelhavscruise med Royal Caribbean i juli: Barcelona Marseilles Nice Pisa/Firenze Roma Napoli FANTASTISK - anbefales! Og UTROLIG GOD MAT!! Gleder meg nå til den årlige London-turen i november Mien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 16. oktober 2004 #44 Del Skrevet 16. oktober 2004 Tja... har vel ikke vært SÅ mye i år, kanskje... Var i Roma i påsken - det var kjempefint Sammen med ungene "gjorde" vi Danmark en uke i begynnelsen av juli - en kjempekoselig tur. Sambo og jeg hadde "kjærlighetsferie" to uker på Lesvos (Hellas) senere på sommeren - kjempedeilig! Og det var vel stort sett det, bortsett fra turer til Vestlandet jevnlig. Regner med en tur til København før jul, det er vel det eneste... Gruer meg allerede til neste sommer, jeg byttet jobb nettopp, og tjener meg ikke opp noe ferie å snakke om... *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. oktober 2004 #45 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hei! Var på Kreta- helt greit. Ellers var jeg mye rundt på leirer i Norge Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 17. oktober 2004 #46 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jøye meg så breriste folk er... Og bare i løpet av 2004! :o Har vært i Danmark og Tyskland i sommer jeg... Ellers har jeg faktisk ikke vært andre steder enn hjemme i byn.... Drømmer om kunne reise litt mer da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissJ Skrevet 7. november 2004 #47 Del Skrevet 7. november 2004 Min kjære og jeg var nesten en måned i Malaysia og Singapore i sommer, og det var helt fantastisk! Det var perfekt mix av storby (Kuala Lumpur og Singapore) og late dager på robinson-strender bare med mat og hotell :-) Og det beste av alt var at min kjære fridde til meg på stranden en kveld, så det bidro til at dette ble den beste ferien vi har hatt noen gang! Ta med kun bikini, sarong, dykkermaske og snorkel, så har du alt du trenger til en perfekt ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. november 2004 #48 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg har vært en uke i Marbella, Spania - det er vel den eneste utenlandsreisen jeg har foretatt meg - i tillegg til en ukes ferietur i Sverige - men det teller vel kanskje ikke! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 8. november 2004 #49 Del Skrevet 8. november 2004 Har vært i Praha og i Roma i år. Håper på London og Egypt neste år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 8. november 2004 #50 Del Skrevet 8. november 2004 Har vært på Arguineguin (Gran Canaria), Florida og på Cruise i Vestre Karibien.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shantee Skrevet 11. november 2004 #51 Del Skrevet 11. november 2004 Kypros- Agia Napa( 1 uke, August) England- Langdale, Lancaster, Manchester(4 dager, i september) Italia- Firenze, Assisi og Roma(10 dager i oktober/november) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laban Skrevet 12. november 2004 #52 Del Skrevet 12. november 2004 Singapore, Malaysia, Thailand, Indonesia og Australia. Neste år håper jeg på Japan i kirsebærblomst-sesongen, og muligens Tibet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 12. november 2004 #53 Del Skrevet 12. november 2004 Vært i Danmark, men den mest spennende reisen var vel 2 uker til Roma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 12. november 2004 #54 Del Skrevet 12. november 2004 Mye reising i år.. India i påska Danmark i april Mallorca i juli Dubai og Tanzania i oktober Italia (milano) i november DUbai igjen i desember ...men da flytter jeg dit..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 12. november 2004 #55 Del Skrevet 12. november 2004 Wow! My reiseglade folk her gitt, blir helt misunnelig. Har kun vært på en ukes tur på Naxos (Hellas) i år. Neste år blir det en tur til Paris på våren og antagelig 2-3 uker i Provence til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2004 #56 Del Skrevet 12. november 2004 Har ikke reist så mye i år: Skottland og Mallorca og så skal vi til England da i løpet av Desember. Ikke lett alltid å reise med små Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 12. november 2004 #57 Del Skrevet 12. november 2004 Har såvidt jeg kan huske bare vært i Skottland og Trondheim i år, det var ikke mye.. Men vi har kjøpt hus da, har hatt mer enn nok å styre med der. I fjor derimot hadde jeg over 1500 i flyutgifter pr mnd i snitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2004 #58 Del Skrevet 13. november 2004 i 2004 var det mye reising. kina vietnam thailand malaysia(faaaaaantastisk.....) singapore og shopping tur til budapest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 13. november 2004 #59 Del Skrevet 13. november 2004 var i rwanda i mars bulgaria i juli og i trondheimetter det. Likte aller best rwanda. En helt utrolig opplevelse å se hvordan folk lever der. Når vi var der var det også 10-års minnesmarkering for folkemordet, så det var ganske tøft...(tøft hrt: ikke i kul forstand..). Var også på safari, pluss at vi besøkte familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. november 2004 #60 Del Skrevet 17. november 2004 I år har det ikke blitt så mange reiser siden vi har kjøpt hus og prioritert pengene på det og bl.a. båt. Så eneste utenlandsreise hvis man der bort i fra handletur til strømstad så har jeg vært på weekendtur til Gøteborg og fotballtur til England. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå