Gå til innhold

Hun spør hva jeg skal


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Inntrykket på nett kan jo lyve. Hva om Anne egentlig er en bedre match?

Anonymkode: 67357...f87

Jeg er så enkel at jeg tenker at Kristine er mye penere på bildene enn Anne. Om begge har bra personlighet vil den peneste score høyest.

Anonymkode: 32cf2...29c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men før eller siden vil hun vel finne det ut. Er vel vanlig at man snakker om sånt. Hva gjorde du den og den dagen, hva tenkte du da og da. Kjipt å bli dumpet pga det etter at forholdet har vart tre år. 

Anonymkode: 67357...f87

Det kan vel hende at ikke alle er like intense som du virker. Jeg graver og spør i hvert fall ikke om hva folk har gjort og tenkt til en hver tid når vi ikke er sammen.

TS: Hva skjedde?

Anonymkode: 1c7e6...245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du virkelig synes Kristine virker mye mer interessant enn Anne, så synes jeg egentlig du bør avlyse daten med Anne. Jeg ville i hvert fall ikke likt å være i Annes situasjon, på date med en som er mest interessert i hun han skal på date med dagen etter..

Anonymkode: 32cf2...29c

Men det er jo bare teit. Anne kan da være både kulere og penere i virkeligheten, så han godt ta en date med begge før han bestemmer seg. Jeg hadde ikke hatt noe problem med å være Anne, det er vel ingen som forventer å være eksklusiv før man har møtt hverandre?

Anonymkode: d9b6c...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo løgn?

Anonymkode: 67357...f87

Det finnes ingen objektiv sannhet. Jeg sier det jeg føler for og føler for det jeg sier. Da blir alt bra. Min sannhet er subjektiv, og det er den jeg forteller folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...