Gå til innhold

Hva spiser man til fårikål utover potetene?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får-i-kål og poteter. Øl og akevitt er aldri feil, ikke rødvin heller.

Vi pleier forresten å ha potetene oppi gryta med det andre så vi har bare ett serveringsfat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare poteter ja.................!

Synes nesten jeg kjenner lukten jeg! Nam nam selv om jeg bare spiser kålen og potetene da siden jeg er vegeterianer :hoho:

Klems Charmina

:babyjente: 37 dager til termin :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Annonse

Gjest Violetta
Bare poteter ja.................!

Synes nesten jeg kjenner lukten jeg! Nam nam selv om jeg bare spiser kålen og potetene da siden jeg er vegeterianer :hoho:

Klems Charmina

:babyjente: 37 dager til termin :babyjente:

Men det kommer da litt kjøtt i sausen, gjør det ikke? Det gjør i hvert fall det når jeg lager fårikål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri forstått meg på vegetarianere som bare spiser kålen i fårikålen (hallo, kålen og alt er jo faktisk kokt med kjøttet) og spiser suppe, men plukker ut kyllingen :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har aldri forstått meg på vegetarianere som bare spiser kålen i fårikålen (hallo, kålen og alt er jo faktisk kokt med kjøttet) og spiser suppe, men plukker ut kyllingen :roll:

Akkurat det må jeg si meg enig i. Jeg tror ikke de samme personene ville ha likt like godt kokt kål med pepperkuler, Men, man kan kan jo godt være "vegitarianer" av variende grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder med bare poteter til fårikål ja. Har vel spist kokte gulerøtter til også (oppi gryten med det andre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...