iingvild Skrevet 17. juli 2005 #181 Del Skrevet 17. juli 2005 Håper du har hatt en fin helg, og ønsker deg lykke til med vidre prøving. sommer klem fra iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 26. juli 2005 #182 Del Skrevet 26. juli 2005 Hvordan står det til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 26. august 2005 #183 Del Skrevet 26. august 2005 Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseline Skrevet 23. september 2005 Forfatter #184 Del Skrevet 23. september 2005 Tusen takk for hilsner alle sammen Lenge siden jeg har vært her nå, litt pga at jeg var litt uttafor etter MA`n, og så har vi hatt ferie og etter det satte vi igang med mere oppussing...... Så det har blitt liten tid og ork til å være på nett, har liksom bare vært innom og betalt regninger og så ut igjen. Men, nå er sambo ute og lufter seg og jeg koser meg alene :rosasmil: , med god mat og en snartur innom KG Siste nytt på babyfronten er at vi har fått innvilget inseminasjon. Så når mensen kommer i oktober, så blir det pergo og sprøyter. Visst vi ikke skulle være så heldige å få det til selv da.... Nå blir det en kjapp tur innom og titte litt på de ander diskusjonene og så er det natta for meg, skal tidlig opp i morgen og begynne på taket....... Har lagt panel i hele taket, og nå skal det kvistlakkes, grunnes og males, så jeg må tidlig opp skal jeg bli ferdig! Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 30. september 2005 #185 Del Skrevet 30. september 2005 Hvordan står det til med Bamseline da? Håper du har det bra og får ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. oktober 2005 #186 Del Skrevet 21. oktober 2005 Alt for lenge siden jeg var her nå! Tiden flyr alt for fort! Håper du har det bra vennen. Ha en kjempefin helg! Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. oktober 2005 #187 Del Skrevet 29. oktober 2005 God helg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 30. oktober 2005 #188 Del Skrevet 30. oktober 2005 Innom med en god og håper at alt er bra med deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 31. oktober 2005 #189 Del Skrevet 31. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 3. november 2005 #190 Del Skrevet 3. november 2005 Tenker på deg og ønsker deg en kjempefin torsdag! Snart helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå