Gå til innhold

Eggløsningstest bilde


Gjest Hjertesukk

Anbefalte innlegg

Gjest Hjertesukk

Hei! Etter å ha lest litt, så er det slik at teststreken skal bli like mørk som kontrollstreken?  mine viser skyggestreker måneden rundt, men de siste tre dagene har streken vært tydelig sterkere.. Men ikke mørkere enn/like mørk som kontrollstreken? Kan jeg stole på den? :) er på den 14. Dagen i dag så er jo en sjanse for at det stemmer.. Men ble så usikker! 

En annen ting, jeg temper ikke, men det kjennes ut som jeg har svak feber :P om det gir noen mening? Noen andre som har kjent dette? Ooog, betyr det at EL har vært, dersom det er økt temperatur? Er sjansen over for denne gang? :( :( 

Legger inn bilde av de fem siste testene  :) 

 

IMG_20151127_095400.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen av de er jo positive som du sier, men ser ut som det er like før. Ville testet noen dager til for å se om de bli sterkere, hvis de plutselig blir mye svakere igjen uten at du har fått en skikkelig positiv kan du anta at en av de sterkeste var "positiv". Er absolutt ikke alle som har EL på dag 14, det er bare et gjennomsnitt, men nå vet jeg ikke hvor god kontroll du har på det.

Tviler på at du kan kjenne temperaturforskjellen på kroppen altså, er ikke så mye den stiger uansett, og temperaturen på dagtid gjelder ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hjertesukk

Haha! Er sikkert bare influensa på vei da  :D

 

Okei! Da er ikke alt håp ute med andre ord? :) har vært mye borte siste uken, så var redd vi gikk glipp av sjansen denne måneden, men da skal jeg fortsette testingen :-). Har veldig dårlig oversikt over EL, derfor jeg prøver å finne ut av det nå :) tusen takk for svar! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Er sikkert bare influensa på vei da  :D

 

Okei! Da er ikke alt håp ute med andre ord? :) har vært mye borte siste uken, så var redd vi gikk glipp av sjansen denne måneden, men da skal jeg fortsette testingen :-). Har veldig dårlig oversikt over EL, derfor jeg prøver å finne ut av det nå :) tusen takk for svar! 

Er absolutt ikke for sent! Jeg pleier å ha EL på dag 19-21, og det er helt vanlig det og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...