Gjest Rossin Skrevet 10. august 2017 #14201 Skrevet 10. august 2017 @Byjenta! hvilken tyggis pleier du å kjøpe?
Byjenta! Skrevet 10. august 2017 #14202 Skrevet 10. august 2017 2 timer siden, Rossin skrev: @Byjenta! hvilken tyggis pleier du å kjøpe? liker alle jeg :D @Rossin 3 yrker du aldri kunne tenke deg?
Gjest Winza Skrevet 13. august 2017 #14203 Skrevet 13. august 2017 På 9.8.2017 den 22.08, Bootyhunter skrev: Skal teste de ut. Metal Gear spillene er mine favoritter. @Winza Din største frykt? (Har kanskje spurt om det før, men husker iikke alt jeg spør om) Utenom døden? Høyde Blir skikkelig klam i hendene bare av å se folk i store høyder på TV @Bootyhunter du da? @AnonymSjiraff så du spørsmålet mitt? @Bakepulver baker du ofte? @SardintrollReturns har du trollet bare for morro skyld før? (haha jeg er ikke noe særlig kreativ her når jeg kommer med spørsmål relatert til brukernavnet @Sinsiew Hva er ditt favoritt spill?
Bakepulver Skrevet 13. august 2017 #14204 Skrevet 13. august 2017 (endret) 2 minutter siden, Winza skrev: Utenom døden? Høyde Blir skikkelig klam i hendene bare av å se folk i store høyder på TV @Bootyhunter du da? @AnonymSjiraff så du spørsmålet mitt? @Bakepulver baker du ofte? @SardintrollReturns har du trollet bare for morro skyld før? (haha jeg er ikke noe særlig kreativ her når jeg kommer med spørsmål relatert til brukernavnet @Sinsiew Hva er ditt favoritt spill? Jeg baker så og si aldri Endret 13. august 2017 av Bakepulver
Byjenta! Skrevet 13. august 2017 #14205 Skrevet 13. august 2017 @Bakepulver : Fineste og styggeste dialekten i norge?
Bakepulver Skrevet 13. august 2017 #14206 Skrevet 13. august 2017 1 minutt siden, Byjenta! skrev: @Bakepulver : Fineste og styggeste dialekten i norge? Jeg synes at dialekten i Nord-Norge er fin. Den styggeste dialekten befinner seg langt sør på Karmøy 1
SardintrollReturns Skrevet 13. august 2017 #14207 Skrevet 13. august 2017 4 timer siden, Winza skrev: @SardintrollReturns har du trollet bare for morro skyld før? (haha jeg er ikke noe særlig kreativ her når jeg kommer med spørsmål relatert til brukernavnet Hehe, jeg har av og til kommet med trollesvar, men uskyldige ting da. Tror jeg, iallefall.
Kruset Skrevet 13. august 2017 #14208 Skrevet 13. august 2017 På 8/9/2017 den 18.54, Winza skrev: Anbefaler deg å prøve Super Metroid og Metroid Prime, de er juveler innen spillindustrien :D Paper Mario The Thousand Year Door @Bootyhunter Ditt da? Vet ikke helt faktisk, mat kanskje? Godteri blir det riktige svaret men det spiser jeg ikke hver dag så @Kruset Har du noen gang blitt lei av kg? Fordi det er et navn jeg liker veldig godt og som jeg har brukt som navn i spill de siste nesten 10 årene Dette og Jacklost @AnonymSjiraff Liker du spill? Jeg blir nå og da litt smålei, så da hender det jeg blir mer eller mindre fraværende. @Winza Hvilke (vanlige) ingredienser spiser du absolutt ikke på pizzaen?
Sinsiew Skrevet 14. august 2017 #14209 Skrevet 14. august 2017 16 timer siden, Winza skrev: Utenom døden? Høyde Blir skikkelig klam i hendene bare av å se folk i store høyder på TV @Bootyhunter du da? @AnonymSjiraff så du spørsmålet mitt? @Bakepulver baker du ofte? @SardintrollReturns har du trollet bare for morro skyld før? (haha jeg er ikke noe særlig kreativ her når jeg kommer med spørsmål relatert til brukernavnet @Sinsiew Hva er ditt favoritt spill? De eldste Mario spillene! Ingen ting slår de ^^
Gjest Winza Skrevet 14. august 2017 #14210 Skrevet 14. august 2017 8 timer siden, Sinsiew skrev: De eldste Mario spillene! Ingen ting slår de ^^ De finnes i all Star utgave på Wii med oppdatert snes grafikk 18 timer siden, Kruset skrev: Jeg blir nå og da litt smålei, så da hender det jeg blir mer eller mindre fraværende. @Winza Hvilke (vanlige) ingredienser spiser du absolutt ikke på pizzaen? Er bare helt plain her @Kruset Sjokolade på pizza?
Gjest Catalina Culès Skrevet 22. august 2017 #14211 Skrevet 22. august 2017 @Salka Hvilket album fra Pink Floyd og REM er det beste?
Gjest Winza Skrevet 22. august 2017 #14212 Skrevet 22. august 2017 @LeilaS Hvem er det på profilbildet ditt?
Byjenta! Skrevet 23. august 2017 #14213 Skrevet 23. august 2017 @Sinsiew@Sonic@Moonwalker Blitt høst hos dere ennå? Og hva er høst for deg? Hva liker dere med høsten?
Kruset Skrevet 23. august 2017 #14214 Skrevet 23. august 2017 On 14/08/2017 at 1:48 PM, Winza said: De finnes i all Star utgave på Wii med oppdatert snes grafikk Er bare helt plain her @Kruset Sjokolade på pizza? Nei, ellers takk Nå kom jeg forresten på at jeg hadde pizza i fryseren, så det ble kvelds @Winza Når laget du sist fisk til middag?
Sinsiew Skrevet 24. august 2017 #14215 Skrevet 24. august 2017 10 timer siden, Byjenta! skrev: @Sinsiew@Sonic@Moonwalker Blitt høst hos dere ennå? Og hva er høst for deg? Hva liker dere med høsten? Befinner meg akkurat nå i Thailand - definitivt ikke høst enda Men hjemme i Akershus begynner det nok å nærme seg. Høst for meg er innetid med film og te, og utetrening. Ikke for varmt, og ikke for kaldt for løping i skogen(som er absolutt finest på høsten med alle fargene) Er det høst hos deg?
Sinsiew Skrevet 24. august 2017 #14217 Skrevet 24. august 2017 3 minutter siden, Winza skrev: @Sinsiew Har du Nintendo Switch? Nope
Gjest Winza Skrevet 24. august 2017 #14218 Skrevet 24. august 2017 26 minutter siden, Sinsiew skrev: Nope Hva spiller du for tiden?
Sinsiew Skrevet 24. august 2017 #14219 Skrevet 24. august 2017 2 minutter siden, Winza skrev: Hva spiller du for tiden? Hmm, ingen ting akkurat nå. Har vært på tur i 3 mnd. Men når jeg kommer hjem skal jeg fullføre noe D&D greier, og se om wow er blitt no bedre siden jeg dro x)
Byjenta! Skrevet 24. august 2017 #14220 Skrevet 24. august 2017 9 timer siden, Sinsiew skrev: Befinner meg akkurat nå i Thailand - definitivt ikke høst enda Men hjemme i Akershus begynner det nok å nærme seg. Høst for meg er innetid med film og te, og utetrening. Ikke for varmt, og ikke for kaldt for løping i skogen(som er absolutt finest på høsten med alle fargene) Er det høst hos deg? Ååå så deilig da Nja, både og i grunn. Er litt varmt noen dager, mens andre er det mer regn og kaldere vind. Skifter veldig!!! @Sinsiew Hva er ditt syn på bloggere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå