Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

1 time siden, Winza skrev:

At hun stikker defra 😬

@97'girl Du da? Vet ikke om du har type men i så fall om du var singel og skulle på date :)

Hmm.. At jeg hadde blitt så nervøs at jeg hadde spydd utover bordet hvis vi møttes på en kafé :grine:

@Winza Hvilken landsdel bor du i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Aloy skrev:

Robin fra How I met your mother :)

@Winza hva var den siste filmen du så? 

@Sinsiew favoritt tv-program? 

De første sesongene av supernatural står høyt på lista!

Din favoritt er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Winza skrev:

Tacokjøttdeig med pasta fra salatdisken :P (Ironisk nok uten noe salat :fnise:)

@97'girl Reist noe i sommer?

Nam! Kan ikke alltid være sunn men man kan jo prøve å fremstå som det, sånn halvhjertet :fnise:

Har ikke reist noe, jeg liker best å nyte sommeren og sola hjemme i hagen :rolleyes:

@Winza Hvilke serier ser du på TV?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, 97'girl skrev:

Nam! Kan ikke alltid være sunn men man kan jo prøve å fremstå som det, sånn halvhjertet :fnise:

Har ikke reist noe, jeg liker best å nyte sommeren og sola hjemme i hagen :rolleyes:

@Winza Hvilke serier ser du på TV?

Nå for tiden så The Voice, blue bloods, hawaii five o, suits og en del andre :)

@97'girl Ville du vært med på Paradise Hotel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.8.2017 den 13.38, Winza skrev:

@Aloy Liker du Shrek?

Ja! :laugh:

På 31.8.2017 den 16.35, Sinsiew skrev:

De første sesongene av supernatural står høyt på lista!

Din favoritt er?

Buffy the vampire slayer er nok favoritten :)

@Winza har du noen planer for helgen? 

@Sinsiew har du noen hobbyer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Winza skrev:

Nå for tiden så The Voice, blue bloods, hawaii five o, suits og en del andre :)

@97'girl Ville du vært med på Paradise Hotel?

Nei!! Det er det mest tullete programmet som noen gang har vært på TV, huff :kvalm::legrine:

@Winza Dette er sikkert et teit spørsmål, men hvilket kjønn er du? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, 97'girl skrev:

Nei!! Det er det mest tullete programmet som noen gang har vært på TV, huff :kvalm::legrine:

@Winza Dette er sikkert et teit spørsmål, men hvilket kjønn er du? :P

Mann, står ikke det på profilen min? :P

@97'girl Hva gjør du på nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Winza skrev:

Mann, står ikke det på profilen min? :P

@97'girl Hva gjør du på nå?

Nå ble jeg overraska, for jeg trodde hele tiden du var kvinne! Det er ikke så lett å tolke ut fra brukernavnet ditt heller :laugh: Så flaut, jaja.. det står forresten på profilen din også ja, ser det nå 🙈

Nå ligger jeg og tenker over livet fremover, i forbindelse med angsten og det føles ikke bra..

@Winza Bor du i byen eller litt avsides?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Aloy skrev:

Ja! :laugh:

Buffy the vampire slayer er nok favoritten :)

@Winza har du noen planer for helgen? 

@Sinsiew har du noen hobbyer? 

Åh, Buffy bringer tilbake mange gode barndomsminner! 

Lesing og D&D. Er DM, så går en del tid med til å skape karakterer og land/byer osv :)

Ellers har jeg ikke noen hobbyer slik sett. Spilte håndball, men slutta :P

@Aloy Hvordan ser du for deg fremtiden? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Winza skrev:

Har som oftest ikke planer :P 

@Aloy Du da?

@Sinsiew Gruer du deg til å bli gammel?

Nei, faktisk ikke. Jeg tror det blir bra. Tenker med fryd på den dagen jeg blir bestemor og alt det fantastiske jeg skal oppleve innen den tid. Ikke minst til jegskal tibringe alderdommen med min mann ved min side. Det tror jeg blir godt :)

@Winza hva er du mest redd for i livet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, 97'girl skrev:

Nå ble jeg overraska, for jeg trodde hele tiden du var kvinne! Det er ikke så lett å tolke ut fra brukernavnet ditt heller :laugh: Så flaut, jaja.. det står forresten på profilen din også ja, ser det nå 🙈

Nå ligger jeg og tenker over livet fremover, i forbindelse med angsten og det føles ikke bra..

@Winza Bor du i byen eller litt avsides?

 

Vet ikke om det er negativt eller positivt? :P

:( Har du vært hos legen og fått tabletter? De kan skrive ut tabletter som hemmer det litt, men hjelper vel ikke så mye egentlig. Jeg er ganske usosial, jeg har aldri vært ute å festet, drukket eller vært på bar. Jeg tør rett og slett ikke, og jeg er snart 26 :flau: 

I byen

@97'girl Bor du i byen?

4 timer siden, Sinsiew skrev:

Nei, faktisk ikke. Jeg tror det blir bra. Tenker med fryd på den dagen jeg blir bestemor og alt det fantastiske jeg skal oppleve innen den tid. Ikke minst til jegskal tibringe alderdommen med min mann ved min side. Det tror jeg blir godt :)

@Winza hva er du mest redd for i livet? 

Døden

@Sinsiew Hvordan møtte du mannen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Winza skrev:

Vet ikke om det er negativt eller positivt? :P

:( Har du vært hos legen og fått tabletter? De kan skrive ut tabletter som hemmer det litt, men hjelper vel ikke så mye egentlig. Jeg er ganske usosial, jeg har aldri vært ute å festet, drukket eller vært på bar. Jeg tør rett og slett ikke, og jeg er snart 26 :flau: 

I byen

@97'girl Bor du i byen?

Døden

@Sinsiew Hvordan møtte du mannen din?

Det er jo selvsagt ikke negativt, men jeg har bare vært sikker på du var kvinne så jeg har svart deg hele tiden som om du var kvinne :fnise: haha, huff, flaut..

Jeg ønsker virkelig ikke å bruke medisiner for å komme gjennom dette, så det er ikke aktuelt.. Sliter med panikkangst og har tidvis veldig dårlige perioder som nå, der angsten bare har satt seg skikkelig i kroppen. Den er der fra morgen til kveld og det er så ubehagelig!! Selv om du er 26 så kan jo ikke folk forvente eller tvinge deg ut, det er et valg du selv tar. Jeg har heller aldri vært på en eneste fest 🙈

Jeg bor på bygda og egentlig er det veldig koselig men noen ganger ønsker jeg å bo nærmere byen. Flere muligheter der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

54 minutter siden, 97'girl skrev:

Det er jo selvsagt ikke negativt, men jeg har bare vært sikker på du var kvinne så jeg har svart deg hele tiden som om du var kvinne :fnise: haha, huff, flaut..

Jeg ønsker virkelig ikke å bruke medisiner for å komme gjennom dette, så det er ikke aktuelt.. Sliter med panikkangst og har tidvis veldig dårlige perioder som nå, der angsten bare har satt seg skikkelig i kroppen. Den er der fra morgen til kveld og det er så ubehagelig!! Selv om du er 26 så kan jo ikke folk forvente eller tvinge deg ut, det er et valg du selv tar. Jeg har heller aldri vært på en eneste fest 🙈

Jeg bor på bygda og egentlig er det veldig koselig men noen ganger ønsker jeg å bo nærmere byen. Flere muligheter der.

Hehe :P

 Veldig trist at du har det slik :( Du virker som en fantastisk dame så trist at du har det slik :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Winza skrev:

Hehe :P

 Veldig trist at du har det slik :( Du virker som en fantastisk dame så trist at du har det slik :(

Er vel noe med at man alltid vil prøve å opprettholde den "perfekte" fasaden og vise alle at alt er bra, men det opprettholder jo bare tabuen i dette samfunnet! Så jeg prøver å være åpen om det til folk men det er veldig vanskelig. 

@Winza Hvordan er været der du er nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Winza skrev:

Har som oftest ikke planer :P 

@Aloy Du da?

@Sinsiew Gruer du deg til å bli gammel?

Hyttetur med kjæresten, venter på at han skal bli klar nå så reiser vi! :)

@Winza hvor ser du deg selv om 5 år? 

11 timer siden, Sinsiew skrev:

Åh, Buffy bringer tilbake mange gode barndomsminner! 

Lesing og D&D. Er DM, så går en del tid med til å skape karakterer og land/byer osv :)

Ellers har jeg ikke noen hobbyer slik sett. Spilte håndball, men slutta :P

@Aloy Hvordan ser du for deg fremtiden? 

 

Akkurat nå holder jeg på med studier, så jeg ser for meg et par år med det, og at jeg omsider får meg en jobb, flytter inn i et hus med kjæresten og at vi får oss hund, og forhåpentligvis barn :)

@Sinsiew hva med deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, 97'girl skrev:

Er vel noe med at man alltid vil prøve å opprettholde den "perfekte" fasaden og vise alle at alt er bra, men det opprettholder jo bare tabuen i dette samfunnet! Så jeg prøver å være åpen om det til folk men det er veldig vanskelig. 

@Winza Hvordan er været der du er nå? :)

Overskyet :)

@97'girlDer da?

30 minutter siden, Aloy skrev:

Hyttetur med kjæresten, venter på at han skal bli klar nå så reiser vi! :)

@Winza hvor ser du deg selv om 5 år? 

Akkurat nå holder jeg på med studier, så jeg ser for meg et par år med det, og at jeg omsider får meg en jobb, flytter inn i et hus med kjæresten og at vi får oss hund, og forhåpentligvis barn :)

@Sinsiew hva med deg? 

 Vet ikke 🤔

@Aloy Håper du på å få barn i løpet av de neste 5 årene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...