Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, Winza skrev:

De begynte å vise det på tv2 i helgene i 9-10 tida i 2006-2007. Det var første gang jeg så det :) Sangen er stuck på hjernen min for alltid :P Rart å se hvor mye de har eldret seg, gutten fyller 60 i år o.O

Foruten å skrive dette så var jeg faktisk akkurat innom tråden din, skjønner godt du holder på å bli syk. Høres helt sykt ut å skulle forholde seg til noe slikt /: Jeg har Aspergers selv og hvis jeg noen gang begynner å oppføre meg slik så håper jeg at noen umyndiggjør meg og får meg lagt inn :ninja:  Men Aspergers er nok langt i fra det eneste han har, høres mer ut som ADHD ganger 10 😬

 @97'girl Har du noen gang følt deg stygg og verdiløs?

60 år gammel?! Det var det barndomsminnet, haha.. :cry3:

Jeg syntes det var skummelt å skrive innlegget for jeg var redd for kritikk og for å såre andre. MEN vedkommende har som sagt flere diagnoser som vi ikke er sikre på enda, så det er en blanding av mye. Du er tøff som er åpen om deg selv iallefall!! :hjerte:

Nå kommer egentlig svar på spørsmålet ditt, haha! Så jo, jeg føler meg stygg og verdiløs rett som det er.. etter flere år med mobbing som førte til knust selvbilde, så kommer det slike dårlige dager. 

@Winza Det beste du vet å spise? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 minutter siden, Winza skrev:

PlayStation :tommel:

@Aloy Ligner du litt på Aloy?

Har ikke lyst til å skryte på meg det, men hadde en flette i håret i går og da kommenterte samboer faktisk at jeg lignet litt :fnise:

@Winza hvem er din favoritt karakter fra spillverden?

32 minutter siden, 97'girl skrev:

@Aloy Hvorfor valgte du akkurat det brukernavnet? :)

Aloy er hovedpersonen i spillet Horizon Zero Dawn, og jeg elsker både spillet og personligheten hennes :)

@97'girl favoritt klesplagg? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, 97'girl skrev:

60 år gammel?! Det var det barndomsminnet, haha.. :cry3:

Jeg syntes det var skummelt å skrive innlegget for jeg var redd for kritikk og for å såre andre. MEN vedkommende har som sagt flere diagnoser som vi ikke er sikre på enda, så det er en blanding av mye. Du er tøff som er åpen om deg selv iallefall!! :hjerte:

Nå kommer egentlig svar på spørsmålet ditt, haha! Så jo, jeg føler meg stygg og verdiløs rett som det er.. etter flere år med mobbing som førte til knust selvbilde, så kommer det slike dårlige dager. 

@Winza Det beste du vet å spise? 

Trist å høre om hvordan du føler deg selv :( Ble mobbet selv som barn. Jeg er sikker på at du er veldig pen og du er langt i fra verdiløs! :)

@97'girl Hvordan oppdaget du kg?

50 minutter siden, Aloy skrev:

Har ikke lyst til å skryte på meg det, men hadde en flette i håret i går og da kommenterte samboer faktisk at jeg lignet litt :fnise:

@Winza hvem er din favoritt karakter fra spillverden?

Aloy er hovedpersonen i spillet Horizon Zero Dawn, og jeg elsker både spillet og personligheten hennes :)

@97'girl favoritt klesplagg? 

Fra dette spillet eller alle?

@Aloy Hvordan oppdaget du kg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Winza skrev:

Trist å høre om hvordan du føler deg selv :( Ble mobbet selv som barn. Jeg er sikker på at du er veldig pen og du er langt i fra verdiløs! :)

@97'girl Hvordan oppdaget du kg?

Fra dette spillet eller alle?

@Aloy Hvordan oppdaget du kg?

Du kan ta en fra Horizon og en fra et annet spill :)

Jeg husker faktisk ikke, tror jeg bare søkte rundt på nett og plutselig dukket det opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Aloy skrev:

Du kan ta en fra Horizon og en fra et annet spill :)

Jeg husker faktisk ikke, tror jeg bare søkte rundt på nett og plutselig dukket det opp.

Må bli Link da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Winza skrev:

Trist å høre om hvordan du føler deg selv :( Ble mobbet selv som barn. Jeg er sikker på at du er veldig pen og du er langt i fra verdiløs! :)

@97'girl Hvordan oppdaget du kg?

Fra dette spillet eller alle?

@Aloy Hvordan oppdaget du kg?

Jeg er sjokkert over hvor mange det finnes som har blitt mobbet! Fatter ikke hvorfor ingenting blir gjort på skolene. Og du som virker så snill og søt kan jeg heller ikke fatte folk har mobbet! :(

Jeg har visst om KG ei stund fordi jeg har googlet ting og da har jeg plutselig kommet inn her og en dag tenkte jeg "tja, hvorfor ikke lage en bruker?" :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Aloy skrev:

Har ikke lyst til å skryte på meg det, men hadde en flette i håret i går og da kommenterte samboer faktisk at jeg lignet litt :fnise:

@Winza hvem er din favoritt karakter fra spillverden?

Aloy er hovedpersonen i spillet Horizon Zero Dawn, og jeg elsker både spillet og personligheten hennes :)

@97'girl favoritt klesplagg? 

Hehe, det vet jeg faktisk ikke.. men jeg har blitt veldig glad i min mørk blå kåpe som jeg bestilte på nettet i vår :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, 97'girl skrev:

Jeg er sjokkert over hvor mange det finnes som har blitt mobbet! Fatter ikke hvorfor ingenting blir gjort på skolene. Og du som virker så snill og søt kan jeg heller ikke fatte folk har mobbet! :(

Jeg har visst om KG ei stund fordi jeg har googlet ting og da har jeg plutselig kommet inn her og en dag tenkte jeg "tja, hvorfor ikke lage en bruker?" :)

:klem1:

@97'girl Har du sett frustrerte fruer?

3 timer siden, Aloy skrev:

Du kan ta en fra Horizon og en fra et annet spill :)

Jeg husker faktisk ikke, tror jeg bare søkte rundt på nett og plutselig dukket det opp.

@Aloy Hadde du turt å leve som Aloy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Winza skrev:

:klem1:

@97'girl Har du sett frustrerte fruer?

@Aloy Hadde du turt å leve som Aloy?

Nei, det tror jeg ikke. Meg og Aloy har ganske forskjellig personlighet, vi begge ønsker å hjelpe andre, men hun er mye mer modig og spontan enn det jeg er :)

@Winza hvis du skulle vært en karakter fra en TV-serie, hvem ville det vært? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Winza skrev:

Liker ingen av delene :P

@Sinsiew Du har en kjæreste? I så fall, hvordan var deres første date?

Hmm, hva ville du da hatt til første date?

Ja, jeg har kjæreste :) Øøh, ja si det. Vi hadde vel egentlig aldri noe date i ordets rette forstand. Jeg møtte min mann for første gang på en kristenklubb da jeg var 13. Vi likte ikke andakt, så ca rett etter at jeg fylte 14 begynte vi å gå turer hver 3 fredag mens andakten foregikk. Så det må nok bli det som var vår første date da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sinsiew skrev:

Hmm, hva ville du da hatt til første date?

Ja, jeg har kjæreste :) Øøh, ja si det. Vi hadde vel egentlig aldri noe date i ordets rette forstand. Jeg møtte min mann for første gang på en kristenklubb da jeg var 13. Vi likte ikke andakt, så ca rett etter at jeg fylte 14 begynte vi å gå turer hver 3 fredag mens andakten foregikk. Så det må nok bli det som var vår første date da :P

Trodde først du sa nattklubb :hoho:

Og nå 10 år senere er dere gift og venter barn? Mye som kan skje på ti år :)

Vann :P Jeg var på min aller første date tidligere i år, var sykt nervøs 😬

@Sinsiew Har du følt deg mislykket før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Winza skrev:

Trodde først du sa nattklubb :hoho:

Og nå 10 år senere er dere gift og venter barn? Mye som kan skje på ti år :)

Vann :P Jeg var på min aller første date tidligere i år, var sykt nervøs 😬

@Sinsiew Har du følt deg mislykket før?

Haha, har faktisk aldri vært på nattklubb x) 

Jupp. Vært gift siden januar, og har termin i desember(uups....)

Uh, spænnende. Gikk det bra?

Ja, det har jeg. Ofte. Min mor har vært dypt deprimert pga psykisk mishandling fra min far, og han valgte dop over oss da hans bror døde. Jeg følte meg mislykket fordi pappa ikke ville ha meg, og jeg ikke kunne hjelpe min mor. Ble i tillegg mobba fra 1 klasse til 10 hvor det gikk på hvor udugelig jeg var som menneske. Da følte jeg meg totalt mislykket i sosiale relasjoner. Så var en periode jeg følte meg totalt mislykket. Jeg fikk ikke vært nie av hva jeg ville være. 

Haha, sykt kjipe greier. Nå kan jeg heldigvis se tilbake på det å flire. For jeg er jo absolutt ikke mislykket. Fajtusk lykkes jeg i det meste, og er absolutt en "vinner" :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Winza skrev:

:klem1:

@97'girl Har du sett frustrerte fruer?

@Aloy Hadde du turt å leve som Aloy?

Ja og det er gøy synes jeg :laugh: Men som sagt så ser jeg ikke så mye på TV men hvis jeg kommer over det programmet så ser jeg gjerne på!

@Winza Hva slags musikk hører du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Sinsiew skrev:

Haha, har faktisk aldri vært på nattklubb x) 

Jupp. Vært gift siden januar, og har termin i desember(uups....)

Uh, spænnende. Gikk det bra?

Ja, det har jeg. Ofte. Min mor har vært dypt deprimert pga psykisk mishandling fra min far, og han valgte dop over oss da hans bror døde. Jeg følte meg mislykket fordi pappa ikke ville ha meg, og jeg ikke kunne hjelpe min mor. Ble i tillegg mobba fra 1 klasse til 10 hvor det gikk på hvor udugelig jeg var som menneske. Da følte jeg meg totalt mislykket i sosiale relasjoner. Så var en periode jeg følte meg totalt mislykket. Jeg fikk ikke vært nie av hva jeg ville være. 

Haha, sykt kjipe greier. Nå kan jeg heldigvis se tilbake på det å flire. For jeg er jo absolutt ikke mislykket. Fajtusk lykkes jeg i det meste, og er absolutt en "vinner" :)

 

Trist å høre hvordan du har hatt det :(

3 timer siden, 97'girl skrev:

Ja og det er gøy synes jeg :laugh: Men som sagt så ser jeg ikke så mye på TV men hvis jeg kommer over det programmet så ser jeg gjerne på!

@Winza Hva slags musikk hører du på?

Listepop :P

@97'girl Favorirt artist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Aloy skrev:

Nei, det tror jeg ikke. Meg og Aloy har ganske forskjellig personlighet, vi begge ønsker å hjelpe andre, men hun er mye mer modig og spontan enn det jeg er :)

@Winza hvis du skulle vært en karakter fra en TV-serie, hvem ville det vært? 

Vanskelig spørsmål :P Måtte blitt Clark Kent da :P

@Aloy Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Winza skrev:

Listepop :P

@97'girl Favorirt artist?

Ehh.. vanskelig igjen for jeg hører på så mye! Men jeg liker den gode gamle Taylor Swift før hun forandret musikkstilen totalt og ble "moderne". Hører litt på Avril Lavigne også, men igjen så er de gamle sangene bedre enn de nyeste. 

@Winza Verste som kunne skjedd på en date?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Aloy skrev:

Robin fra How I met your mother :)

@Winza hva var den siste filmen du så? 

@Sinsiew favoritt tv-program? 

Hm, det husker jeg faktisk ikke :klo:

@Aloy Liker du Shrek?

56 minutter siden, 97'girl skrev:

Ehh.. vanskelig igjen for jeg hører på så mye! Men jeg liker den gode gamle Taylor Swift før hun forandret musikkstilen totalt og ble "moderne". Hører litt på Avril Lavigne også, men igjen så er de gamle sangene bedre enn de nyeste. 

@Winza Verste som kunne skjedd på en date?

At hun stikker defra 😬

@97'girl Du da? Vet ikke om du har type men i så fall om du var singel og skulle på date :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...