Gjest Catalina Culès Skrevet 12. juli 2017 #14161 Skrevet 12. juli 2017 5 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Vulture i Spider-Man: Homecoming (Michael Keaton) @Blair Waldorf Har du sett? Har ikke sett den enda. Hvem syns du passet best i rollen som Spider-Man ? @Winza/Jacklost
Gjest Winza Skrevet 12. juli 2017 #14162 Skrevet 12. juli 2017 10 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Har ikke sett den enda. Hvem syns du passet best i rollen som Spider-Man ? @Winza/Jacklost Tobey Men synes han som har rollen nå er god med og mye nærmere aldersmessig @Blair Waldorf Du da?
Gjest Catalina Culès Skrevet 12. juli 2017 #14163 Skrevet 12. juli 2017 4 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Tobey Men synes han som har rollen nå er god med og mye nærmere aldersmessig @Blair Waldorf Du da? Tobey Det er han som "er" Spider Man. Hvilken superhelt liker du best og minst ? @Winza/Jacklost
Gjest Winza Skrevet 12. juli 2017 #14164 Skrevet 12. juli 2017 3 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Tobey Det er han som "er" Spider Man. Hvilken superhelt liker du best og minst ? @Winza/Jacklost Spider Man Misliker ingen superhelter egentlig @Blair Waldorf Din sin er Thor?
Gjest Catalina Culès Skrevet 12. juli 2017 #14165 Skrevet 12. juli 2017 (endret) 5 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Spider Man Misliker ingen superhelter egentlig @Blair Waldorf Din sin er Thor? Ja, det er nok det. Hvem av villains liker du best da? @Winza/Jacklost Endret 12. juli 2017 av Catalina Culès
Gjest Winza Skrevet 12. juli 2017 #14166 Skrevet 12. juli 2017 3 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Ja, det er nok det. Hvem av villains liker du best da? @Winza/Jacklost Veldig vanskelig spørsmål Jeg liker green goblin, octopus og lizardman veldig godt Må bli lizardman, synes hele skurken og historien bak det var genial @Blair Waldorf Din sin er vel Loki?
Gjest Catalina Culès Skrevet 12. juli 2017 #14167 Skrevet 12. juli 2017 5 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Veldig vanskelig spørsmål Jeg liker green goblin, octopus og lizardman veldig godt Må bli lizardman, synes hele skurken og historien bak det var genial @Blair Waldorf Din sin er vel Loki? Ja Men har også sansen for Green Goblin. Om du hadde vært skuespiller hvilken karakter ville du spilt ? @Winza/Jacklost
QQbaby Skrevet 12. juli 2017 #14168 Skrevet 12. juli 2017 4 timer siden, Winza/Jacklost skrev: @QQbaby Har du planlagt noe reise i sommer? Det kjipe med ferie er at man må sløse bort penger på barna. Men jeg prøver da å lempe dem over hos besteforeldrene, slik at vi kan ta en fin ferietur uten dem
Gjest Axl Rose Skrevet 12. juli 2017 #14169 Skrevet 12. juli 2017 (endret) 11 timer siden, Winza/Jacklost skrev: @Bootyhunter Har du hatt mannlig kjæreste før? Litt komplisert. På en måte men kan vel egentlig ikke kalle det kjæreste. Var så drittlei kvinner og siden jeg elsket sex med begge kjønn så trodde jeg at jeg var bifil. Ville prøve. Fant ihvertfall ut at jeg er biseksuell og ikke bifil. Forelsker meg i damer. @Winza/Jacklost har du noen gang sloss med noen? Endret 12. juli 2017 av Axl Rose
Gjest Winza Skrevet 12. juli 2017 #14170 Skrevet 12. juli 2017 33 minutter siden, Bootyhunter skrev: Litt komplisert. På en måte men kan vel egentlig ikke kalle det kjæreste. Var så drittlei kvinner og siden jeg elsket sex med begge kjønn så trodde jeg at jeg var bifil. Ville prøve. Fant ihvertfall ut at jeg er biseksuell og ikke bifil. Forelsker meg i damer. @Winza/Jacklost har du noen gang sloss med noen? Er ikke bifil og biseksuell det samme? Nei heldigvis @Bootyhunter Har du spilt metroid spill før?
Gjest Winza Skrevet 12. juli 2017 #14171 Skrevet 12. juli 2017 (endret) 13 timer siden, Blair Waldorf skrev: Ja Men har også sansen for Green Goblin. Om du hadde vært skuespiller hvilken karakter ville du spilt ? @Winza/Jacklost @Blair Waldorf I Spider man universet? Endret 12. juli 2017 av Winza
Kruset Skrevet 13. juli 2017 #14172 Skrevet 13. juli 2017 På 7/12/2017 den 8.17, Winza/Jacklost skrev: Nei @Dr. A. Kula Du da? Kaprer Color Line båten @Kruset Du da? @Bootyhunter Har du hatt mannlig kjæreste før? @QQbaby Har du planlagt noe reise i sommer? Jeg hadde håpet på tidenes historie her Ok, here goes: Jeg får zombiene til å le (pleier zombier å le, egentlig?) ved gjentatte ganger å snuble i mine fluktforsøk. Når jeg til slutt kommer meg unna, kaprer jeg en gul Porsche 911 Turbo, og kjører i en rasende fart ombord i båten du har kapret. Sammen redder vi alle på kg, og ender opp som dagens helter. Noe sånt @Winza/Jacklost Hva er den beste måten å tilbringe sommerferien? 1
AnonymSjiraff Skrevet 3. august 2017 #14173 Skrevet 3. august 2017 @Yme Hvorfor har du det brukernavnet? 1
Gjest Winza Skrevet 4. august 2017 #14174 Skrevet 4. august 2017 Wow denne tråden har virkelig død ut /:
Gjest Winza Skrevet 4. august 2017 #14175 Skrevet 4. august 2017 På 12.7.2017 den 20.32, Winza skrev: @Blair Waldorf I Spider man universet? @Blair Waldorf Får anta du mente det da Ville spilt Dr Octopus @Blair Waldorf Hvilken skurk i Spider man universet ville du spilt? På 12.7.2017 den 20.31, Winza skrev: Er ikke bifil og biseksuell det samme? Nei heldigvis @Bootyhunter Har du spilt metroid spill før? @Bootyhunter Fikk du med deg spørsmålet? På 12.7.2017 den 8.17, Winza skrev: Nei @Dr. A. Kula Du da? Kaprer Color Line båten @Kruset Du da? @Bootyhunter Har du hatt mannlig kjæreste før? @QQbaby Har du planlagt noe reise i sommer? Glemte du å svare på spørsmålet mitt her @Dr. A. Kula
Gjest Winza Skrevet 4. august 2017 #14176 Skrevet 4. august 2017 På 13.7.2017 den 17.36, Kruset skrev: Jeg hadde håpet på tidenes historie her Ok, here goes: Jeg får zombiene til å le (pleier zombier å le, egentlig?) ved gjentatte ganger å snuble i mine fluktforsøk. Når jeg til slutt kommer meg unna, kaprer jeg en gul Porsche 911 Turbo, og kjører i en rasende fart ombord i båten du har kapret. Sammen redder vi alle på kg, og ender opp som dagens helter. Noe sånt @Winza/Jacklost Hva er den beste måten å tilbringe sommerferien? Hjemme @Kruset Du da?
Gjest Axl Rose Skrevet 4. august 2017 #14177 Skrevet 4. august 2017 48 minutter siden, Winza skrev: @Bootyhunter Fikk du med deg spørsmålet? Glemte å svare på det. Nei har ikke spilt metroid spill som jeg kan huske i hvert fall. @Winza Ditt favoritt spill?
Kruset Skrevet 4. august 2017 #14178 Skrevet 4. august 2017 4 timer siden, Winza skrev: Hjemme @Kruset Du da? Reise! Skulle mer enn gjerne hatt hele sommerferien fri, og reist for å se nye plasser, det er så mange steder jeg vil oppleve! Og så må jeg alltid ei uke på camping på sommerleir @Winza Hvilke ting gir deg mest glede i hverdagen?
Nietsoj Skrevet 5. august 2017 #14179 Skrevet 5. august 2017 Har du noen tips til å pochere egg @eggeglass ??
Byjenta! Skrevet 8. august 2017 #14180 Skrevet 8. august 2017 @Kruset, @Moonwalker, @Lady : Hva her dere gjort i sommer?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå