Dr. A. Kula Skrevet 12. januar 2017 #12921 Skrevet 12. januar 2017 45 minutter siden, Jacklost skrev: Hørt om kruset som tok cruise? Nei @Dr. A. Kula Er du? Alt mulig egentlig Men jeg liker ikke rap noe særlig @Salka Skal du se Norske Talenter i morgen? @Strixa Liker du å strikke? Han som får deg er veldig heldig Ja, jeg er vel det. Synes det er gøy å prøve å få de trofene. I R&C serien er det jo mye Trofeer for skjulte poeng, og det er gøy å finne de. @Jacklost når du regner deg ferdig med et spill, har du da "bare" spilt gjennom det, eller har du funnet alle skjulte bonuser, klart alle oppdrag etc. Eksempelvis er det nok å ha klart alle oppgavene i Gran Tourismo, eller må du ha gull på alt?
Kruset Skrevet 12. januar 2017 #12922 Skrevet 12. januar 2017 1 time siden, Jacklost skrev: Å jobbe med å lage spill @Kruset Har du god eller dårlig humor? (...) Det kommer an på hvem du spør, tror jeg - selv synes jeg den er fantastisk. Tidvis god og tidvis dårlig, vil jeg si. @Jacklost Hva vil du si er din(e) beste egenskap(er)? 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: Bare å våge å anta at noen (jeg) kan rote seg bort på KG? @Kruset var det et spørsmål stilt med bakgrunn i egenerfaring? Nei, det har jeg ikke prøvd - er det bra? @Jacklost er du en "Trophy-hunter" på PS? Det var et spørsmål stilt med bakgrunn i situasjonen i øyeblikket @Dr. A. Kula Har du noen gang hoppet i fallskjerm?
Dr. A. Kula Skrevet 12. januar 2017 #12923 Skrevet 12. januar 2017 Nei, men hadde prøvd om anledningen var der. @Kruset har du vært på cruise? (I anledning vitsen til @Jacklost i svar til @Svinepels)
Kruset Skrevet 12. januar 2017 #12924 Skrevet 12. januar 2017 21 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Nei, men hadde prøvd om anledningen var der. @Kruset har du vært på cruise? (I anledning vitsen til @Jacklost i svar til @Svinepels) Jeg har aldri vært på cruise nei. @Dr. A. Kula Har du?
pika Skrevet 12. januar 2017 #12925 Skrevet 12. januar 2017 11 timer siden, EpleDrue skrev: Hoho! Hjemme i kveld. @pika Hva blir det til middag i dag? Stilte det spørsmålet siden du skrev at du skulle svare på hvilken parfyme du hadde da du kom hjem I går ble middaen salat fra saltbar på en matbutikk (eller "salat" - kylling, kikerter, egg, tomater, jorbær)... @EpleDrue Favoritt treningsøvelse? 2 timer siden, Jacklost skrev: @pika Har du husdyr? Nope Har du @Jacklost ? Og hva er favorittdyret ditt?
Gjest Axl Rose Skrevet 12. januar 2017 #12926 Skrevet 12. januar 2017 2 timer siden, Salka skrev: Klart det! Hadde digget om du var med og jeg er sikker på at du vil bli en svært godt likt deltaker om du kommer med. Syns du er knalltøff som utfordrer den sosiale angsten din og melder deg på. Jeg har også sosial angst og hadde aldri turt det. Nå har jeg dyr jeg ikke kan reise fra også da, så hadde ikke kunnet melde meg på uansett om jeg så ville. Dessuten hadde jeg ikke klart meg så lenge uten dusj og Internett, hehe. @Jacklost hva slags musikk liker du? @Bootyhunter hva syns du er det kuleste med Lothepus? At han kan snakke for seg. @Salka hvem er den mest irriterende kjendisen du vet om?
Dr. A. Kula Skrevet 12. januar 2017 #12927 Skrevet 12. januar 2017 1 time siden, Kruset skrev: Jeg har aldri vært på cruise nei. @Dr. A. Kula Har du? Nei. Men jeg har krus (i flertall)! @Kruset om du skulle dra på cruise, hvor ville det gått?
annebanane Skrevet 12. januar 2017 #12928 Skrevet 12. januar 2017 (endret) EpleDrue skrev (På 12.1.2017 den 7.33): Endret 14. januar 2023 av annebanane
Kruset Skrevet 12. januar 2017 #12929 Skrevet 12. januar 2017 2 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Nei. Men jeg har krus (i flertall)! @Kruset om du skulle dra på cruise, hvor ville det gått? Kanskje Karibien? Neimen om jeg vet, jeg har ikke helt tenkt på å reise på cruise. Varme, ja takk! @Dr. A. Kula Hvor gammel er du?
Gjest EpleDrueFan Skrevet 12. januar 2017 #12930 Skrevet 12. januar 2017 @EpleDrue Hva koster en LFC billett?
Dr. A. Kula Skrevet 12. januar 2017 #12931 Skrevet 12. januar 2017 1 time siden, Moonwalker skrev: Kommer sikkert til å se den en dag, men den er ikke akkurat en prioritet. Gjespet meg gjennom den forrige @EpleDrue Hvor mange ganger har du vært i avisen? Står mellom president og idiot. @Dr. A. Kula "vanlig" poker eller texas hold'em? Vanlig vanligvis, men vi har prøvd noen ulike varianter, inklusiv Texas hold'em. @Moonwalker Moonwalker hvilke spesialkort opererer du/dere med i "idiot"? Andre enn Ess, to og ti? 43 minutter siden, Kruset skrev: Kanskje Karibien? Neimen om jeg vet, jeg har ikke helt tenkt på å reise på cruise. Varme, ja takk! @Dr. A. Kula Hvor gammel er du? ca dobbelt så gammel som deg, pluss (tror jeg)? @Kruset hvor gammel trodde du jeg er, og hvor gammel er du (så jeg eventuelt kan korrigere)?
annebanane Skrevet 12. januar 2017 #12932 Skrevet 12. januar 2017 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 12.1.2017 den 23.13): Endret 14. januar 2023 av annebanane
Salka Skrevet 13. januar 2017 #12933 Skrevet 13. januar 2017 8 timer siden, Jacklost skrev: Hørt om kruset som tok cruise? Nei @Dr. A. Kula Er du? Alt mulig egentlig Men jeg liker ikke rap noe særlig @Salka Skal du se Norske Talenter i morgen? @Strixa Liker du å strikke? Han som får deg er veldig heldig Jepp Gleder meg! 5 timer siden, Bootyhunter skrev: At han kan snakke for seg. @Salka hvem er den mest irriterende kjendisen du vet om? Sophie Elise. Kom neppe som en bombe, hehe. @Nasse Nøff ❤ har du noen dyr?
Dr. A. Kula Skrevet 13. januar 2017 #12934 Skrevet 13. januar 2017 2 timer siden, Moonwalker skrev: Er Ess noe annet enn det høyeste vanlige kortet hos deg? For de eneste spesilkortene vi har er 2 og 10. Blander ofte inn 7 og knekt før vi begynner, men det var i et annet spill. @Dr. A. Kula Stryker du dine egne klær når de må strykes? Du har vel rett i det medesset, er bare det høyeste. Spilte i ferien med noen engelske, og de hadde en hel drøss med kort som betydde noe. Husker ikke alle, men syv og knekt var med, åtte og treere også tror jeg. Mener syv krevde kort to til syv, åtter snudde retningen, treer beholdt verdien til bordkortet, og knekten husker jeg ikke. To nullstiller og ti kaster ut. Det gjør også tre eller fire like. Selvsagt stryker jeg selv! Men det har jo hendt at fruen har tatt med min skjorte når hun var igang, men det skjer ikke så ofte som motsatt. Denne karen som står for stryking av alle andre sine bunadsskjorter. @Moonwalker mener jeg har lest du har bunad, så spørsmålet blir hvilken - og har/bruker du hodeplagget?
annebanane Skrevet 13. januar 2017 #12935 Skrevet 13. januar 2017 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 13.1.2017 den 2.26): Endret 14. januar 2023 av annebanane
Dr. A. Kula Skrevet 13. januar 2017 #12936 Skrevet 13. januar 2017 Er vel ingen av bunadene i hjemmet her som er sydd av noen i familien. Dog er jeg usikker på den ene da den er arvegods. @Moonwalker Moonwalker bruker du røde eller sorte strømper til bunaden (om du skjønner spørsmålet)?
annebanane Skrevet 13. januar 2017 #12937 Skrevet 13. januar 2017 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 13.1.2017 den 2.53): Endret 14. januar 2023 av annebanane
Kruset Skrevet 13. januar 2017 #12938 Skrevet 13. januar 2017 10 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Vanlig vanligvis, men vi har prøvd noen ulike varianter, inklusiv Texas hold'em. @Moonwalker Moonwalker hvilke spesialkort opererer du/dere med i "idiot"? Andre enn Ess, to og ti? ca dobbelt så gammel som deg, pluss (tror jeg)? @Kruset hvor gammel trodde du jeg er, og hvor gammel er du (så jeg eventuelt kan korrigere)? Sånn der omkring, ja Jeg er ca. 1/4 inn i livet. @Dr. A. Kula Har du noen husdyr?
Dr. A. Kula Skrevet 13. januar 2017 #12939 Skrevet 13. januar 2017 8 timer siden, Moonwalker skrev: Nå burde jeg vel ha røde, men den tradisjonen har vi ikke i min familie. Sett svært få som enda holder den tradisjonen. For meg et det nok at underskjørtet jeg lagde er rødt @Dr. A. Kula Har du bunad? Hvilke farger synest du er finest på bunader generelt? Nei, det har jeg ikke, men jeg har veldig lyst på. Fint med både svart, rødt, gull(/t) og grønt. Og blå. 1 time siden, Kruset skrev: Sånn der omkring, ja Jeg er ca. 1/4 inn i livet. @Dr. A. Kula Har du noen husdyr? Da tror jeg vi traff nesten begge to, kanskje jeg tok litt hardt i med egen alder. Men jeg har gitt ledetråder her i tråden før. Nei, har ikke husdyr. @Moonwalker og @Kruset hvilket inntrykk sitter dere med av meg? Beskriv gjerne litt fyldig (tåler kritikk også).
annebanane Skrevet 13. januar 2017 #12940 Skrevet 13. januar 2017 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 13.1.2017 den 11.55): @Moonwalker og @Kruset Endret 14. januar 2023 av annebanane
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå