Gjest Annetnavn_ Skrevet 25. desember 2016 #12321 Skrevet 25. desember 2016 47 minutter siden, EpleDrue skrev: Det medfører riktighet, @Strixa Kunne du datet en blind mann, @Strixa? Smart ordning. Slippe alt styret! Tross alt er det jo no dritt å date og være forelska... Det tror jeg nok jeg kunne om han var interessant ellers. @EpleDrue hvor mange "the one" tror du man kan finne i løpet av livet?
Taffelost Skrevet 25. desember 2016 #12322 Skrevet 25. desember 2016 11 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Det var her i tråden jeg bodde (og var "motivator" i trådstarters fravær), så det føltes mer riktig enn ute på det åpne forumet. 😊 Mest som et punktum, og litt for min egen del også. Jeg hadde mange fine stunder her og ville takke dem som bidro til det. Tusen takk for svaret.
Dr. A. Kula Skrevet 25. desember 2016 #12323 Skrevet 25. desember 2016 1 time siden, EpleDrue skrev: Nei, må en ikke date noen for å evt være så uheldig? Jeg dater ikke vet du! @Strixa Har du inngått en avtale med en nær venn at dere gifter dere i voksen alder om dere begge er single? Vi var 18 stk. Det var i overkant mange for en som bor alene. Veldig hyggelig, men jeg sov lenge i dag. Hvor mangle var dere, og hvilken julegave satte du mest pris på, @Dr. A. Kula? CA en familie med barn mindre enn dere. Velger å trekke frem en her, siden den passer i konversasjon; Ølbok! @EpleDrue er det en bok du kunne tenkt deg? 1 time siden, Zumo de Melocotón skrev: Lenge siden sist, men ville ønske alle god jul og godt nyttår før jeg drar herfra. ✨ Takk for meg, alle fine og flotte KG-venner, og lykke til videre! 💖😘 Trist at du kutter helt ut. Har savnet deg i tråden, men respektert ditt ønske om litt avstand og pause. Kom gjerne snart tilbake! Takk for de spørsmålene og svarene vi har delt.
pika Skrevet 25. desember 2016 #12324 Skrevet 25. desember 2016 På 23.12.2016 den 22.06, Byjenta! skrev: Jeg har 0 julestemning. Ikke hatt det etter jeg ble eldre. Får det nok ikke heller. Kanskje når jeg lukter julemat i morra. Hjalp det med julemat @Byjenta! ? 4 timer siden, EpleDrue skrev: Glad familie, og det fikk jeg absolutt. @pika Tror du på meg om jeg sier jeg skrapte frem en ganske heftige pengesum på skrapelodd i går? Kommer an på definisjonen av heftig @EpleDrue Did you win?
Byjenta! Skrevet 26. desember 2016 #12325 Skrevet 26. desember 2016 11 timer siden, pika skrev: Hjalp det med julemat @Byjenta! ? Tja =) Har ikke julestemning så mye nå som jeg har blitt eldre. Men lukten av julemat hjelper på ja = ) @pika fikk du noe fint til jul? Samme spm går til @Moonwalker @Lady @Coronas @minister-mio @Mysticgirl @applestories
Gjest EpleDrue Skrevet 26. desember 2016 #12326 Skrevet 26. desember 2016 13 timer siden, Strixa skrev: Det tror jeg nok jeg kunne om han var interessant ellers. @EpleDrue hvor mange "the one" tror du man kan finne i løpet av livet? Siden det heter "the one", er det vel bare en da. Spørs selvfølgelig om vi finner denne personen da. Tror mange tar til nytte med en god nummer to. Hvor mange "the one" har du latt gå fra deg, @Strixa? 12 timer siden, Dr. A. Kula skrev: @EpleDrue er det en bok du kunne tenkt deg? Jeg har faktisk sett boken når jeg har vært på julegaveshopping. Tenker det er mer aktuelt for meg når boken blir laget i film også. @Dr. A. Kula Er du flink til å knyte slipsknute? 11 timer siden, pika skrev: Kommer an på definisjonen av heftig @EpleDrue Did you win? For å ikke fange for mye oppmerksomhet hos gold diggers kan vi si det var 25,-. @pika Når du panter flasker, panter du flaskene som gir 2,50 hver for seg slik at du får 3 kr stk?
applestories Skrevet 26. desember 2016 #12327 Skrevet 26. desember 2016 20 minutter siden, Byjenta! skrev: Tja =) Har ikke julestemning så mye nå som jeg har blitt eldre. Men lukten av julemat hjelper på ja = ) @pika fikk du noe fint til jul? Samme spm går til @Moonwalker @Lady @Coronas @minister-mio @Mysticgirl @applestories Fikk en bok jeg ikke trodde fantes flere eksemplarer av, så veldig fornøyd med den - og ikke minst imponert over de som fikk tak i den! Og så fikk jeg brettspill, litt klær, litt kremer og en overraskende fin glassbolle. Fikk du noe fint, @Byjenta!? Og har du noen tradisjoner for romjulen der du er nå?
applestories Skrevet 26. desember 2016 #12328 Skrevet 26. desember 2016 @Zumo de Melocotón Håper å møte på deg et annet sted og en annen tid 1
Gjest Annetnavn_ Skrevet 26. desember 2016 #12329 Skrevet 26. desember 2016 1 minutt siden, EpleDrue skrev: Siden det heter "the one", er det vel bare en da. Spørs selvfølgelig om vi finner denne personen da. Tror mange tar til nytte med en god nummer to. Hvor mange "the one" har du latt gå fra deg? Har ikke vært så flink til å lete etter "the one" og vet ikke helt om jeg tror det finnes kun en som er for meg. Jeg har ikke opplevd den helt store kjærligheten, tror jeg. Finnes den??? Så da blir vel svaret ingen? @EpleDrue hva vil du si er ekte kjærlighet?
Gjest EpleDrue Skrevet 26. desember 2016 #12330 Skrevet 26. desember 2016 7 minutter siden, Strixa skrev: Har ikke vært så flink til å lete etter "the one" og vet ikke helt om jeg tror det finnes kun en som er for meg. Jeg har ikke opplevd den helt store kjærligheten, tror jeg. Finnes den??? Så da blir vel svaret ingen? @EpleDrue hva vil du si er ekte kjærlighet? Spør Kvinneguidens datingekspert @canacas Jeg kan ikke svare på slike ting. @Strixa Hva synes du om silkeboxere til menn?
pika Skrevet 26. desember 2016 #12331 Skrevet 26. desember 2016 39 minutter siden, Byjenta! skrev: Tja =) Har ikke julestemning så mye nå som jeg har blitt eldre. Men lukten av julemat hjelper på ja = ) @pika fikk du noe fint til jul? Ja, det fineste var selvsagt det ungene hadde laget selv @Byjenta! Hva fikk du da? Og var det noe du ble VELDIG glad eller overrasket over å få? 14 minutter siden, EpleDrue skrev: For å ikke fange for mye oppmerksomhet hos gold diggers kan vi si det var 25,-. @pika Når du panter flasker, panter du flaskene som gir 2,50 hver for seg slik at du får 3 kr stk? Haha Naii, kansje jeg må begynne å gjøre det... hmm.. Jeg trykker så og si alltid på "Røde kors-knappen" da @EpleDrue Skal du drikke ekte champagne på nyttårsaften?
Gjest EpleDrue Skrevet 26. desember 2016 #12332 Skrevet 26. desember 2016 2 minutter siden, pika skrev: Haha Naii, kansje jeg må begynne å gjøre det... hmm.. Jeg trykker så og si alltid på "Røde kors-knappen" da @EpleDrue Skal du drikke ekte champagne på nyttårsaften? Tror jeg ikke noe på at du gjør! Jeg er bymenneske, her i hus er alt ekte. Selvfølgelig skal det drikkes ekte champagne på nyttår! @pika Hvor gammel var du da du begynte å drikke alkohol?
pika Skrevet 26. desember 2016 #12333 Skrevet 26. desember 2016 Haha - tro hva du vil du Såpass ja - 13 @EpleDrue Hva er din favoritt julesang?
Byjenta! Skrevet 26. desember 2016 #12334 Skrevet 26. desember 2016 37 minutter siden, applestories skrev: Fikk en bok jeg ikke trodde fantes flere eksemplarer av, så veldig fornøyd med den - og ikke minst imponert over de som fikk tak i den! Og så fikk jeg brettspill, litt klær, litt kremer og en overraskende fin glassbolle. Fikk du noe fint, @Byjenta!? Og har du noen tradisjoner for romjulen der du er nå? Så hyggelig Jeg og vi fikk masse fint, utrolig masse fint! Det har vi =) Hva med deg? @applestories
Byjenta! Skrevet 26. desember 2016 #12335 Skrevet 26. desember 2016 20 minutter siden, pika skrev: Ja, det fineste var selvsagt det ungene hadde laget selv @Byjenta! Hva fikk du da? Og var det noe du ble VELDIG glad eller overrasket over å få? Det er klart Jeg og vi var like glad for alt. Vi fikk mye felles, paul pava ting, mixmaster, lykt med bilde av oss og sangen vår på, pynt, gavekort, sengesett, osv... Ellers fikk jeg 2 nydelige par med sølvøredobber av min kjære, morgenkåpe og cozy socks, fikk også litt klær, blyanter i forskjellige størrelser og bok med tegneteknikker osv... @pika fått med deg masse julefilmer?
minister-mio Skrevet 26. desember 2016 #12336 Skrevet 26. desember 2016 1 time siden, Byjenta! skrev: Tja =) Har ikke julestemning så mye nå som jeg har blitt eldre. Men lukten av julemat hjelper på ja = ) @pika fikk du noe fint til jul? Samme spm går til @Moonwalker @Lady @Coronas @minister-mio @Mysticgirl @applestories Ja! @byjenta er du borte eller hjemme i jula?
Dr. A. Kula Skrevet 26. desember 2016 #12337 Skrevet 26. desember 2016 42 minutter siden, EpleDrue skrev: Siden det heter "the one", er det vel bare en da. Spørs selvfølgelig om vi finner denne personen da. Tror mange tar til nytte med en god nummer to. Hvor mange "the one" har du latt gå fra deg, @Strixa? Jeg har faktisk sett boken når jeg har vært på julegaveshopping. Tenker det er mer aktuelt for meg når boken blir laget i film også. @Dr. A. Kula Er du flink til å knyte slipsknute? For å ikke fange for mye oppmerksomhet hos gold diggers kan vi si det var 25,-. @pika Når du panter flasker, panter du flaskene som gir 2,50 hver for seg slik at du får 3 kr stk? Jeg kan selvsagt knytte slips, jeg som knytter sløyfen også selv. Føler meg flinkere enn gjennomsnittet på sløyfen enn slipset, mentorer jeg hevder meg bra på slipset også. @EpleDrue enkel eller dobbel Windsor (slipsknute)?
Byjenta! Skrevet 26. desember 2016 #12338 Skrevet 26. desember 2016 Akkurat nå, minister-mio skrev: Ja! @byjenta er du borte eller hjemme i jula? Jeg er hos min familie 64 mil vekk fra der vi bor i jula neste år er vi med hans familie. Blir annenhvert år
Byjenta! Skrevet 26. desember 2016 #12339 Skrevet 26. desember 2016 2 minutter siden, Byjenta! skrev: Jeg er hos min familie 64 mil vekk fra der vi bor i jula neste år er vi med hans familie. Blir annenhvert år Hva med deg @minister-mio?
pika Skrevet 26. desember 2016 #12340 Skrevet 26. desember 2016 8 minutter siden, Byjenta! skrev: Det er klart Jeg og vi var like glad for alt. Vi fikk mye felles, paul pava ting, mixmaster, lykt med bilde av oss og sangen vår på, pynt, gavekort, sengesett, osv... Ellers fikk jeg 2 nydelige par med sølvøredobber av min kjære, morgenkåpe og cozy socks, fikk også litt klær, blyanter i forskjellige størrelser og bok med tegneteknikker osv... @pika fått med deg masse julefilmer? Så bra! Høres ut som du fikk maasse fint! Neeii :/ Jeg har ikke fått sett så mange @Byjenta! Har du? Er det noen du MÅ se?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå