Gå til innhold

Spør en bruker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Annetnavn_
Skrevet
6 minutter siden, EpleDrue skrev:

Ja, siden du spør så fint.

Nei, det orker jeg ikke. Skriver ikke noe som er så farlig. @Strixa Dersom en har kjærlighetsproblemer, burde en da lage tråd om dette som anonym bruker? Eller bare gå videre i livet? 

Hvis man genuint lurer på noe, så burde man kunne spørre på KG uten å være AB. Sånn tenker jeg. Om svarene man får har så mye relevans for det som faktisk skjer her i livet, er vel en annen sak. Ofte tror jeg nok det er best å bare gå videre i livet. Kanskje er det sånn at noen finner det vanskelig uten å ha konsultert noen andre først? @EpleDrue har du hatt skikkelig kjærlighetssorg noen gang?

Gjest EpleDrue
Skrevet
3 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Nei, men snart. Blir kort ferie.

@EpleDrue skal du ha fri i romjulen?

Noen store planer for ferien, @Dr. A. Kula? Og hvordan ligger du an med ølsmakingen? @minister-mio Samme spørsmål til deg.

Fri og fri. Skal endelig få fikset foten min, så litt fri regner jeg med. :) 

2 minutter siden, Strixa skrev:

@EpleDrue har du hatt skikkelig kjærlighetssorg noen gang?

Ja, det har jeg. Absolutt ikke noe god følelse. @Strixa Hvem var den første gutten du kysset? 

@toothfairy Er det hektiske dager for tannfeen nå? 

Gjest Annetnavn_
Skrevet
Akkurat nå, EpleDrue skrev:

Noen store planer for ferien, @Dr. A. Kula? Og hvordan ligger du an med ølsmakingen? @minister-mio Samme spørsmål til deg.

Ja, det har jeg. Absolutt ikke noe god følelse. @Strixa Hvem var den første gutten du kysset? 

Leit å høre. Håper det over. @EpleDrue fikk du hjelp av KG mens det stod på?

Vet du hva? Det husker jeg ikke! Kan ikke ha vært særlig minneverdig. 

Gjest EpleDrue
Skrevet
3 minutter siden, Strixa skrev:

Leit å høre. Håper det over. @EpleDrue fikk du hjelp av KG mens det stod på?

Vet du hva? Det husker jeg ikke! Kan ikke ha vært særlig minneverdig. 

Nei, tror ikke jeg ønsker hjelp fra Kvinneguiden til det der. :P 

Tenner du ofte telys når du er alene, @Strixa

Gjest Annetnavn_
Skrevet
1 minutt siden, EpleDrue skrev:

Nei, tror ikke jeg ønsker hjelp fra Kvinneguiden til det der. :P 

Tenner du ofte telys når du er alene, @Strixa

Nei, jeg er ikke sånn tenn-telys-dame. Noen har stearinlys i hele huset. På det området er jeg svært lite "kvinnelig". @EpleDrue hva er ditt mest feminine trekk?

Gjest EpleDrue
Skrevet
4 minutter siden, Strixa skrev:

Nei, jeg er ikke sånn tenn-telys-dame. Noen har stearinlys i hele huset. På det området er jeg svært lite "kvinnelig". @EpleDrue hva er ditt mest feminine trekk?

Føler ikke jeg kan nevne det på Kvinneguiden. Da kommer det nye rykter fra anonyme brukere. :ninja: @Strixa Vet du avstanden mellom jorden og månen, uten at du må bruke Google? 

Skrevet
54 minutter siden, EpleDrue skrev:

Kanskje på fjellet under åpen himmel. I år har jeg en spesiell plass jeg skulle ønske jeg fikk feiret nyttår, men men. Kanskje en annen gang:) @pika Blir du fort irritert om noen ignorerer deg?

Hvor er det da? :)

Tja, både og - kommer veldig an på hvem og hvorfor egentlig..

@EpleDrue Hvor mener du  aldersskillet mellom gutt og mann er?

Skrevet
10 timer siden, pika skrev:

Ja, det er koselig å se! Tre nøtter til Askepott vil jeg gjerne ha med meg - trenger ikke se hele men det må iallefall stå på.

Skal ikke være hjemme i år, så da blir det nok mye tv-titting og godterispising på dagen :) Julen starter kl 17:00 og da er det middag og nisse/pakker blir det gjerne nok20ish :) 

@Byjenta! Samme spørsmål til deg - hva gjør du julaften?

Så hyggelig :)

På julaften står vi opp, drar til gravene, i år skal vi til min mormor en liten tur på formiddagen, ser på litt tegnefilm. Ordner oss og middagen er klokken 17, da er det middag og dessert. Rydding, julenissen kommer, så er det dele ut pakker og åpne etter tur :)

Neste år blir det annerledes, da skal jeg feire med svigers. :) Blir nok kos det og =) 

@pika Hva må til for å gi deg julestemning, og hva gleder du deg aller mest til i jula? 

Skrevet
9 timer siden, EpleDrue skrev:

Mener sommerferien? Har ikke planer for den enda.

Har fått smakt en del godt øl - også alkoholfritt, men det står fortsatt mye urørt hjemme. Ble ikke øl-kalender. Men poløl tåler å stå lenger enn butikkøl.

Lykke til med fiksing av foten. Har selv gått på krykker i juleferien for en del år tilbake.

@EpleDrue hvor mange ulike ølsorter har du smakt i desember?

Gjest Annetnavn_
Skrevet
13 timer siden, EpleDrue skrev:

Føler ikke jeg kan nevne det på Kvinneguiden. Da kommer det nye rykter fra anonyme brukere. :ninja: @Strixa Vet du avstanden mellom jorden og månen, uten at du må bruke Google? 

Huff, slemme AB! :kjefte:

Aner ikke avstanden. Fysikk var ikke min store lidenskap på skolen, historie derimot... @EpleDrue Ville du ha visst når Håkon Herdebreid levde, uten å Google?

Skrevet
16 timer siden, EpleDrue skrev:

Har vært! Men f.o.m i morgen tar tannfe fri fra både sitt virke og sin ordentlige jobb. Skulle det oppstå akutte situasjoner i tannfecrewet besvares det ikke av Tannfe aka sjefsfe. Jul hellig.

@EpleDrue var du veloppdratt og spanderte på mammaen din i dag? :gullengel:

Gjest EpleDrue
Skrevet
På Thursday, December 22, 2016 den 1.50, pika skrev:

@EpleDrue Hvor mener du  aldersskillet mellom gutt og mann er?

Hmm. Litt usikker. Jeg synes vi kan skille mellom gutt, ung mann, mann og eldre mann. Synes det blir rart om jeg skulle sagt jeg var en gutt på 27 år, men igjen høres jeg veldig voksen ut om jeg sier mann. Virker som de fleste mener mann er 30+. Så da er jeg vel bare en guttunge. @pika Når går en jente over til å bli en kvinne i dine øyne? 

På Thursday, December 22, 2016 den 11.17, Dr. A. Kula skrev:

@EpleDrue hvor mange ulike ølsorter har du smakt i desember?

Fire ulike, kjøpte tre nye i dag. Nå kan julen bare komme. :) @Dr. A. Kula Hvilken juleøl har vært den beste til nå? 

20 timer siden, Strixa skrev:

Huff, slemme AB! :kjefte:

Aner ikke avstanden. Fysikk var ikke min store lidenskap på skolen, historie derimot... @EpleDrue Ville du ha visst når Håkon Herdebreid levde, uten å Google?

Haha, nei. Visste ikke en gang hvem han var. Takk for Wikipedia tenker jeg.:fnise: @Strixa Er alt klart til jul nå? 

17 timer siden, toothfairy skrev:

@EpleDrue var du veloppdratt og spanderte på mammaen din i dag? :gullengel:

Selvfølgelig spanderte jeg på min kjære mor! Spanderer på alle jeg. @toothfairy Er det en selvfølge at mannen(evt gutten) spanderer på første date? 

Skrevet
8 minutter siden, EpleDrue skrev:

Hmm. Litt usikker. Jeg synes vi kan skille mellom gutt, ung mann, mann og eldre mann. Synes det blir rart om jeg skulle sagt jeg var en gutt på 27 år, men igjen høres jeg veldig voksen ut om jeg sier mann. Virker som de fleste mener mann er 30+. Så da er jeg vel bare en guttunge. @pika Når går en jente over til å bli en kvinne i dine øyne? 

Fire ulike, kjøpte tre nye i dag. Nå kan julen bare komme. :) @Dr. A. Kula Hvilken juleøl har vært den beste til nå? 

Haha, nei. Visste ikke en gang hvem han var. Takk for Wikipedia tenker jeg.:fnise: @Strixa Er alt klart til jul nå? 

Selvfølgelig spanderte jeg på min kjære mor! Spanderer på alle jeg. @toothfairy Er det en selvfølge at mannen(evt gutten) spanderer på første date? 

Tomasmesse fra Kinn!

(Men har ikke åpnet Stellinger Divum enda, og den forventer jeg jo er bra)

@EpleDrue hvilke fire har du smakt og hvilke tre nye.har du kjøpt (og er Tomasmesse blant de)?

Skrevet
På 22.12.2016 den 10.17, Byjenta! skrev:

Så hyggelig :)

På julaften står vi opp, drar til gravene, i år skal vi til min mormor en liten tur på formiddagen, ser på litt tegnefilm. Ordner oss og middagen er klokken 17, da er det middag og dessert. Rydding, julenissen kommer, så er det dele ut pakker og åpne etter tur :)

Neste år blir det annerledes, da skal jeg feire med svigers. :) Blir nok kos det og =) 

@pika Hva må til for å gi deg julestemning, og hva gleder du deg aller mest til i jula? 

Koselig :nisselue: Ikke lenge igjen nå! :)

Jeg er ikke helt sikker - har ikke fått julestemning enda :/ Men tror kanskje julemusikk, lukt, julefilmer og fri er viktige ingredienser for å få julestemning! Gleder meg til å være sammen med familie, slappe av og kunne sove litt lengre på morningen (og være oppe leenge). :)

@Byjenta! Har du fått julstemning? Hva skal til for deg?

1 time siden, EpleDrue skrev:

Du svarte ikke på alt jeg spurte om da :roll:

Oo - den er jo enda mer vanskelig enn mann/gutt-sprøsmålet! Hmm.. Man blir vel omtalt som kvinne/jente litt om hverandre omtrent fra man er tenåring til man er nærmere 40ish :P

@EpleDrueHva ønsker du deg aller mest til jul?

Skrevet
På Monday, December 19, 2016 den 19.47, Byjenta! skrev:

Ja daså ;) vi skal reise mange mil nedover til min familie.

Det har vi ikke nei, det har vi pleid ha på lille julaften ;) så det blir det i år. Tror ikke det blir med mandel i år. 

@Moonwalker hvilke filmer må du få med deg i julen? =)  

Skal helst se tre nøtter til askepott, alene hjemme, love actually og noe disney :) 

@Byjenta! er det meste klart for morgendagen?

Og til alle: God jul! :nissevink::gave:

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, pika skrev:

Koselig :nisselue: Ikke lenge igjen nå! :)

Jeg er ikke helt sikker - har ikke fått julestemning enda :/ Men tror kanskje julemusikk, lukt, julefilmer og fri er viktige ingredienser for å få julestemning! Gleder meg til å være sammen med familie, slappe av og kunne sove litt lengre på morningen (og være oppe leenge). :)

@Byjenta! Har du fått julstemning? Hva skal til for at du skal få det?

Jeg har 0 julestemning. Ikke hatt det etter jeg ble eldre. Får det nok ikke heller. Kanskje når jeg lukter julemat i morra. :)

Skrevet
5 timer siden, Moonwalker skrev:

Skal helst se tre nøtter til askepott, alene hjemme, love actually og noe disney :) 

@Byjenta! er det meste klart for morgendagen?

Og til alle: God jul! :nissevink::gave:

Her er alt klart. Vi reiste dit vi skulle i går kveld/natt ;)

Hva med du?

God jul:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...