Hoppetaujenta Skrevet 16. desember 2016 #12221 Skrevet 16. desember 2016 Jeg har ikke fått noen invitasjon ennå, men...hvis jeg utgir meg for å være ei stakkars, fillete og fattig kone som går omkring og selger overjordisk vakre frø og stauder på dørene på julaften, så kanskje hun slipper meg inn uansett? Eller hva sier du @Rumle? 1
Coronas Skrevet 16. desember 2016 #12222 Skrevet 16. desember 2016 2 timer siden, pika skrev: Hmm.. Hvordan da tenker du? @Coronas Hva drikker du til julematen? Om det er viktig å ha foreldre og søsken rundt seg til en hver tid, besteforeldre og tantebarn med. Juleøl og et par aquavit. @pika Ligger du under treet og kniper på pakkene?
pika Skrevet 16. desember 2016 #12223 Skrevet 16. desember 2016 Okei - tja, ikke til enhver tid. Men jeg vil gjerne være så mye som mulig sammen med søsknene mine (og andre familiemedlemmer) Naj (var nok litt mer nysgjerrig på pakkene før da) Gjør du? @Coronas Pleier du å ha lime i flaska? :D
Coronas Skrevet 16. desember 2016 #12224 Skrevet 16. desember 2016 43 minutter siden, pika skrev: Okei - tja, ikke til enhver tid. Men jeg vil gjerne være så mye som mulig sammen med søsknene mine (og andre familiemedlemmer) Naj (var nok litt mer nysgjerrig på pakkene før da) Gjør du? @Coronas Pleier du å ha lime i flaska? :D Nei, har sluttet å knipe på dem. Jeg gjorde det på julemorgenene da jeg var liten jente Jeg har alltid lime i flasken, har du? @pikaHar du kjæledyr?
Byjenta! Skrevet 16. desember 2016 #12225 Skrevet 16. desember 2016 På 15.12.2016 den 20.15, Moonwalker skrev: Hår fra skuldrene og ned definerer heg også som lenger. Halvlangt ved skuldrene, og langt når det går enda lenger ned. Jeg har prøvd litt forskjellig, men mest ulike nyanser av blond og brunette. Min naturlige er kommuneblond-ish @Byjenta! hadde det vært artig med en metalldetektor? Tja =) Hadde vært festlig det. @Moonwalker Gleder du deg til jul? Har du julesteming? Samme spm til @Lady @Coronas @minister-mio
minister-mio Skrevet 16. desember 2016 #12226 Skrevet 16. desember 2016 33 minutter siden, Byjenta! skrev: Tja =) Hadde vært festlig det. @Moonwalker Gleder du deg til jul? Har du julesteming? Samme spm til @Lady @Coronas @minister-mio nei!
Gjest Annetnavn_ Skrevet 17. desember 2016 #12227 Skrevet 17. desember 2016 På 16.12.2016 den 0.19, EpleDrue skrev: Jeg vil si jeg er ganske smart som lar deg velge spørsmål. @Strixa Hvor mange julefilmer har du sett til nå? Jeg har sett null julefilmer så langt. @EpleDrue hva er virkelig smart å gjøre her i livet?
annebanane Skrevet 17. desember 2016 #12228 Skrevet 17. desember 2016 11 timer siden, Byjenta! skrev: Tja =) Hadde vært festlig det. @Moonwalker Gleder du deg til jul? Har du julesteming? Samme spm til @Lady @Coronas @minister-mio Ja julestemningen derimot er totalt fraværende denne uken. @Byjenta! Hva er den beste dagen derpå-maten?
Byjenta! Skrevet 17. desember 2016 #12229 Skrevet 17. desember 2016 11 timer siden, Moonwalker skrev: Ja julestemningen derimot er totalt fraværende denne uken. @Byjenta! Hva er den beste dagen derpå-maten? Kebab, Pizza, burger king, mæccærn... Nå er det ytters sjeldent jeg fester da @Moonwalker Hvilken side av landet skal du feire jul på i år?
pika Skrevet 18. desember 2016 #12230 Skrevet 18. desember 2016 På 16.12.2016 den 17.03, Coronas skrev: Nei, har sluttet å knipe på dem. Jeg gjorde det på julemorgenene da jeg var liten jente Jeg har alltid lime i flasken, har du? @pikaHar du kjæledyr? Drikker ikke øl så ofte, men sist jeg drakk Corona hjemme hadde jeg ikke lime sa da ble det uten. :/ Nope. @Coronas Har du dyr - og hva er ditt favorittdyr?
Gjest EpleDrue Skrevet 19. desember 2016 #12231 Skrevet 19. desember 2016 På Friday, December 16, 2016 den 0.28, Coronas skrev: @EpleDrue Må damer ha på kjole på julaften? Rød? Selvfølgelig må damene det! Rød er veldig pent, men ikke noe krav. @Coronas Har du rød kjole? På Friday, December 16, 2016 den 13.11, pika skrev: @EpleDrue Betaler jobben din telefonregningen for deg? Nei, heldigvis ikke. Hadde jobben betalt telefonregningen, hadde jeg vel også måtte være tilgjengelig på fritiden. @pika Sier du ofte ja til ekstravakter på jobb? På Saturday, December 17, 2016 den 1.24, Strixa skrev: Jeg har sett null julefilmer så langt. @EpleDrue hva er virkelig smart å gjøre her i livet? Gjøre de tingene som frister. Dra på turer, opplev ting. Ellers er det ganske smart å kjøpe riktige aksjer. @Strixa Hvordan var helgen din?
pika Skrevet 19. desember 2016 #12232 Skrevet 19. desember 2016 1 time siden, EpleDrue skrev: Nei, heldigvis ikke. Hadde jobben betalt telefonregningen, hadde jeg vel også måtte være tilgjengelig på fritiden. @pika Sier du ofte ja til ekstravakter på jobb? There`s no such thing as ekstravakter hos oss. @EpleDrue Skal du jobbe hele denne uken?
Gjest EpleDrue Skrevet 19. desember 2016 #12233 Skrevet 19. desember 2016 3 minutter siden, pika skrev: There`s no such thing as ekstravakter hos oss. @EpleDrue Skal du jobbe hele denne uken? Nei, jeg jobber t.o.m onsdag så tar jeg juleferie @pika Hvor mange nisseluer har du i hus?
pika Skrevet 19. desember 2016 #12234 Skrevet 19. desember 2016 1 time siden, EpleDrue skrev: Nei, jeg jobber t.o.m onsdag så tar jeg juleferie @pika Hvor mange nisseluer har du i hus? Oo - heldig! Tror kanskje jeg ikke har noen akkurat nå @EpleDrue Hva skal du på nyttårsaften?
Byjenta! Skrevet 19. desember 2016 #12235 Skrevet 19. desember 2016 @pika har du satt opp juletre? plastikk eller ekte?
pika Skrevet 19. desember 2016 #12236 Skrevet 19. desember 2016 På 15.12.2016 den 13.27, Byjenta! skrev: Hmm, det er vanskelig å si. Liker alle julegavene jeg har fått =) Og ja, vi har alltid nisse, feirer med barn. @pika: Favoritt ukedag? Løørdag 24 minutter siden, Byjenta! skrev: @pika har du satt opp juletre? plastikk eller ekte? Neei, hadde planer om å ta det ned fra loftet i går(plastikk) men glemte det! Det skal uansett ikke pyntes før lillejulaften da. @Byjenta! Når pleier du å pynte treet? Og har/skal du ha ekte eller plast?
annebanane Skrevet 19. desember 2016 #12237 Skrevet 19. desember 2016 (endret) Byjenta! skrev (På 17.12.2016 den 21.58): Kebab, Pizza, burger king, mæccærn... Nå er det ytters sjeldent jeg fester da @Moonwalker Hvilken side av landet skal du feire jul på i år? Endret 20. august 2022 av Moonwalker
Byjenta! Skrevet 19. desember 2016 #12238 Skrevet 19. desember 2016 5 timer siden, Moonwalker skrev: Først skal jeg innover i landet, så skal jeg på andre siden av landet, så skal jeg ut av landet, så skal jeg tilbake til landet, så litt innover i landet, før andre siden av landet igjen. Innimellom her reiser jeg både oppover og nedover. Jeg skal med andre ord feire litt overalt i år @Byjenta! har du grøt med mandel i på julaften? Ja daså vi skal reise mange mil nedover til min familie. Det har vi ikke nei, det har vi pleid ha på lille julaften så det blir det i år. Tror ikke det blir med mandel i år. @Moonwalker hvilke filmer må du få med deg i julen? =) 6 timer siden, pika skrev: Løørdag Neei, hadde planer om å ta det ned fra loftet i går(plastikk) men glemte det! Det skal uansett ikke pyntes før lillejulaften da. @Byjenta! Når pleier du å pynte treet? Og har/skal du ha ekte eller plast? Jeg er vandt med å pynte juletreet i begynnelsen av desember Vi skal ikke ha opp juletre i år, vi er ikke hjemme. Men vi har plastikk @pika favoritt dyr?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 20. desember 2016 #12239 Skrevet 20. desember 2016 På 19.12.2016 den 6.52, EpleDrue skrev: Gjøre de tingene som frister. Dra på turer, opplev ting. Ellers er det ganske smart å kjøpe riktige aksjer. @Strixa Hvordan var helgen din? Altså... er ikke helt sikker på at alle ting som frister er alltid like smarte å gjøre. Jeg har ingen aksjer @EpleDrueer det HELT feil? Helga var fin den. God blanding av travelhet og avslapping. @Overrasket er dette tråden for oss?
Gjest Overrasket Skrevet 20. desember 2016 #12240 Skrevet 20. desember 2016 2 timer siden, Strixa skrev: Altså... er ikke helt sikker på at alle ting som frister er alltid like smarte å gjøre. Jeg har ingen aksjer @EpleDrueer det HELT feil? Helga var fin den. God blanding av travelhet og avslapping. @Overrasket er dette tråden for oss? Tja, det er vel denne eller den der "Hvordan snakker man dirty"-tråden. Jeg ser for meg at vi kan ... utfolde oss der. @Lafemmemauvaise Hvordan gikk det her om dagen med forkjølelse, sene frister og kravstore kunder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå