Summers Skrevet 3. desember 2015 #821 Skrevet 3. desember 2015 @Summers Hvilken skostørrelse bruker du? 44, ganske fornøyd egentlig. Ikke store eller små ben. @Intruder ville du synes det var geeky om noen dro frem en rubiks kube på vors (ikke medbrakt altså, men en de fant hos verten) ?Vi har en tullerubikskube nettopp for slike tilfeller. En som ikke kan løses og som ligger synlig slik at folk på besøk kan prøve å imponere.@Intruder Din pers på 60-meter?@incognita Hva er du kry over?@Jacklost Jeg spiller ikke så mye, men holder på med Hearts of Iron 2 nå. Hva gamer du?@mini-mio Beste ferieminne?@Rainstorm Lureste tingen du har gjort i livet?
annebanane Skrevet 3. desember 2015 #822 Skrevet 3. desember 2015 4 forskjellige byer, 2 forskjellige land. @Moonwalker Hva synes du om det planlagte realityprosjektet, "Mars One", hvor de vil sende mennesker til mars i 2025Jeg tenker de får ha en grei tur opp(tror ikke de kommer til å klare seg så mye mer enn turen dit. Er for langt borte og for vanskelige forhold - tror jeg Incognita: var du på utveksling i det andre landet du bodde i, eller har du gjort noe annet i utlandet?
annebanane Skrevet 3. desember 2015 #823 Skrevet 3. desember 2015 @Moonwalker Drømmer du om å gå på månen? Jeg gjør allerede det (men nei, egentlig ikke)Hindenburg: Hva slags emne studerer du/har du studert?
Gjest Gjest_Jacklost Skrevet 3. desember 2015 #824 Skrevet 3. desember 2015 @Moonwalker Svarte du på spørsmålet mitt?@Summers Hva er ditt favoritt spill igjennom tidene?
annebanane Skrevet 3. desember 2015 #825 Skrevet 3. desember 2015 @Moonwalker hva er noe av det første du gjør når du kommer hjem? Rutinen min er (om jeg er alene): ta av sko & jakke, av med bh, bytt til en mer komfortabel bukse, så slappe av noen minutter.@Moonwalker: Hva skulle du ønske du kunne som du ikke kan?Å plystre. Doge & Rainstorm: Hva drømmer du om om nettene?
annebanane Skrevet 3. desember 2015 #826 Skrevet 3. desember 2015 @Moonwalker Svarte du på spørsmålet mitt?så vidt jeg så, så var det ikke noe spørsmål tilbake? Jacklost: hvorfor er du våken nå?
Gjest Gjest_Jacklost Skrevet 3. desember 2015 #827 Skrevet 3. desember 2015 så vidt jeg så, så var det ikke noe spørsmål tilbake? Jacklost: hvorfor er du våken nå?Spurte ett i går men kanskje du bare ikke ville svare på det, det er greit Fordi jeg ikke er trøtt Jeg sov på dagen
annebanane Skrevet 3. desember 2015 #828 Skrevet 3. desember 2015 (endret) Spurte ett i går men kanskje du bare ikke ville svare på det, det er greit Fordi jeg ikke er trøtt Jeg sov på dagenDa får du finne det frem igjen, for jeg finner det ikke når jeg går tilbake. Svarer på så og si alt, så sant det er noe jeg ikke ser.Edit: nå kan det være det jeg svarte på i et innlegg hvor alt forsvant?! Var det det ang. partner? @jacklost: er du a eller b-menneske til vanlig? Endret 3. desember 2015 av Moonwalker
ClosedParadise Skrevet 3. desember 2015 #829 Skrevet 3. desember 2015 @closedparadise har du tatovering?@mini-mio nei, jeg har ingen tatoveringer :-)
ClosedParadise Skrevet 3. desember 2015 #830 Skrevet 3. desember 2015 Haha søta!! @ClosedParadise Hva er det første du gjør når du våkner om morgenen? @incognita , det første jeg gjør om morgnen er å titte på telefonen😝🙈
Gjest Gjest_Jacklost Skrevet 3. desember 2015 #831 Skrevet 3. desember 2015 Da får du finne det frem igjen, for jeg finner det ikke når jeg går tilbake. Svarer på så og si alt, så sant det er noe jeg ikke ser.Edit: nå kan det være det jeg svarte på i et innlegg hvor alt forsvant?! Var det det ang. partner? @jacklost: er du a eller b-menneske til vanlig?Jeg vet ikke hva noen av de betyr egentlig Skal se om jeg finner spørsmålet senere, denne tråden har vært veldig aktiv siden den ble lagd
Daybreak Skrevet 3. desember 2015 #832 Skrevet 3. desember 2015 Nei, det gikk heldigvis greit til slutt @ClosedParadise - Hva er det som gjør at paradiset er stengt?@Daybreak - Hadde du bokmål på skolen, i lik grad som jeg hadde nynorsk?@incognita - Har du et akvarium?@Summers - Hvem er den råeste investoren du vet om?@Okapi - Er du fullstendig uinteressert i å bli stilt spørsmål i denne tråden?No veit eg ikkje korleis opplegget for nynorsk som sidemål er, men om de lærte skilnaden på målformene, skreiv stilar og las tekstar m.m. så ja. Jeg vet faktisk ikke Føler jeg har det jeg trenger. Mangler egentlig bare hus, dame, hund, katt og bil @Frk.K Har du vurdert å ha lillehund som avatar?@Daybreak Er det noe du skulle ønske det var litt mindre av her på KG? Frekk AB-ar Jeg kan ikke sjonglere eller trylle. @Lady Når var du sist på date? @Intruder Hvor god vil du si retningssansen din er, på en skala fra 1 til 10? @Daybreak Har du streng hudpleierutine? @Hummels Hva er det jeg har skrevet på forumet som får deg til å tro at det er greit å spørre meg om sexlivet mitt?Streng kan vel diskuterast om den er, men eg vert litt utafor om eg ikkje får gjere mine vante gjeremål med den. @Intruder Har du noko favorittdyr?@Doge Kva hunderase(r) likar du best?@incognita Dusjar du helst om morgonen eller kvelden?@Jacklost Kvifor i alle dagar er du oppe heile natta?
Gjest Sarah. Skrevet 3. desember 2015 #833 Skrevet 3. desember 2015 Det var et vanskelig spørsmål med tanke på at jeg ikke aner i hvilken sammenheng! Jeg svarer "alt for ung". Da har man i alle fall muligheter foran seg. @Moonwalker: Hva skulle du ønske du kunne som du ikke kan?Jeg tenker at jeg har forbedringspotensiale på alt i grunn! Bortsett fra i å bekymre meg, der vil jeg påstå jeg er fullstendig utlært! Summers: Hva skulle du ønske du kunne som du ikke kan?Helt generelt så synes jeg ikke så mye, det er dumt at du føler du må slette deg fordi du blir deppa av dette stedet. Jacklost: Hva synes du om meg sånn helt generelt?Ja, i grunn. Er bedre enn at det er så forferdelig mørkt! Men jeg hater slaps! mini-mio: Er du den mest omtenksomme personen du kjenner? @incognita: Irriterer du deg ofte over hvor dumme folk er? @Okapi: Hvilken dag blir den dagen du klipper bort alt håret? Kommer det kanskje aldri til å skje?@Intruder: Har du en lyte? (det var et merkelig ord)Nei, har ikke akvarium, men har snart badekar ... men det er gjerne ikke helt det samme. @Sarah.: Etter å ha lest denne tråden, hvem synes du er den mest morsomme?Hehe! Fikk ikke sove i går og begynte å lese denne tråden. Faktisk litt avhengighetsskapende Jeg ble mest imponert over hvor kreative dere er i spørsmålene deres
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 3. desember 2015 #834 Skrevet 3. desember 2015 hvis du tenker på en fin dame, så nei. Jeg er vel en helt vanlig kvinne. @stjerner og planeter. Hvor gammel er du?37 år ung....Tror(tråden er slettet) du har sagt at du er mistenksom mot enkelte mannlige brukere på KG, at de sier ting for å bli likt av damer på KG. Liker at du ikke gir noen andre alternativer, men ja var nok klassens klovn. Er vel det delvis fortsatt.:P @intruder kva bør eg ynskja meg til jul?@okapi kva syns du om nynorsk?
Okapi Skrevet 3. desember 2015 #835 Skrevet 3. desember 2015 @Intruder Ikke egentlig, men er tydeligvis ikke på ofte nok. Hver gang jeg er innom er det syv sider og lese, og jeg faller vel egentlig av. @Stjerner og planeter Ganske nøytral. Jeg skriver verken bra nynorsk eller synes det er spesielt bedårende, men jeg leser det helt fint og har ingen problemer med at andre bruker det. Tror imidlertid det kommer til å dø ut etterhvert, da omtrent alle jeg vet om som kommer fra nynorskkommuner enten skriver bokmål eller dialekt (og urk @ det). Utenom en og annen kronikk og artikkel på Gamer.no er det svært lite nynorsk på nett.@Jacklost Du vegret deg veldig lenge med å legge ut bilder her, men nå har du også gjort det. Angrer du?
Gjest Gjest_Jacklost Skrevet 3. desember 2015 #836 Skrevet 3. desember 2015 No veit eg ikkje korleis opplegget for nynorsk som sidemål er, men om de lærte skilnaden på målformene, skreiv stilar og las tekstar m.m. så ja. Frekk AB-ar Streng kan vel diskuterast om den er, men eg vert litt utafor om eg ikkje får gjere mine vante gjeremål med den. @Intruder Har du noko favorittdyr?@Doge Kva hunderase(r) likar du best?@incognita Dusjar du helst om morgonen eller kvelden?@Jacklost Kvifor i alle dagar er du oppe heile natta? Fordi jeg fikk ikke sove @Intruder Ikke egentlig, men er tydeligvis ikke på ofte nok. Hver gang jeg er innom er det syv sider og lese, og jeg faller vel egentlig av. @Stjerner og planeter Ganske nøytral. Jeg skriver verken bra nynorsk eller synes det er spesielt bedårende, men jeg leser det helt fint og har ingen problemer med at andre bruker det. Tror imidlertid det kommer til å dø ut etterhvert, da omtrent alle jeg vet om som kommer fra nynorskkommuner enten skriver bokmål eller dialekt (og urk @ det). Utenom en og annen kronikk og artikkel på Gamer.no er det svært lite nynorsk på nett.@Jacklost Du vegret deg veldig lenge med å legge ut bilder her, men nå har du også gjort det. Angrer du?Jeg angrer ikke fordi nå slipper jeg alt maset om å laste opp bilder @Okapi Hva liker du best av Kvinneguiden og diskusjon.no? @Okapi Anser du deg selv som en gamer?@Hoppetaujenta Har du hoppet tau i voksen alder før?@Okapi Fikk du med deg dette spørsmålet? @Moonwalker Hva er viktigst med en potensiell partner?@Hummels Liker du hummer? Skal se om noen har spurt meg noe og svare senere Her er spørsmålet, tok sin tid å finne det igjen
Perelandra Skrevet 3. desember 2015 #837 Skrevet 3. desember 2015 @Perelandra liker du turkish delight?Tja, har vel knapt smakt det, men forestiller meg at det er noe søtt kliss som ikke frister så mye@Doge Hva er favorittgodteriet ditt?@Frk.K Er du en kløpper i kattespråk?@Jacklost Hva ønsker du deg aller mest til jul?
Gjest Gjest_Jacklost Skrevet 3. desember 2015 #838 Skrevet 3. desember 2015 Tja, har vel knapt smakt det, men forestiller meg at det er noe søtt kliss som ikke frister så mye@Doge Hva er favorittgodteriet ditt?@Frk.K Er du en kløpper i kattespråk?@Jacklost Hva ønsker du deg aller mest til jul? Julegaver er ikke så viktige for meg lenger, jeg har ikke tenkt over om jeg får gaver og hva det er. Jeg har bare fokusert på gavene jeg har kjøpt og skal gi og at jeg gleder meg Nå høres jeg sikkert rar ut @Perelandra Hva er det yngste du kunne ha datet?@Fame Hva er din favoritt serie?
Perelandra Skrevet 3. desember 2015 #839 Skrevet 3. desember 2015 @Perelandra Hva er det yngste du kunne ha datet?Tja, ikke under 37 tror jeg, men så spørs det jo om menn i siste halvdel av 30-årene vil date ei som er over 40.@Intruder Har du grønne fingre?@Moonwalker Pleier du å bake pepperkaker til jul?@Okapi Er du god på luftgitar?@incognita Er du en handywoman?
Summers Skrevet 3. desember 2015 #840 Skrevet 3. desember 2015 (endret) @ClosedParadise Hva er ditt beste ferieminne?@Okapi En ting du har lært på kvinneguiden som du har fått bruk for?@Jacklost Om du skulle møtt noen fra KG , hva hadde du ønsket å finne på sammen med personen/personene? Endret 3. desember 2015 av Summers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå