Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

 

@Summers - Hvordan trives du i den byen du bor nå?

Litt mye regn, men jeg er en inneperson så kan leve med det.

 

@Summers hva er det lengste nord du har vært?

Tror Karasjok er det lengte jeg har vært nord.

 

Så hyggelig å lese at du synes jeg er reflektert! I jobben min gir det meg ingen fordeler. :fnise: 

Summers: Hvilken ville du valgt av å skifte fil eller kun date kvinner som var 40 år eldre enn deg for resten av livet?

LOL, hadde nok valgt å leve ensom eller finne en aseksuell homse. Null stress å bo med menn og sover i samme seng med kompiser regelmessig. Å sove med en 40 år eldre dame enn meg hadde derimot vært ubehagelig, hadde ikke likt  å sett kroppen hennes. Om jeg måtte hatt sex med en av dem så hadde jeg vel skiftet fil, ser for meg at det er enklere å ha sex med en man ikke synes er ekkel estetisk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest incognita

:danse:

Nei, 

@ Incognita har du sett Bilde av Intruder?:)

Yep. 

 

@incognita hvis du var strandet på en øde øy og du bare kunne ha med deg tre ting, hva hadde du valgt?

 

Tannbørste, tannkrem og rubiks kube.  :fnise:

@Lady Kjenner du noen som har utpreget resting bitch face?

 @mini-mio Er du god på hoderegning?

@Intruder har du planer om å slutte å røyke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Ja, definitivt!

@incognita - Har du noen gang sluttet å røyke?

@Lady - Spurte du ikke incognita om det i går?

Nei det har jeg ikke, for jeg var aldri dum nok til å begynne. :opplyser: 

@Intruder Har du masse gadgets hjemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hindenburg
 

@Hindenburg tuller du med at du liker Donald Trump?

Nei, you're fired! :opplyser:

 

  @Hindenburg Synes du det er fint med dr martens sko på jenter? 

Alt kler den smukke :5:

 @Hindenburg Hva var høydepunktet i bryllupet ditt?

Høydepunktet var selvfølgelig bruden. Så vakker og elegant som bare hun kan være. At hun ble i overkant bedugget på kvelden og måtte geleides hjem av undertegnede snakker vi ikke om. 

@mini-mio Var incognita akkurat som du hadde forventet?

@incognita Er du fan av klær fra Nixon og DC på gutter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

@incognita Har du hatt heftige krangler med venner før?

Ikke veldig heftige, nei.

@incognita Er du fan av klær fra Nixon og DC på gutter?

Jeg vet ikke hva Nixon er engang, men DC er litt "fjortis" for min smak.

 

@Jacklost Har du noen gang prøvd å stå på snowboard?

@Hindenburg Hvilket merke er vinterskoene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hindenburg

@Hindenburg Hvilket merke er vinterskoene dine?

Artig at du spør. Hadde Lacoste i fjor, men kona mente jeg måtte blir litt røffere så da ble det DC i år. 

@incognita Hvordan møtte du kjæresten din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Artig at du spør. Hadde Lacoste i fjor, men kona mente jeg måtte blir litt røffere så da ble det DC i år. 

@incognita Hvordan møtte du kjæresten din?

Kanskje du skal sette ned foten og bestemme selv hva slags vintersko du skal ha? Med mindre du fikk de av henne da :fnise:

Jeg møtte kjæresten min inntil en stolpe. Er ikke noe vits å fortelle mer for du ville mest sannsynlig ikke trodd meg.

@Hindenburg Er du litt push-over?

@Summers Hvilken skostørrelse bruker du?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

@Hummels Bare kunne ha forhold og sex med damer eller menn resten av livet? Altså hvilket kjønn hadde du valgt bort?

Da må det bli ha sex med kvinner og valgt bort menn.

@Hummels - Hvor ofte har du sex når du er singel?

Flere ganger i uka. Gjerne hver dag hvis jeg får sjanse. Da med venninne/pulevenn. Vi er naboer så det er enkelt å stikke innom til hverandre.

 @Hummels Hva er det jeg har skrevet på forumet som får deg til å tro at det er greit å spørre meg om sexlivet mitt?

Ikke noe spesielt jeg har sett du har skrevet, jeg bare trodde d var Ok å spørre om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest incognita

Innlegget er rapportert.

Nei. Jeg har et par mobiler, en laptop, en tv og noe lyd..  og chromecast. Jeg trenger ikke noe mer, ettersom roboten min gjør resten.

@incognita - Hvor lang tid har du øvd deg på rubiks kube uten å huske den 8. og siste algoritmen?

Haha, mange! Men det ble enda vanskeligere når jeg skaffa meg 4x4 like etter at jeg hadde lært meg 3x3 og pleide å dra den som partytriks (27 sek pers, takk!).  

@Intruder ville du synes det var geeky om noen dro frem en rubiks kube på vors (ikke medbrakt altså, men en de fant hos verten) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Haha fra meg også. Er det mulig!?

Nei, jeg er så geeky! Kan ikke 4x4, men kan 3x3, og finner jeg en på fest, blir det partytriks ;)

Men 27 sekunder slår jeg ikke. Jeg tror jeg har 40sekunder eller noe.

@incognita - Du som er så smart at du aldri begynte å røyke, må ha noen gode tips for å slutte. Hva er ditt beste?

Det er sjokkerende hvor stor forskjell det er på 3x3 og 4x4, altså jeg kan fint løse 4x4, men da må du gi meg en halvtime... og det er jo ikke et særlig imponerende partytriks. Men 3x3 er ren formel, kan du den så sitter den. 4x4 sitter greit helt til midten på siste siden, for her er jo midten roterende også og før jeg vet ordet av det er jeg tilbake til kun 2 fullførte sider. Argh!

Haha så sykt geeky jeg følte meg nå. :fnise:

Hmm..røykeslutt. Jeg har ikke noe tro på nedtrapping. Du må ta en kald tyrker! Jeg gjorde det da jeg sluttet med pepsi max (slapp av, har begynt på igjen for lengst). Det var noen intense dager med skallebank og skjelvinger, men plutselig en morgen følte jeg meg bedre. Det er mitt tips! Just do it! nike.png

@Intruder Har du lyst å gifte deg en dag, gitt at du finner rette jenta?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Jacklost

Ikke veldig heftige, nei.

Jeg vet ikke hva Nixon er engang, men DC er litt "fjortis" for min smak.

 

@Jacklost Har du noen gang prøvd å stå på snowboard?

@Hindenburg Hvilket merke er vinterskoene dine?

Nei :)

Har du?

 

@Jacklost Hvilken bruker savner du mest av alle som ikke lengre er her?

Det må bli PPM, brukeren hans er het fortsatt men han har ikke logget seg på på nesten 5 måneder :( Er en annen jeg ville nevnte hadde det ikke vært for at jeg har personen på Mail :)

 

@Hindenburg Jeg vil gjerne spørre deg om det samme :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Vel, å sammeligne pepsi max mot røyk tror jeg ikke helt på. Men takk for rådet. Det er vel det jeg har planlagt. Forskjellen er at når pepsimaxabstinensene slutter etter et par dager, er det fremdeles 3 år til du slutter å ha lyst på nikotin - om man er så heldig ;)

Nei, det har jeg ikke. Det måtte i såfall vært økonomisk motivert mtp. arv etc.

@incognita - Skal du gå å legge deg nå? Eller nekter du å være den som gir seg?

Jeg tror abstinensene kan sammenlignes, selv om du har rett i at de varer lengre med nikotin. Jeg skal kanskje ikke si så mye mer, som sagt røyk jeg på en smell noen uker senere og har vært på kjøret siden. :fnise: 

Jeg skal legge meg kl 03:00! :opplyser: 

@Intruder Skal DU legge deg snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...