Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Gjest incognita
Skrevet

@incognita - Kan du sjonglere eller trylle?

@Lady <-- jøss, se der! - Har du noen gang bedt med deg noen på en cookir dough fra Hagen dazs?

:fnise: 

Jeg kan ikke sjonglere eller trylle. 

@Lady Når var du sist på date?

@Intruder Hvor god vil du si retningssansen din er, på en skala fra 1 til 10?

@Daybreak Har du streng hudpleierutine?

@Hummels Hva er det jeg har skrevet på forumet som får deg til å tro at det er greit å spørre meg om sexlivet mitt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror faktisk jeg synes at starten på verdensrommet er morsommere enn den TV-serien. :)

@incognita - Kan du sjonglere eller trylle?

Det enkle svaret er nei, men jeg gjorde heller ikke noe aktivt for å få andre til å slutte å mobbe (barneskolen).

@Lady <-- jøss, se der! - Har du noen gang bedt med deg noen på en cookir dough fra Hagen dazs?

Ser jeg skrev feil, cookie dough *:)

Ja, det har jeg faktisk. 

Wohoo endelig :fnise: 

@Intruder har du opplevd noe overtroisk? Gjenferd eller lignende? Tror du på sånt?

Skrevet

:fnise: 

Jeg kan ikke sjonglere eller trylle. 

@Lady Når var du sist på date?

@Intruder Hvor god vil du si retningssansen din er, på en skala fra 1 til 10?

@Daybreak Har du streng hudpleierutine?

@Hummels Hva er det jeg har skrevet på forumet som får deg til å tro at det er greit å spørre meg om sexlivet mitt?

September.

@Incognita Er du på flere forum enn kg?

Gjest incognita
Skrevet

@Incognita Er du på flere forum enn kg?

Nei.

@Lady Er du komfortabel i badetøy?

Skrevet

Nei.

@Lady Er du komfortabel i badetøy?

Nei

@Incognita beste norske film?

Skrevet

Bra svart :) Men tror du ikke på at man kan se fremtiden på historikken i det hele tatt? Mtp. at alt har jo alltid pekt oppover over tid.

Ja, jeg tror folk rundt meg vil kalle meg utadvendt.

@Summers - Har du noen gang investert i enkeltaksjer?

Jeg tror ikke man kan gjøre det bedre enn gjennomsnittsinvestoren ved kun hjelp av analyse av fortiden.  At man tjener penger over tid det tror jeg er rimelig bankers, men det gjør man jo ved et indeksfond også.  

Jeg tror på det jeg sier så ikke investert i enkeltaksjer, hadde kun noen indeksfond men de måtte jeg selge fordi jeg ikke turte risikoen lenger. 

@Intruder Er jobben din også en hobby?

Gjest incognita
Skrevet

@Incognita beste norske film?

Hmm... Elling tror jeg. Den er rimelig morsom, i tillegg elsker jeg Ingvar Ambjørnsen. :fnise: 

@Lady Hva (ved utseende ditt) får du mest komplimenter for?

@Stjerner og planeter  Har du skøyter og pleier du å bruke de på vinteren?

Skrevet

Hmm... Elling tror jeg. Den er rimelig morsom, i tillegg elsker jeg Ingvar Ambjørnsen. :fnise: 

@Lady Hva (ved utseende ditt) får du mest komplimenter for?

@Stjerner og planeter  Har du skøyter og pleier du å bruke de på vinteren?

at jeg har grønne øyne :)

@Incognita har du vært alvorlig syk?

Skrevet

Den innebygde er faktisk nokså god. Jeg har også jobbet på båt og navigert en del, så jeg har noen triks i ermet.

Åja, trodde det var noe islandske greier vi ikke har her helt på utsiden av hovedstaden. "Cookir" Kjenner at jeg smatter på mitt eget intellekt for øyeblikket.

Nei, jeg har vel egentlig ikke det. Og tja - man skal vel aldri si aldri. Jeg tror det finnes energi man ikke kan se på lik linje som hvor strøm er en energi vi ikke kan se, men som vi vet er der.

@Lady - Hadde du funnet på en cover-historie som du fortalte venner og kjente, om du traff typen din på Tinder eller Kvinneguiden?

Jeg tror du har rett. Sjekk også ut Warren Buffet om du ikke har lest så mye om den mannen - men han er jo helt vill på tall med fotografisk hukommelse.

Ja, jobben min er til en viss grad også en hobby. Jeg er veldig heldig der, men får jo ikke gjort en dritt ettersom jeg sitter å utleverer hele meg til halve KG hver kveld. ;) Godt det snart er jul, så kan jeg kalle det $juleferie :)

haha ja! :fnise: 

@Intruder yndlingsmaten din?

Gjest incognita
Skrevet

@incognita Er du en mistenksom type?

Sunn skepsis, det har jeg. 

@Incognita har du vært alvorlig syk?

Nei, heldigvis ikke. :) 

@incognita - Hadde du kunnet bli med meg eller en annen KG-fyr på byen, om du var 100% sikker på at jeg/han respekterte 100% at du hadde en 100% kjæreste som du var 100% seriøs med?

Hmm. Det vet jeg sannelig ikke. Kanskje hvis jeg hadde med typen. Synes egentlig ikke noe om å være ute eller på fest alene med andre av motsatte kjønn når man er i forhold. Men hvis min kjære var med så JA. :) 

@Summers opplever du meg som skeptisk?

@Lady har du vært alvorlig syk noen gang?

@Intruder Synes du det er patetisk at jeg ligger i badekaret og skriver på KG på telefonen akkurat nå? :fnise: 

Skrevet

Jeg tror du har rett. Sjekk også ut Warren Buffet om du ikke har lest så mye om den mannen - men han er jo helt vill på tall med fotografisk hukommelse.

Har lest om Buffet, men er jo vanskelig å måle om en enkeltperson bare har hatt flaks eller ikke. Det er enkelte som slår markedet gang på gang, men det er også veldig mange som  deltar i markedet slik at det vil statistisk sett være noen som gjør det veldig bra bare ved hjelp av flaks.  Det er ganske mange som er ekstremt smarte man konkurrerer mot og mange svært smarte med lang fartstid i finans taper sine egne penger. Er jo delvis derfor finanskrisen skjedde og mange banker gikk konkurs.

@Summers - Svarte du på om du var flink i matematikk?

Jeg var aldri flink i matematikk, ikke hadde jeg talent og ikke hadde jeg disiplin så det gikk som det gikk med matematikk-karakterene. 

Ja, det gjør jeg:-) 

Skrevet
@mini-mio har du mest tro på bitcoins eller dogecoins? (Sier seg selv egentlig...) 

Bitcoins kanskje, men jeg kan ikke så mye om det.

Hmm noen ganger, men samtidig er det de som gjør meg så overlegent intelligent. :nigo:

@Rainstorm Sitter du på mye triviell kunnskap?

@mini-mio Har du noen gang lurt på hvor alle babyduene er?

Ikke før nå. @incognita sitter de ikke et sted å blir passa på av duemammaen og duepappaen helt til de blir ungdommer, det tar ca. 10 dager, og da ser det utrente øye ikke forskjell på en duefjortis og en duegamlis? Er det sånn?

@Doge Hvor gammel er du?

@Intruder hvor lenge har du vært på kg?

Skrevet

Sunn skepsis, det har jeg. 

Nei, heldigvis ikke. :) 

Hmm. Det vet jeg sannelig ikke. Kanskje hvis jeg hadde med typen. Synes egentlig ikke noe om å være ute eller på fest alene med andre av motsatte kjønn når man er i forhold. Men hvis min kjære var med så JA. :) 

@Lady har du vært alvorlig syk noen gang?

@Intruder Synes du det er patetisk at jeg ligger i badekaret og skriver på KG på telefonen akkurat nå? :fnise: 

Ja, det har ejg.  

@incognita lever du sunt ?

Gjest incognita
Skrevet

Ja, det gjør jeg:-) 

hmm.

Ser den. Jeg har samme mentalitet!

Nei, jeg synes ikke det er patetisk - ved mindre du for eksempel har glemt å kle av deg, fordi du ble litt ivrig.. Det er helt greit å bruke tiden til noe når man bader. "You just sit in there stewing in your own filth" Ref. Chandler B.

@incognita - Eier du bolig eller leier du bolig?

haha word. Eier.

Ikke før nå. @incognita sitter de ikke et sted å blir passa på av duemammaen og duepappaen helt til de blir ungdommer, det tar ca. 10 dager, og da ser det utrente øye ikke forskjell på en duefjortis og en duegamlis? Er det sånn?

Aner ikke. Har iallefall aldri sett en duebaby. 

@Summers utdyp.

@Intruder Tror du vi ville hatt det morsomt på byen?

@mini-mio Liker du flyktige teorier eller forholder du deg helst til fakta?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...