Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

 

@Daybreak hva var den siste pensumboken du leste?

 

Askland, L. & Sataøen, S. O. (2013). Utviklingspsykologiske perspektiv på barns oppvekst. 3. utgave. Oslo: Gyldendal Akademisk.

@mini-mio Studerer du også til å bli barnehagelærar e.l.?

@Intruder Kan du skildre draumedama?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

@Frk.K Kor langt unna er nærmaste daglegvarebutikk i frå der du bur?

Tja, nå er jeg så heldig at jeg har minst 7 butikker i gå avstand. Men den nærmeste.. Tja, rundt 5 min å gå, max. 

@Frk.K Har du blitt sjekket opp på kg før?

 

Nei. :ler:

@Lady, nei, det har vi ikke. :) 

-

@Daybreak Rir du fremdeles?

@Intruder Hvorfor dette nicket? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, nå er jeg så heldig at jeg har minst 7 butikker i gå avstand. Men den nærmeste.. Tja, rundt 5 min å gå, max. 

Nei. :ler:

@Lady, nei, det har vi ikke. :) 

-

@Daybreak Rir du fremdeles?

@Intruder Hvorfor dette nicket? 

@frk.k begynner navnet ditt på K?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

@lipgloss Føler du deg best som mann eller kvinne og hvorfor?

Hei det er et veldig lett spørsmål for meg å svare på :) føler meg best som kvinne :)

Det gir meg en indre ro og være kvinne og jeg føler meg som et helt menneske.

Føler også at jeg er tro mot meg selv og at jeg gir utrykk for den personen jeg er når jeg er kvinne

Takk som spør,setter pris på det😘😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, antakeligvis - men det finnes jo grader. Å kjøre i 51km/t i 50-sona er ulovlig, i så måte har alle gjort noe kriminelt.

Det jeg snakket om var -

@mini-mio - Har du noen gang gjort noe kriminelt som var såpass ulovlig at du ikke vil snakke om det?

Nei

Askland, L. & Sataøen, S. O. (2013). Utviklingspsykologiske perspektiv på barns oppvekst. 3. utgave. Oslo: Gyldendal Akademisk.

 

@mini-mio Studerer du også til å bli barnehagelærar e.l.?

Nei

@mini-mio - Er nicket ditt tatt ut av Mio Min Mio fra gamle dager?

Nei

@mini-mio: Har du noen kjæledyr?

Nei

@mini-mio har du satt opp juletreet enda? 

Nei

@Intruder har du noengang brutt deg inn noe sted?

@Daybreak sier du mye "nei" på jobb?

@Fotballflue Har du på deg sokker nå?

@Yme har du trent i dag?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

-

@Daybreak Rir du fremdeles?

 

Det gjer eg :)

 

@Daybreak sier du mye "nei" på jobb?

 

 

Prøver å unngå det, men det vert ein del ja..

@Frk.K Kvifor valde du det nicket som du har? 

@mini-mio Kan du å spele eit instrument?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Haha, PM? :lur: Mega nysgjerrig.

 

Hehe. Skal vurdere det. :fnise: 

 

@incognita har du vært på tv?

Jepp. Jeg har vært på nyhetene en gang, og på et tv-program en gang.

@incognita ser du på noen julekalendere på TV?

Nope.

 

@Incognita er du tilfreds med livet ditt?

Veldig :) 

 

@incognita - Hadde du gjort noe grovt kriminelt for 20 millioner kroner, hvis du visste det var en "perfect crime" og du aldri noensinne kunne blitt tatt for det?

 

Hmm. Nei.

 

@incognita Ville du helst hoppe i strekk eller vere i ei heis med 25 tarantellar i ein time?

Hoppe i strikk. Gjort det før og hadde gjort det igjen! :) 

 

@incognita Hvorfor må vi stille minst 2 spørsmål hver gang?

 

Det var tenkt mest for å få igang tråden. Slik at ikke kun to personer sitter og spør hverandre frem og tilbake i en liten evighet liksom.

Til dere alle: Hva håper dere at dere får i julegave? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

@Daybreak hvilke julefilmer må du se hvert år? 

 

Ymse av Disney-klassikarar, Narnia (1 og 2), Tre nøtter til Askepott og Flåklypa når den gjekk kvart år før. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe. Skal vurdere det. :fnise: 

Jepp. Jeg har vært på nyhetene en gang, og på et tv-program en gang.

Nope.

Veldig :) 

Hmm. Nei.

Hoppe i strikk. Gjort det før og hadde gjort det igjen! :) 

Det var tenkt mest for å få igang tråden. Slik at ikke kun to personer sitter og spør hverandre frem og tilbake i en liten evighet liksom.

Til dere alle: Hva håper dere at dere får i julegave? :) 

Gavekort på hudpleietime, ny stekepanne, en parfyme jeg ønsker meg blant annet :)

 

@Incognita hva håper du at du får?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

@Incognita hva håper du at du får?

I fjor fikk jeg hjemmelaget krydder av søsteren min, og jeg har et bittelite håp om at jeg skal få det i år også, for det er det beste jeg noensinne har hatt i hus. :) 

  @Lady Har du isbadet noen gang, og likte du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æhh.. jeg vet faktisk ikke hva jeg skal svare. Jeg er ytterst lite opptatt av kjendiser. Men for å nevne ei jeg vet navnet på, så får det bli Adriana Lima. Også hun norske bloggeren.. hun lyshåra på rundt 21-22. (Det er vel bare en av dem?) Men stort sett vet jeg om veldig mange andre personer som ikke er kjente som er enormt mye mer attraktive enn kjendiser. Det har mye med personlighet for meg å gjøre.

Det kan jeg til en viss grad, Daybreak! Hold deg fast:

Hun skal være snill, omsorgsfull, glad og fornøyd. Like samtaler og skal klare å kommunisere på et litt dypere plan en bare hverdagspjatt. Hun bør være opptatt av hjem og hus/interiør, bry seg om fremtiden, være målrettet og ambisiøs, ønske å planlegge, sette og å nå mål i felleskap med meg - det være seg alt fra små ting som feriedestinasjoner, større innkjøp, eller store livsvalg. Hun skal kunne krangle og diskutere, men på en rasjonell måte, klare å innrømme hvis hun har feil, og å klare å påpeke når og at jeg har feil. Selvfølgelig er hun trofast, lojal og har verdier som samstemmer med mine hva angår tillit, oppdragelse, materielle goder og livsførsel for øvrig. Hun bør kunne ta seg en fest, men ikke føle at det er det kuleste hun gjør 30 ganger i året. Videre bør hun like å holde seg i form, være pen og glad i sex. Av musikk så hører hun ikke på soul eller korpsmusikk, og hun liker å se andre filmer enn bare romantiske komedier. Ser gjerne at hun har en eller annen utdanning, eller har en ambisjon om å tilegne seg kunnskap fordi hun ser både nytten og verdien i en kontinuerlig utvikling. ... ja, for drømmedama er det egentlig sånn at denne listen goes on, and on, and on.. ;)

@Daybreak Kan du skildre drømmemannen?

@Lady - Skal du spise godteri til helgen?

Ja, hvertfall is.

 

@Intruder Kommer familien din godt overens eller er det mye familiedrama og uenigheter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...