minister-mio Skrevet 3. desember 2015 #921 Skrevet 3. desember 2015 Nei, jeg inkluderte de andre for ikke å virke tåpelig om jeg kun nevnte deg. Å jada. Det har jeg selvfølgelig. Bare å putte i meg nok alkohol så kommer de i rad og rekke. Men mest for gøy da, har aldri forsøkt disse og forventet at det skulle ordne biffen."Du ser ikke akkurat ut som Claudia Schiffer, men du er jo fin likevel…""Du ser litt skitten ut, skal jeg ta å feie over deg?""Hei, du ser passe sliten ut. Skal jeg hjelpe deg med å holde puppene?""Remember my name, you'll be screaming it later!""Jeg forventer egentlig ikke at du skal falle for meg, men du kan da vel snuble litt?- Nå har jeg ikke brukt alle disse da, men @incognita, @Lady, @mini-mio , @Rainstorm blant andre - hvilket av de over synes dere er det beste?den siste er litt søt@Intruder hvilken bokstav begynner navnet ditt på?@Nietsoj er du glad i ost(
minister-mio Skrevet 3. desember 2015 #922 Skrevet 3. desember 2015 @mini-mio Hvilken type eple liker du best?rød gravenstein og pink lady@incognita når var sist du var på epleslang?
Hoppetaujenta Skrevet 3. desember 2015 #923 Skrevet 3. desember 2015 (endret) @Hoppetaujenta Hvordan er drømmejula di?På ei hytte langt av sted fra julemashysteriske handlefolk. Nok ved, mat, vann, stearinlys og alle sånne ting man trenger for å ha det basisbra i livet, og nok hundefor til en trofast, firbent venn ved min side. Bra vær er et must. 30 cm snø så det er mulig å gå på beina i det store hvite. Stjerneklart og fullmåne, så jeg og min voff kan sitte ved bålet vårt der ute og naturbarn-ule mot himmelen, være glad for hverandres selskap og kjenne at det er godt å være til. Det hadde vært fint. Trenger ikke noe mer. @Hoppetaujenta Kvifor valde du det nicket du har?Det husker jeg ikke. Det er så lenge siden nå. Sorry. Endret 3. desember 2015 av Hoppetaujenta 1
Lady Skrevet 3. desember 2015 #924 Skrevet 3. desember 2015 Veldig!!Du og?Ja! @Incognita vil du sende bilde på pm? :D
Gjest incognita Skrevet 3. desember 2015 #925 Skrevet 3. desember 2015 rød gravenstein og pink lady@incognita når var sist du var på epleslang?Jeg så DE fine eplene i en hage i sommer, jeg ville bøffe noen men min kjære nektet meg ..så tror ikke jeg har vært på slang siden barndommen faktisk. @mini-mio pynter du deg på julaften? @Stjerner og planeter hvilket underforum liker du best på kg? @Edain Hva er det fineste med norge?
Lady Skrevet 3. desember 2015 #926 Skrevet 3. desember 2015 Håper det blir til det.@ambivalentreaction - har du hatt piercing i øyebrynet før du ble 20?Lagt meg naken med boksehansker på i senga til min kamerats single mor, mens hun lå å sov.. Jeg tror den troner høyest enda. Boksehanskene var der for å liksom vise at jeg ikke var ute etter noe tull. Det ble IKKE tatt godt i mot.@Lady - hva med deg?haha Det vil jeg ikke skrive
Frk.K Skrevet 3. desember 2015 #927 Skrevet 3. desember 2015 @Frk.K Er du en kløpper i kattespråk?Klart det 1
Gjest incognita Skrevet 3. desember 2015 #928 Skrevet 3. desember 2015 Ja! @Incognita vil du sende bilde på pm? :D Hmm. ait! @Daybreak Synes du det er viktig å engasjere seg i lokalpolitikk? @Lady Hva stemte du ved forrige valg?
minister-mio Skrevet 3. desember 2015 #929 Skrevet 3. desember 2015 @mini-mio pynter du deg på julaften?jepp@incognita har du vært medlem i et politisk parti?
Gjest incognita Skrevet 3. desember 2015 #930 Skrevet 3. desember 2015 jepp@incognita har du vært medlem i et politisk parti?Aldri.@mini-mio Synes du det er litt mangel på mangfold i politikken her til lands?
Lady Skrevet 3. desember 2015 #931 Skrevet 3. desember 2015 :D hmm, ikke ap eller sv.. Mer vil jeg ikke si @incognita skal du opp tidlig i morgen?
Gjest incognita Skrevet 3. desember 2015 #932 Skrevet 3. desember 2015 @incognita skal du opp tidlig i morgen?Nope, jobber på kvelden i morgen. @Lady Når skal du opp i morgen?
Lady Skrevet 3. desember 2015 #933 Skrevet 3. desember 2015 Nope, jobber på kvelden i morgen. @Lady Når skal du opp i morgen?Nei, har senere dag
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 3. desember 2015 #934 Skrevet 3. desember 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
Summers Skrevet 3. desember 2015 #935 Skrevet 3. desember 2015 @Summers Trives du på stranden?Jeg trives best inne og er ikke glad i sol eller sjø. @Summers - Hva slags musikk liker du ikke? Filmmusikk, type som skaper stemning.Det tror jeg er noen triste sekunder Summers.. Kanskje 9.0?Hva er din?Husker ikke hva jeg løp på , men var alltid raskest i klassen. @incognita Hva er dine ambisjoner i jobben du har nå?@Intruder Er du lett å bli venn med eller er du kresen?
Gjest incognita Skrevet 3. desember 2015 #936 Skrevet 3. desember 2015 Overhodet ikke. Drikker sjeldent, så anser det ikke som et problem. Gjør du?Nja.. jo, jeg gjør vel det. Gidder ikke drikke øl f eks selv om jeg synes det er veldig godt. Jeg sier som thomas giertsen i helt perfekt: "det er jo som å drikke loff!" @Intruder synes du det høres litt anstrengt ut? @Lady ...venter på bildet ditt....
Gjest incognita Skrevet 3. desember 2015 #937 Skrevet 3. desember 2015 @incognita Hva er dine ambisjoner i jobben du har nå?Å bli der de årene det er avtalt at jeg skal være der. @Summers Hva er favorittfilmen din? @LilleSnupp Liker du disneyfilmer? Hvilken liker du best?
Lady Skrevet 3. desember 2015 #938 Skrevet 3. desember 2015 Nja.. jo, jeg gjør vel det. Gidder ikke drikke øl f eks selv om jeg synes det er veldig godt. Jeg sier som thomas giertsen i helt perfekt: "det er jo som å drikke loff!" @Intruder synes du det høres litt anstrengt ut? @Lady ...venter på bildet ditt.... @Incognita jeg venter på ditt
Gjest incognita Skrevet 3. desember 2015 #939 Skrevet 3. desember 2015 @Incognita jeg venter på ditt Hehe det var du som foreslo det. Da må du såklart sende først.
Summers Skrevet 4. desember 2015 #940 Skrevet 4. desember 2015 Å bli der de årene det er avtalt at jeg skal være der. @Summers Hva er favorittfilmen din? @LilleSnupp Liker du disneyfilmer? Hvilken liker du best?Har ikke noen ordentlige favorittfilmer, ser ikke filmer flere ganger. @incognita Hvem ønsker du som statsminister?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå