Gjest incognita Skrevet 2. desember 2015 #781 Skrevet 2. desember 2015 @incognita lever du sunt ?6 dager i uken, JA! @Lady unner du deg lørdagsgodt?
Lady Skrevet 2. desember 2015 #782 Skrevet 2. desember 2015 6 dager i uken, JA! @Lady unner du deg lørdagsgodt?ja @incognita gjør du?
Gjest incognita Skrevet 2. desember 2015 #783 Skrevet 2. desember 2015 ja @incognita gjør du?Yep, men ikke ubegrenset. @Lady har du en god hårkur å anbefale?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 2. desember 2015 #784 Skrevet 2. desember 2015 Statsminister.@Stjerner og planeter Hvilke komiker/komiserie får deg til å le?Middels, men valgt venner som får meg til å le så jeg ler en god del.@Intruder Følger du noen blogger?TBBT og Two and a half men. Av komikere er det mange, spesielt Alan CarrHmm... Elling tror jeg. Den er rimelig morsom, i tillegg elsker jeg Ingvar Ambjørnsen. @Lady Hva (ved utseende ditt) får du mest komplimenter for? @Stjerner og planeter Har du skøyter og pleier du å bruke de på vinteren?Nei, hadde verken skeiser eller is. @lady er du ei lady?@summers klassens klovn eller bråkebøtte? @incognita er du ein kverulant?
Lady Skrevet 2. desember 2015 #785 Skrevet 2. desember 2015 Yep, men ikke ubegrenset. @Lady har du en god hårkur å anbefale?Pureology super smooth
Gjest incognita Skrevet 2. desember 2015 #786 Skrevet 2. desember 2015 @incognita er du ein kverulant?Tidvis. Pureology super smooth Ja, enig. Men trenger en som gir MASSE fukt nå. Har fått så tørt hår etter at det ble kaldere ute. @Stjerner og planeter oppfatter du meg som en kverulant?
minister-mio Skrevet 2. desember 2015 #787 Skrevet 2. desember 2015 @mini-mio Liker du flyktige teorier eller forholder du deg helst til fakta?Aller helst fakta, men hvis jeg ikke vet eller gidder å finne ut, kan jeg forholde meg til flyktige teorier.@incognita men den dueteorien er svært sannsynlig da?@Jellybean78 er det din hund på bildet?
Gjest Skrevet 2. desember 2015 #788 Skrevet 2. desember 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
Lady Skrevet 2. desember 2015 #789 Skrevet 2. desember 2015 Tidvis. Ja, enig. Men trenger en som gir MASSE fukt nå. Har fått så tørt hår etter at det ble kaldere ute. @Stjerner og planeter oppfatter du meg som en kverulant? hmm, all soft fra redken?
Gjest incognita Skrevet 2. desember 2015 #790 Skrevet 2. desember 2015 Aller helst fakta, men hvis jeg ikke vet eller gidder å finne ut, kan jeg forholde meg til flyktige teorier.@incognita men den dueteorien er svært sannsynlig da?Ja, veldig faktisk. Jeg kjøper den. @mini-mio er alle håndklærne dine i samme farge?
Gjest Skrevet 2. desember 2015 #791 Skrevet 2. desember 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
Lady Skrevet 2. desember 2015 #792 Skrevet 2. desember 2015 TBBT og Two and a half men. Av komikere er det mange, spesielt Alan CarrNei, hadde verken skeiser eller is. @lady er du ei lady?@summers klassens klovn eller bråkebøtte? @incognita er du ein kverulant?hvis du tenker på en fin dame, så nei. Jeg er vel en helt vanlig kvinne. @stjerner og planeter. Hvor gammel er du?
Gjest incognita Skrevet 2. desember 2015 #794 Skrevet 2. desember 2015 Ja, jeg tror vi kunne skremt mange.. Tror ikke du?Jo! hmm, all soft fra redken? Ja, den er digg! Godt forslag! Begge to: Har dere sett bilde av hverandre?
Gjest Skrevet 2. desember 2015 #795 Skrevet 2. desember 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
Lady Skrevet 2. desember 2015 #796 Skrevet 2. desember 2015 Jo! Ja, den er digg! Godt forslag! Begge to: Har dere sett bilde av hverandre?Nei, @ Incognita har du sett Bilde av Intruder?:)
minister-mio Skrevet 2. desember 2015 #797 Skrevet 2. desember 2015 @mini-mio - Synes du det er koselig med stearinlys?JaJa, veldig faktisk. Jeg kjøper den. @mini-mio er alle håndklærne dine i samme farge?Nei@Intruder hvordan sko har du hatt på deg i dag?@incognita hvis du var strandet på en øde øy og du bare kunne ha med deg tre ting, hva hadde du valgt?@Summers hva er det lengste nord du har vært?
Gjest supernova_87 Skrevet 2. desember 2015 #798 Skrevet 2. desember 2015 @Rainstorm - Holder du på å pusse opp?Nei. Evnen til legge bort tankene når jeg skal legge meg. @Rainstorm Hvilke serier følger du med på?Jeg kan ikke si jeg følger med på noen serier, jeg ser/har sett en del serier men det er mer sånn binge-watching, siden jeg ikke har kanaler. incognita: Hvilke er dine favorittserier?Jeg tror LYTE kan brukes i flere sammenhenger? Jeg valgte uansett å tolke det som skavanker denne gang Ja - jeg bekymrer meg stadig vekk om ett eller annet. Men jeg forsøker å forholde meg rasjonell til de meste, og lever etter ordene "De fleste av mine bekymringer ble det aldri noe av".@Rainstorm - hva er din største bekymring?Oj. Den største... Hvis det er det jeg er mest bekymret for så er det vel at noen jeg er glad i skal bli alvorlig syk eller dø, men det bruker jeg lite tid å bekymre meg for. Hvis det er det jeg bruker mest tid på å bekymre meg for så er det søvn, selv om det ikke er så farlig. Intruder: Hvor ville du helst hatt sex: i en fiskebåt som var utsatt for veldig mye bølger eller på Erna Solberg sitt kontor?Den lista er lang! Men å være bedre i engelsk muntlig hadde vært veldig praktisk.@Rainstorm Det at du er såpass reflektert, får du fordeler av det i jobben du har?Så hyggelig å lese at du synes jeg er reflektert! I jobben min gir det meg ingen fordeler. Summers: Hvilken ville du valgt av å skifte fil eller kun date kvinner som var 40 år eldre enn deg for resten av livet? @mini-mio: Hvis du måtte velge mellom å gifte deg for penger eller gifte deg for status, hvilken ville du valgt?
Summers Skrevet 2. desember 2015 #799 Skrevet 2. desember 2015 @Summers utdyp.Tror(tråden er slettet) du har sagt at du er mistenksom mot enkelte mannlige brukere på KG, at de sier ting for å bli likt av damer på KG. @summers klassens klovn eller bråkebøtte?Liker at du ikke gir noen andre alternativer, men ja var nok klassens klovn. Er vel det delvis fortsatt.
minister-mio Skrevet 2. desember 2015 #800 Skrevet 2. desember 2015 @mini-mio: Hvis du måtte velge mellom å gifte deg for penger eller gifte deg for status, hvilken ville du valgt? Ingen av delene er grunn for å gifte seg, men penger er iallefall av større verdi enn status... Så da ville jeg valgt det.@Rainstorm har du vært, eller er du gift?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå