Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

 

Fotballflue: Hva er din favoritt-middagsrett?

chili con carne :spise:

@Fotballflue gikk det lang tid før det gikk oppfor deg at 7'er fotball og 11'er fotball heter det det heter fordi det er antall spillere fra hvert lag?

vel.. Ehm.. Jeg fant det ut nå :icon_lol:

 

@incognita liker du rakfisk? 

@mini-mio har du spist snegler før? 

@Rainstorm har du hengt opp adventstjernen i dag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sunflower-Delight

@Sunflower-Delight Feirer du noen gang jul hjemme i Norge?

Mener du nå i det siste, eller om jeg har feiret det tidligere? Hvis du mener om jeg har feiret det den siste tiden så har ikke jeg besøkt Norge siden jeg flyttet her vi bor nå. Men hvis det var ment som om hvis jeg har feiret jul i Norge noen gang før, så har jeg jo det. :) 

@Jacklost Er julen din favoritte feiring i løpet av ett år? 

@Sitronmelis Hva var det som fikk deg til å velge brukernavnet Sitronmelis?

@Sitronmelisse Er Melisse ditt navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

@incognita er du musikkinteressert?

Det vil jeg absolutt påstå.

@incognita: Du som er over gjennomsnittet teknologisk anlagt, hva kan man gjøre når noen av tastene på tastaturet slutter å reagere, og driver sånn funke litt-ikke funke-oppførsel? Og taggingen er helt bipolar, selv med tipset jeg fikk tidligere!

Kommer litt an på hva slags tastatur du har, men i første omgang ville jeg kjøpt en sånn "luft på boks", og sett om det ikke er støv som er problemet med tastaturet ditt. Taggingen kan jeg ikke hjelpe deg med, utover tipset jeg kom med tidligere.  

@Incognita Hvor liker du å dra ut?

 

Kommer helt an på humøret. I går trengte jeg litt fart og action, så da ble det det. Men jeg kan like gjerne sitte på en pub også. 

 

@incognita Dataspill eller brettspill

Brettspill. 

 

@incognita Hva er ditt favorittdyr? (utenom katt og hund) Og hvorfor?

Jaaa det har jeg faktisk. Vaskebjørn!! Jeg elsker å se på raccoonvideoer på YouTube! :fnise:  

 

@incognita liker du rakfisk? 

Kan jeg aldri tenke meg.

 @Moonwalker Er du close med foreldrene dine?

  @Rainstorm Hvem ville du helst lagt i skje med, Intruder eller Hindenburg?

  @Lady Ble det en tur ut i går?

  @Peanut Tar du vitaminer daglig? Hvis ja, hvilke?

 @Sunflower-Delight Fantaserer du om et drømmebryllup? Eller har du alt hatt det kanskje?

 @Fotballflue  Hvor god er du til å lage mat? 1-10. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight
Jaaa det har jeg faktisk. Vaskebjørn!! Jeg elsker å se på raccoonvideoer på YouTube! :fnise:  

Vaskebjørner er søte ja. :jepp: Jeg pleide å ha dem som favoritt tidligere, men synes de er fortsatt veldig søte og morsomme nå og. Men pingviner forblir min mest favoritte nå. ;):biggrin:

 @Sunflower-Delight Fantaserer du om et drømmebryllup? Eller har du alt hatt det kanskje?

Ja, jeg har allerede hatt mitt drømmebryllupp. Vi hadde en middelaldersk inspirert bryllupp, landsbyen(har stempel som by, men jeg synes egentlig at det ser mer ut som en landsby og ikke som en by)er til og med fra den middelalderske tiden, og i tillegg kom det opp ett opplegg(som vi ikke visste noe om da vi valgte datoen)som skjedde i løpet av den helga vi hadde brylluppet vårt; Da skulle det naturligvis være middelalder festival! Noe som passet perfekt inn for oss! :hoppendeglad:Brylluppet ble mye bedre enn hva vi hadde forventet. Det ble en kjempefin dag alt i alt! :bryllup:

 

@incognita Jeg vil gjerne spørre samme spørsmål til deg som det du spurte meg over der. :) 

@Rainstorm Ser du på deg sjølv som en veldig romantisk person? Hvis ja, på hvilken måte da? 

@Lady Definerer du deg sjølv på samme måte som med ditt brukernavn?

@Fotballflue Har du glømt å svare på mitt tidligere spørsmål til deg om hvis du noen gang har gått inn i et hjemsøkt hus?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest incognita

@incognita er du utdannet noe? Isåfall; som hva? 

Det er jeg, men akkurat hva vil jeg ikke oute på KG. 

Vaskebjørner er søte ja. :jepp: Jeg pleide å ha dem som favoritt tidligere, men synes de er fortsatt veldig søte og morsomme nå og. Men pingviner forblir min mest favoritte nå. ;):biggrin:

Ja, jeg har allerede hatt mitt drømmebryllupp. Vi hadde en middelaldersk inspirert bryllupp, landsbyen(har stempel som by, men jeg synes egentlig at det ser mer ut som en landsby og ikke som en by)er til og med fra den middelalderske tiden, og i tillegg kom det opp ett opplegg(som vi ikke visste noe om da vi valgte datoen)som skjedde i løpet av den helga vi hadde brylluppet vårt; Da skulle det naturligvis være middelalder festival! Noe som passet perfekt inn for oss! :hoppendeglad:Brylluppet ble mye bedre enn hva vi hadde forventet. Det ble en kjempefin dag alt i alt! :bryllup:

 

@incognita Jeg vil gjerne spørre samme spørsmål til deg som det du spurte meg over der. :) 

Oi, tenk å ha så flaks da! Perfekt timing! :)

Jeg har ikke giftet meg, men håper det skjer en dag. Da vil jeg ha familie og venner der, et selskap hvor alle hygger seg, men ikke noe overdådige greier.. Også blir jeg jo gift med drømmemannen da, hva mer kan man egentlig ønske seg. :) 

 @Fotballflue Er du gift/forlovet? 

  @Sunflower-Delight Pleier du å bruke neglelakk?

 @Løkky Liker du å ha det varmt eller kaldt når du sover?

Endret av incognita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Fotballflue Har du noen gang gått inn i et hjemsøkt hus?

ikke som jeg vet om. Hadde aldri gjort det bevisst :ohmy: men jeg har vært utenfor det nedlagte psykiatriske-bygget i Lier, der det liksom skal spøke. Følte meg tøff da, ja :lol:

@Fotballflue Har du glømt å svare på mitt tidligere spørsmål til deg om hvis du noen gang har gått inn i et hjemsøkt hus?

 

ja :ph34r:

 

@Sunflower-Delight hva spiser du på julaften? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight
Oi, tenk å ha så flaks da! Perfekt timing! :)

Jeg har ikke giftet meg, men håper det skjer en dag. Da vil jeg ha familie og venner der, et selskap hvor alle hygger seg, men ikke noe overdådige greier.. Også blir jeg jo gift med drømmemannen da, hva mer kan man egentlig ønske seg. :) 

Det skjer nok en dag for deg og. :jepp: Det er naturligvis viktig at du gifter deg med den rette mannen for deg. ;)

 
 

 @Sunflower-Delight Pleier du å bruke neglelakk?

Nei. Jeg bruker veldig sjeldent noe neglelakk.

ikke som jeg vet om. Hadde aldri gjort det bevisst :ohmy: men jeg har vært utenfor det nedlagte psykiatriske-bygget i Lier, der det liksom skal spøke. Følte meg tøff da, ja :lol:

ja :ph34r:

Haha... :ler2: Du er søt du! :klemmer: Litt morsomt det der med Lier's nedlagte psykiatriske sjukehus, har vært utenfor der jeg og. Tror det skal være skumlere hvis du går dit i løpet av kveldstid/natt, men da er jo de fleste nedlagte steder ganske skummelt uansett. ;):fnise: Men kanskje du gikk dit i løpet av den tiden?

@Sunflower-Delight

 hva spiser du på julaften? 

Tror det blir vanlig mat for oss i år også. ;)

 

@Fotballflue Hva spiser du på julaften?

@incognita(sorry, virker ikke akkurat nå tagginga): Hva er din favoritte butikk pizza?

 

 

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

@incognita(sorry, virker ikke akkurat nå tagginga): Hva er din favoritte butikk pizza?

 

 

Jeg er ikke noe glad i ferdigmat.. tror jeg kan telle på en hånd omtrent hvor mange ganger jeg har spist grandiosa hittil i livet. Men det er en som heter pollo med kylling og spinat og ikke så mye ost, den er ganske god!

 @Sunflower-Delight Spiser du hurtigmat hver uke?

   @mini-mio gjort noe spennende i dag? :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

   @mini-mio gjort noe spennende i dag? :)  

 

jeg har spist snegler én gang. @Fotballflue sliter du også med siteringen på forumet nå?

jeg har gjort noe spennende i dag jeg kjørte opp på fjellet. @incognita hva har du gjort i dag?

@Sunflower-Delight er du like glad i begge foreldrene dine?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha... :ler2: Du er søt du! :klemmer: Litt morsomt det der med Lier's nedlagte psykiatriske sjukehus, har vært utenfor der jeg og. Tror det skal være skumlere hvis du går dit i løpet av kveldstid/natt, men da er jo de fleste nedlagte steder ganske skummelt uansett. ;):fnise: Men kanskje du gikk dit i løpet av den tiden?
 

@Fotballflue Hva spiser du på julaften?

 

 

heehe :biggrin: ja, du har det du og ja! Du gikk ikke inn du heller? :sjokk:nei, jeg var der på dagtid, men det var skummelt nok for meg, men så er jo jeg redd for det meste og da :lol:

vi spiser ribbe, men jeg skulle heller gjerne hatt pinnekjøtt 

jeg har spist snegler én gang. @Fotballflue sliter du også med siteringen på forumet nå?

jeg har gjort noe spennende i dag jeg kjørte opp på fjellet. @incognita hva har du gjort i dag?

@Sunflower-Delight er du like glad i begge foreldrene dine?

 

Nei, jeg tror ikke det?! Er det noe galt med siteringen? 

 

@Sunflower-Delight har du noen hobbyer? 

@mini-mio har du gjort noe gøy i helga? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Det vil jeg absolutt påstå.

Kommer litt an på hva slags tastatur du har, men i første omgang ville jeg kjøpt en sånn "luft på boks", og sett om det ikke er støv som er problemet med tastaturet ditt. Taggingen kan jeg ikke hjelpe deg med, utover tipset jeg kom med tidligere.  

 

Kommer helt an på humøret. I går trengte jeg litt fart og action, så da ble det det. Men jeg kan like gjerne sitte på en pub også. 

Brettspill. 

Jaaa det har jeg faktisk. Vaskebjørn!! Jeg elsker å se på raccoonvideoer på YouTube! :fnise:  

Kan jeg aldri tenke meg.

 @Moonwalker Er du close med foreldrene dine?

  @Rainstorm Hvem ville du helst lagt i skje med, Intruder eller Hindenburg?

  @Lady Ble det en tur ut i går?

  @Peanut Tar du vitaminer daglig? Hvis ja, hvilke?

 @Sunflower-Delight Fantaserer du om et drømmebryllup? Eller har du alt hatt det kanskje?

 @Fotballflue  Hvor god er du til å lage mat? 1-10. 

Nei, var for lat :popcorn: 

 

@incognita var det mange kjekke menn ute i går? 

 

Vaskebjørner er søte ja. :jepp: Jeg pleide å ha dem som favoritt tidligere, men synes de er fortsatt veldig søte og morsomme nå og. Men pingviner forblir min mest favoritte nå. ;):biggrin:

Ja, jeg har allerede hatt mitt drømmebryllupp. Vi hadde en middelaldersk inspirert bryllupp, landsbyen(har stempel som by, men jeg synes egentlig at det ser mer ut som en landsby og ikke som en by)er til og med fra den middelalderske tiden, og i tillegg kom det opp ett opplegg(som vi ikke visste noe om da vi valgte datoen)som skjedde i løpet av den helga vi hadde brylluppet vårt; Da skulle det naturligvis være middelalder festival! Noe som passet perfekt inn for oss! :hoppendeglad:Brylluppet ble mye bedre enn hva vi hadde forventet. Det ble en kjempefin dag alt i alt! :bryllup:

 

@incognita Jeg vil gjerne spørre samme spørsmål til deg som det du spurte meg over der. :) 

@Rainstorm Ser du på deg sjølv som en veldig romantisk person? Hvis ja, på hvilken måte da? 

@Lady Definerer du deg sjølv på samme måte som med ditt brukernavn?

@Fotballflue Har du glømt å svare på mitt tidligere spørsmål til deg om hvis du noen gang har gått inn i et hjemsøkt hus?

 

Som en fin dame mener du? Nei, egentlig ikke.. Tok det bare fordi det betyr kvinne (?) og var et enkelt navn..

@Sunflower-Delight Har du funnet kjærligheten? :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sunflower-Delight

@Sunflower-Delight Spiser du hurtigmat hver uke?

Ja, den siste tiden har vi ikke vært så flinke med å være sunne. Men vil da helst lage egen middag, liker da egentlig best å ha hjemmelaget middager. Skal bli flinkere med dette så fort vi har litt mer orden med huslig arbeid hjemme. Jeg er så flink til å utsette mye av det jeg burde gjøre. ;) :rodmer: Spiser ikke hurtigmat hver dag, men har spist mye enkel mat den siste tiden. 

@Sunflower-Delight er du like glad i begge foreldrene dine?

Det der er ett litt tricky spørsmål for meg. Har egentlig aldri hatt noe nært forhold til noen av dem, men jeg bryr meg om dem på et vis.  

 

heehe :biggrin: ja, du har det du og ja! Du gikk ikke inn du heller? :sjokk:nei, jeg var der på dagtid, men det var skummelt nok for meg, men så er jo jeg redd for det meste og da :lol:

Du som er så tøff med å se på masse grøssere og skrekkfilmer? Skulle nesten ikke ha trodd du var så mye lettskremt da. ;) Nei, jeg og ho ene venninna mi kunne ikke gå inn da vi var der fordi det var stengt. Men ho fortalte meg om at ho hadde gått inn dit tidligere og at det var skikkelig nifst i noen av rommene. Var også utenfor der i dagtid, hadde nok vært litt skumlere om det var mørkt der. 

@Sunflower-Delight har du noen hobbyer? 

Ja. :jepp:

Som en fin dame mener du? Nei, egentlig ikke.. Tok det bare fordi det betyr kvinne (?) og var et enkelt navn..

Ja, tenkte mer på noe sånt ja. :)

@Sunflower-Delight Har du funnet kjærligheten? :)

Ja. :hjerter_rundt:

@incognita: Hva er din favoritte middagsrett?

@mini-mio: Har du barn? Hvor mange?

@Fotballflue: Hva er din spesialitet innen matlaging?

@Lady: Liker du å spise kjærlighet på pinne? Har du noen gang fundert på hvorfor det heter dette?

(tagging virker ikke akkurat nå, så jeg håper dere finner fram til spørsmålene mine)

 

 

 

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den siste tiden har vi ikke vært så flinke med å være sunne. Men vil da helst lage egen middag, liker da egentlig best å ha hjemmelaget middager. Skal bli flinkere med dette så fort vi har litt mer orden med huslig arbeid hjemme. Jeg er så flink til å utsette mye av det jeg burde gjøre. ;) :rodmer: Spiser ikke hurtigmat hver dag, men har spist mye enkel mat den siste tiden. 

Det der er ett litt tricky spørsmål for meg. Har egentlig aldri hatt noe nært forhold til noen av dem, men jeg bryr meg om dem på et vis.  

 

Du som er så tøff med å se på masse grøssere og skrekkfilmer? Skulle nesten ikke ha trodd du var så mye lettskremt da. ;) Nei, jeg og ho ene venninna mi kunne ikke gå inn da vi var der fordi det var stengt. Men ho fortalte meg om at ho hadde gått inn dit tidligere og at det var skikkelig nifst i noen av rommene. Var også utenfor der i dagtid, hadde nok vært litt skumlere om det var mørkt der. 

Ja. :jepp:

Ja, tenkte mer på noe sånt ja. :)

Ja. :hjerter_rundt:

@incognita: Hva er din favoritte middagsrett?

@mini-mio: Har du har barn? Hvor mange?

@Fotballflue: Hva er din spesialitet innen matlaging?

@Lady: Liker du å spise kjærlighet på pinne? Har du noen gang fundert på hvorfor det heter dette?

(tagging virker akkurat nå, så jeg håper dere finner fram til spørsmålene mine)

 

 

 

Ja, elsker tyrkisk pepper kjærlighet :) Ja, men finner ikke ut av hvorfor det heter det ? 

 

@Sunflower-delight Hva er det vondeste du har opplevd?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

 

@incognita var det mange kjekke menn ute i går? 

Legger ikke merke til sånt engang jeg, er så lykkelig forelsket at jeg er helt blind for andre gutter. Klissete, men sant. :rodmer:   :fnise: 

@incognita: Hva er din favoritte middagsrett?

 

 

Hmm. Tror nesten jeg må svare pinnekjøtt. Julemiddagen er virkelig en gastronomisk orgasme! :biggrin: 

  @Lady Hva drikker du når du skal kose deg?

  @Sunflower-Delight Hva spiser du når du skal kose deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...