Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

:ler:  kort sagt; bare lurte. 

 

@Intruder Hvor mange år opp og ned i alder er du villig til å gå for en partner?

@Lady hvilken hårfarge har du? Er det din naturlige?

Mørk. Nei, ikke naturlig. 

@Moonwalker Har du oppnådd det du ønsker i livet, eller satt deg noen mål du ønsker å oppnå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lo høyt da jeg leste dette spørsmålet! Sexolog har aldri falt meg inn faktisk, men når du nevner det så kunne det vært interessant, men i forbindelse med parterapi da. Bare sex blir for snevert, og så vil jeg jo ikke bli beskyldt for å velge et "overfladisk yrke". :laugh: Hvordan i alle dager kom du på å spørre om noe sånt, tilfeldig eller noe jeg har skrevet? :rodme: 

 

@Moonwalker: Hvis du måtte velge å ha sex med enten Carl I.Hagen eller kona, hvem ville du valgt?

Jeg bare lurte etter å ha sett deg i mange seksualitetstråder med fine svar :vetikke: :fnise: 

I dette tilfellet velger jeg Eli, altså. Jeg foretrekker menn, men hun er mye mer attraktiv for meg enn Carl. Vil ikke ha han pesende over meg :overrasket: 

 

@Rainstorm hvordan vil du beskrive utseende ditt?

Endret av Moonwalker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg aldri tenkt over. Hvis jeg skal inkludere billige party-kjoler fra Nelly så snakker vi sikkert 30+.

Jupp. :vin: 

@Moonwalker hva slags sko bruker du til hverdags?

 @Lady Skal DU ut?

Have fun :skya:

Vet ikke.. Er så lat nå, men føler meg så kjedelig om jeg ikke blir med. Får vel dra meg ut! 

@Incognita Hvor liker du å dra ut?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørk. Nei, ikke naturlig. 

@Moonwalker Har du oppnådd det du ønsker i livet, eller satt deg noen mål du ønsker å oppnå?

Tja. Jeg har en del større og mindre mål jeg ønsker å oppnå før jeg takker for meg, men samtidig vil jeg si jeg har klart ganske mye til nå. Jeg er iallefall tilfreds med hvor jeg er :)

Jeg tror jeg har datet en eller to som har/hadde bruker her uten at jeg visste om det før vi kom innpå temaet "forum", men ikke noen jeg har møtt innpå her.

 

@lady Hva skal du imorgen?

@Jacklost ønsker du deg en typisk familie med kone og barn og hele den pakka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Jacklost

Tja. Jeg har en del større og mindre mål jeg ønsker å oppnå før jeg takker for meg, men samtidig vil jeg si jeg har klart ganske mye til nå. Jeg er iallefall tilfreds med hvor jeg er :)

Jeg tror jeg har datet en eller to som har/hadde bruker her uten at jeg visste om det før vi kom innpå temaet "forum", men ikke noen jeg har møtt innpå her.

 

@lady Hva skal du imorgen?

@Jacklost ønsker du deg en typisk familie med kone og barn og hele den pakka?

Ja faktisk :) Jeg vil ikke bli en av de som blir 80 år og ikke har noen barn :( Og jeg tror jeg hadde følt meg mye bedre og lykkeligere med :)

Jeg har litt jernteppe nå når jeg skal prøve å komme på noen å spørre og spørsmål :fnise:

@Intruder Bruker du en smiley som avatar fordi du smiler mye? :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Jeg har en del større og mindre mål jeg ønsker å oppnå før jeg takker for meg, men samtidig vil jeg si jeg har klart ganske mye til nå. Jeg er iallefall tilfreds med hvor jeg er :)

Jeg tror jeg har datet en eller to som har/hadde bruker her uten at jeg visste om det før vi kom innpå temaet "forum", men ikke noen jeg har møtt innpå her.

 

@lady Hva skal du imorgen?

@Jacklost ønsker du deg en typisk familie med kone og barn og hele den pakka?

Treningsdate med venninne, så ingen unnskyldning til å ikke gå! 

@Moonwalker er du flink til å trene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Peanut

 Hvorfor valgte du det nicket?

En på grunn av en personlig grunn og den andre grunnen er at jeg syntes det passet med det som står på Urban Dictionary øverst: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=peanut&utm_source=search-action

 

@mini-mio Har du hørt om Blue Nose Friends? ^u^

  @Peanut Fortell om din beste første-date. 

Errh.... :ler: Den husker jeg ikke.

 

@incognita Dataspill eller brettspill?

@Peanut

 Hva kjennetegner et, for deg, imponerende lyrisk verk?

Som i litteratur eller musikk? :sjenert: Vil nok si Ibsen og Grieg om noe.  <_<

 

@Hindenburg Har du spilt eller spilles det et instrument, og hvis ikke, hvilket ville du likt å bruke?

@Peanut

Hva slags tattoveringer synes du er fine?

Sunflower-Delight! :strix:

Liker sånne som er hele, altså ikke oppstykket og hver for seg "uten mål og mening". Sleeves er fint det for eksempel. ^^, Trenger ikke så mange farger for min del heller. Svart og rødt for eksempel er mer enn bra nok. Av tema så liker jeg egentlig alt.

 

@Sunflower-Delight  Hva er det beste du kan få å spise til jul? 

 

@Jacklost  Hvordan har du det, og hva skal du gjøre i dag? ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jacklost

 

En på grunn av en personlig grunn og den andre grunnen er at jeg syntes det passet med det som står på Urban Dictionary øverst: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=peanut&utm_source=search-action

 

@mini-mio Har du hørt om Blue Nose Friends? ^u^

Errh.... :ler: Den husker jeg ikke.

 

@incognita Dataspill eller brettspill?

Som i litteratur eller musikk? :sjenert: Vil nok si Ibsen og Grieg om noe.  <_<

 

@Hindenburg Har du spilt eller spilles det et instrument, og hvis ikke, hvilket ville du likt å bruke?

Sunflower-Delight! :strix:

Liker sånne som er hele, altså ikke oppstykket og hver for seg "uten mål og mening". Sleeves er fint det for eksempel. ^^, Trenger ikke så mange farger for min del heller. Svart og rødt for eksempel er mer enn bra nok. Av tema så liker jeg egentlig alt.

 

@Sunflower-Delight  Hva er det beste du kan få å spise til jul? 

 

@Jacklost  Hvordan har du det, og hva skal du gjøre i dag? ^^,

Jeg har det ok :) Det går opp og ned. Akkurat nå har jeg sett på Hawaii five o på tv 2 sumo :)

@Peanut Hva har du gjort på i dag da? :)

Ugh, jeg hater systemet for tagging, jeg måtte skifte linje og skrive brukernavnet på nytt igjen for å få menyen opp...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja

@incognita har du det fint nå?

@Okapi hvilke tre ord beskriver deg?

OkCupid stilte meg det spørsmålet. Jeg svarte "implosiv, akustisk og astral", kanskje litt fordi det er vanskelig å gi et ærlig svar. Det hadde kanskje blitt noe i retning av usikker, sjenert og nøytral, men det kan være delvis fordi jeg synes det er vanskelig å si noe utvetydig positivt om meg selv.

Når det gjelder gullkorn, tja. Har en tendens til å si for mye eller for lite, men prøver å treffe sånn akkurat passe. Det hender kanskje jeg lykkes iblant.

@Sunflower Synes du burde bli komfortabel med å dele alderen din. Om du er eldre enn du liker å innrømme holder du deg i det minste godt. ;)

Endret av Okapi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Intruder Er du like morsom i virkeligheten ?

@WubWub Er du kverulant til vanlig ?

@Nettinettet Hva fikk deg til å bli medlem på KG ?

Jeg har vært forum-vanker helt siden 2000 når jeg var gravid med sønnen min, og har vært medlem av KG siden jeg fant det noe år senere, bare med andre nick og brukerkontoer enn det jeg har nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sunflower-Delight
 @Sunflower-Delight Er du politisk engasjert?

Jeg mener at jeg ikke er det. Men jeg kan lett engasjere meg i visse temaer, eller å dele mine synspunkter og tanker om det.

@Sunflower-Delight

- Er du redd for at noen skal gjenkjenne deg på KG?

Har ikke tenkt så mye på dette. Tviler litt på at det er så mange som kjenner meg innpå dette forumet. Har da tenkt noen ganger og lurt litt på om noen av brukerne er noen jeg kjenner fra før av, men ofte viser det seg at dette er lite sannsynlig. Men en kan da ikke vite det fullstendig. Synes ikke at det hadde vært skikkelig krise heller om noen hadde gjenkjent meg igjen.

 

@incognita Hva er ditt favorittdyr? (utenom katt og hund) Og hvorfor?

@Intruder Har du lett for å deppe når livet ikke går slik du ville ha likt det?

@Rumle Er du glad i kaffe? Hva liker du best; Sterk kaffe eller Mild kaffe?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Sunflower-Delight! :strix:

Liker sånne som er hele, altså ikke oppstykket og hver for seg "uten mål og mening". Sleeves er fint det for eksempel. ^^, Trenger ikke så mange farger for min del heller. Svart og rødt for eksempel er mer enn bra nok. Av tema så liker jeg egentlig alt.

 

@Sunflower-Delight  Hva er det beste du kan få å spise til jul? 

Peanut! :klem:Er så mye god julemat rundt. :sikle: Noe jeg husker godt da jeg feiret jul med familien var at vi spiste lammekjøtt, dette er fortsatt en av mine favoritter. 

@Peanut Kan du vise bilde(r) fra google av de type tattoveringene du synes er fine? :) Jeg har da en idé for hva slags du mener. Har da sett mange av de sleeves tattoveringene av musikkgrupper og lignende, men jeg er ikke sikker på om jeg har sett mange av disse med kun svart og rødt blekk satt i sammen. Synes det er gøy å få se bilde eksempler av dette også. :jepp:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...