Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

Ingen av delene. ;)

@Løkky(akkurat nå virker ikke denne som den skal): Hvilken by synes du virker mest romantisk ut; Paris eller Venezia? Og hvirfor?

Oi! Hmm... Jeg har aldri vært en av de romantiske, og heller aldri tenkt på det å reise til slike store byer.. 
Så her må jeg sannelig stille meg blank, for jeg vet for lite til å kunne uttale meg.. Eller kanskje jeg skal svare, jatakk begge deler :ler:

@incognita - den verste filmen du har sett, og hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sunflower-Delight

@Sunflower-Delight - Hva jobber du med?

Akkurat nå sykler jeg rundt å leverer aviser. Eller det er kanskje best å si at jeg jobber som avisbud. ;)

 

@Intruder Siden du har barn er du glad i å se mye tegnefilmer? Hva er dine favoritter?(hvis du svarte ja)

@incognita Har du noen gang hatt kort hår? Hva var det korteste for deg sånn ca?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

@Moonwalker - Tror du at det faktisk har gått folk på månen, eller holder du med konspirasjonsteoretikerne?

Jeg går jo på månen :bond:  

Jeg ser ikke bort fra at det har vært folk på månen, men jeg sliter litt med å se for meg landing og start igjen og landing. 

 

@Intruder Hva er din beste date?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi :) Jeg velger den korte versjonen ;) - Jeg har et godt liv med en god familie og gode venner, og jobber med noe jeg selv synes er interessant og spennende. Blir en del veldig rolige kvelder da jeg har barn, og ikke kan reise noe sted, og er i en aldersgruppe for de fleste av mine venner også er etablerte og ikke alltid kan dra på besøk kveldstid.

@Lady - Svarte jeg på det du spurte etter? I såfall det samme til deg, hvordan liv har du?

Ja :) Livet mitt er både fint og vanskelig. Er ting jeg kunne ønske var annerledes og opplevelser jeg veldig gjerne skulle vært foruten, men jeg har vokst en del på ting jeg har opplevd, så prøver å fokusere på det positive. Jeg har nære venner jeg setter utrolig pris på og har det fint med. Jeg driver med noe jeg liker og er like glad i å dra ut som å ha filmkveld.

@Intruder Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg såpass lite aktiv her inne, at det svaret må nok bli ingen.

@Lady - hva har vært årets beste opplevelse?

En utenlandsreise hvor jeg besøkte en av mine nærmeste som studerer i utlandet :)

 

Hehe. Joda. Sånne disneyfilmer er ok. Istid er jo en slager! Vennebyen og drømmehagen klarer jeg meg godt uten ;)

@sunflower-delight - hvor gammel er du?

Åja, sorry! 

Beste date med noen jeg ikke kjenner må være et gjøremål. Bowling, snowboard, fiske krabber eller noe sånt :). Beste daten med en kjæreste er å spise middag ute.

@Moonwalker - Hva er din?

Bra svar :) 

Jeg er jo 34 ;)

@Lady - Hva skal du bli?

haha, har jeg allerede spurt? Unnskyld :)

Det står mellom to valg. Er enda ikke helt sikker på hvilken retning jeg velger. 

@Intruder  Hva jobber du med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Om forladels, det var ikke meningen. Men nei, det gjør jeg ikke. Så livlig fantasi er jeg dessverre ikke utrustet med.  

 @Rainstorm Bruker du sminke hver dag?

Nei. :ph34r:

incognita: Gjør du? 

She's all that er en veldig søt film om jeg husker rett. (Kjenner meg maskulin nå), men er ikke det den med hun jenta som driver å maler bilder ved siden av skolen? Og resten av de du nevner... - Perfekte filmer :mrgreen:. Godt å se at du har god smak hva angår filmer.

BESTE BOK!? Det er jo enda verre enn å rangere gode filmer.

Men skal vi se...

Fiction: Wonderboy og Fyrsten av H. Langeland kanskje? og Elling-serien til Ambjørnsen er jo forlystende :)

Krim: Jo Nesbø - Snømannen synes jeg var godt skrevet, om noe kanskje litt voldsom.

Ellers så finnes det en gammel bok som heter Good Omens, husker ikke forfatteren - handler om en engel ved navn Aziraphale. Lenge siden jeg har lest den, men den husker jeg veldig godt enda, så den MÅ jo ha vært nokså bra.

@Rainstorm - Jobber du mye?

Haha! Ja, det er den med hun som maler bilder på skolen og hjemme, og moren har dødd, og så kommer denne kjekke fyren og gjør henne om til hot mama, og så skjønner hun at hun bare er et veddemål! :jepp: 

Jeg har overraskende nok ikke lest en eneste av de bøkene du nevner! Kanskje jeg kan ta de som tips, selv om jeg har altfor mange bøker på leselisten allerede. :fnise: 

Vil ikke påstå det nei. 

Intruder: Liker du å danse? Er du flink? 

@Rainstorm hva er din favoritt middagsrett? 

Den absolutte favoritten må jo bli julaften-middagen, pinnekjøtt, surkål og kålrabistappe (++). God stemning og god mat blir utrolig godt! Men hadde kanskje ikke vært like godt i april. 

Fotballflue: Hva er din favoritt-middagsrett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

 

Beste date med noen jeg ikke kjenner må være et gjøremål. Bowling, snowboard, fiske krabber eller noe sånt :). Beste daten med en kjæreste er å spise middag ute.

@Moonwalker - Hva er din?

En hvor praten flyter uten særlige pinlige stillheter, og vi har det så kjekt at vi glemmer tiden. Hva vi gjør betyr ikke så mye. men De bedre har vært ganske spontane hvor vi har gjort alt fra å spise, spille, kjøre en tur, for så til å plutselig havne på barhopping. Alt mulig pakket inn fordi en ikke vil avslutte.

Endret av Moonwalker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Severus Hvor pen synes du at du er på en skal fra 1 til 10?

1 siden jeg ikke kan gå lavere

@Severus - Hvorfor Harry Potter?

Er jo vokst opp i den perioden hvor Harry Potter var stort, har vært en del av meg siden de kom ut. Så alle filmene på kino med tante

@Severus: Hva er din favoritt tv-serie for tiden?

Criminal Minds tenker jeg, er den eneste jeg har sett på de siste dagene.

 

@Rainstorm 

@Intruder

@incognita

 

Spiller noen av dere videospill? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

@sunflower-delight - hvor gammel er du?

Jeg føler meg fortsatt ikke så komfortabel med å dele min alder innpå forumet her.

 

@Evans Hva er din favorittplass i Norge? Hvorfor?

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...