Gå til innhold

Spør en bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet
11 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

Viss det er kriteriet burde jo også jeg være kjempepopulær!!  @Silfen Tror du på karma? @Dr. A. Kula har du en god treningslåt du kan anbefale meg? (En som ikke er "for monoton og gjentagende".. :sjenert:) @Svinepels Er du en av de som sikler etter halvnakne wannabees? 

En god gammel treningsmelodi dette da:

Men om du synes den blir feil, så kan du jo trene litt mens du vasker bilen!?:

Tanken var å legge inn en Jane Fonda Workout, men det er vel litt "gammeldags"?

@Raven.WritingDesk har du noen målsetning(er) med treningen din, eller er det bare for å holde deg i god form?

11 timer siden, Moonwalker skrev:

Ja til begge deler :) Har kommet over overraskende mange jeg både kjenner og vet hvem er. 

@Dr. A. Kula Om du kjenner igjen noen; sender du melding til vedkommende og avslører hvem du er?

Sminken eller pc'n? Sminken er jeg veldig fornøyd med. Pc'n har jeg lite erfaring med :P 

@Ukorrekt Hører du på noen spesielle podcaster?

Så ofte at flere har spurt meg hvorfor jeg smiler!

@EpleDrue frykter du fremtiden litt?

Har ikke kjent igjen noen så langt, så det har jeg ikke tatt stilling til.

@Moonwalker Har du fått noen nye bekjentskaper her på KG som du senere har møtt (som du altså ikke hadde møtt/visste hvem var før du traff de på KG)?

1 time siden, Jacklost skrev:

183 :)

Går ok, måtte starte på nytt igjen nå sist uke etter nyttår fordi jeg sprakk i jula.. :P

@Dr. A. Kula Har du hatt bruker på kg før denne?

Ja kanskje det :P

@Ukorrekt Er du singel?

Bruker sjeldent pålegg :P Men de gangene jeg gjør det er det fårepølse :)

@Svinepels Hva er bakgrunnen til brukernavnet ditt? Altså hvordan kom fram til det?

@EpleDrue Liker du all flørtingen fra andre til deg på kg eller blir det slitsomt i lengden?

Nei, dette er min første og eneste bruker. Men jeg fulgte litt med uten innlogging før jeg opprettet bruker.

@Jacklost beste spillplatform og versjon/modell? (PC/PS/XBOX/Nintendo)

Gjest Jacklost
Skrevet
35 minutter siden, Svinepels skrev:

Jeg har den siste tiden blitt en plattformmann. Så breath of fire vet jeg ikke hva er.

@Jacklost Hva er det beste med vinteren?

Når den er over :P

@Dr. A. Kula Nintendo always :)

@Dr. A. Kula Liker du spill?

@Svinepels Hva er ditt favoritt spill igjennom tidene?

Skrevet (endret)
EpleDrue skrev (På 10.1.2017 den 2.56):

Endret av annebanane
Gjest noe tilfeldig
Skrevet

@Dr. A. Kula jeg har fått i oppgave å sette meg noen mål frem til april. Vi tar målene kvartal for kvartal. Men jeg vet ikke helt hva de skal være enda 🙊 Så egentlig er vel svaret at ja; det er i utgangspunktet primært bare for å holde seg i form. - Trener du noe bestemt jevnlig ? @Jacklost hva er siste serien du har sett som du vil anbefale? @Svinepels hva er egentlig bakgrunnen for nicket ditt? @Overrasket har du fått mange flørtende P.M etter du opprettet flørtetråden? 

Skrevet
22 minutter siden, Jacklost skrev:

Det jeg har brukt mest tid på er vel Football Manager.

@Jacklost Har du fått testet VR gaming ennå?

Skrevet
5 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

@Svinepels hva er egentlig bakgrunnen for nicket ditt? 

Egentlig ville jeg hete Tidus, men det var jo opptatt. Så har jeg ved flere anledninger blitt kalt en "jævla svinepels " så da synes jeg det passer greit.

@Raven.WritingDesk Hva med bakgrunnen for ditt nick?

Skrevet
25 minutter siden, Jacklost skrev:

Når den er over :P

@Dr. A. Kula Nintendo always :)

@Dr. A. Kula Liker du spill?

Joda, jeg liker spilling, men det blir ikke så ofte. Har en tendens til å bli intenst og mye om jeg først går i gang. Liker Gran Tourismo serien da på PS da.

@Jacklost hvilke konsoller har du, inklusive de "avdankede"?

22 minutter siden, Moonwalker skrev:

Nooooooooo. Kjenner brekningsrefleksen min starter allerede bare ved tanken :bond: 

@EpleDrue Hva er din favorittfarge innen interiør? Kjører du standard "ungkarssvart"?

Et par stykker :) Bare hyggelig å møte nye folk om en er i samme område.

@Dr. A. Kula Er det flere her inne du kunne tenkt deg å møte i det virkelige liv?

Ja, det er det. Av begge kjønn, og i ulike aldre. Men helst noen jeg er sikker på ikke kjenner meg fra før, og som det er liten mulighet for å treffe på i hverdagen. Vet ikke helt hvorfor, men KG er liksom er fristed slik det er nå, og vil ikke ha det blandet med hverdagslivet.

@Moonwalker hvilket sub-forum er du mest aktiv i?

4 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

@Dr. A. Kula jeg har fått i oppgave å sette meg noen mål frem til april. Vi tar målene kvartal for kvartal. Men jeg vet ikke helt hva de skal være enda 🙊 Så egentlig er vel svaret at ja; det er i utgangspunktet primært bare for å holde seg i form. - Trener du noe bestemt jevnlig ? @Jacklost hva er siste serien du har sett som du vil anbefale? @Svinepels hva er egentlig bakgrunnen for nicket ditt? @Overrasket har du fått mange flørtende P.M etter du opprettet flørtetråden? 

Prøver å få sparket litt fotball innimellom, men det er ikke nok. Må nok komme i gang med noe mer regelmessig, og nå er jo en fin anledning til denslags :)  

@Raven.WritingDesk  falt treningsmusikken i smak?

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
26 minutter siden, Svinepels skrev:

Egentlig ville jeg hete Tidus, men det var jo opptatt. Så har jeg ved flere anledninger blitt kalt en "jævla svinepels " så da synes jeg det passer greit.

@Raven.WritingDesk Hva med bakgrunnen for ditt nick?

Det kommer fra Alice i eventyrland. (Jeg er blodfan) Det er hattemakeren som spør i et Ikke-bursdagsselskap :"Why is a raven like a writingdesk". Jeg synes svinepels er bedre enn Tidus. Og du vet hva dem sier: kjært barn har mange navn ☺️ Med det sagt; var du et rolig og stille barn eller urolig og rampete? @Dr. A. Kula Nei :( har hørt sangene så mange ganger for så lenge siden at de er kjedelige. Jeg vil ha noe nytt, elektronica eller house, noe med full guffe! - og du svarte ikke på spørsmålet mitt.. 

Gjest noe tilfeldig
Skrevet

@canacas hva foretrekker du å drikke, om du skal drikke deg... canacas..? 😜😊

Gjest canacas
Skrevet
3 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

@canacas hva foretrekker du å drikke, om du skal drikke deg... canacas..? 😜😊

Da går det i ren sprit, helst 60%. :briller2:

@Raven.WritingDesk skal vi drikke oss dritings og gå apeshitcrazy på kåge? 

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
Akkurat nå, canacas skrev:

Da går det i ren sprit, helst 60%. :briller2:

@Raven.WritingDesk skal vi drikke oss dritings og gå apeshitcrazy på kåge? 

Klart vi kan! Men ærlig talt tror jeg vi allerede har gjort det, bare uten å koordinere først :nigo: @canacas hva liker du best med KåGe? 

Gjest canacas
Skrevet
Akkurat nå, Raven.WritingDesk skrev:

Klart vi kan! Men ærlig talt tror jeg vi allerede har gjort det, bare uten å koordinere først :nigo: @canacas hva liker du best med KåGe? 

Lette spørsmål. Jeg liker selvsagt alle de vakre mennene som poste i penisbildetråden. Jeg er jo kun her for å flørte og fjase og kanskje sjekke opp et smårips eller to. :hjerter:

@Raven.WritingDesk Hvordan tror du kåge blir om vi koordinerer? 

Gjest noe tilfeldig
Skrevet (endret)
6 minutter siden, canacas skrev:

Lette spørsmål. Jeg liker selvsagt alle de vakre mennene som poste i penisbildetråden. Jeg er jo kun her for å flørte og fjase og kanskje sjekke opp et smårips eller to. :hjerter:

@Raven.WritingDesk Hvordan tror du kåge blir om vi koordinerer? 

Jeg tror vi kommer til å ha det jævlig artig før vi blir kastet på hodet og rævva ut! @canacas Når skal det store fylleslaget stå? 

Endret av noe tilfeldig
Skrevet
17 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Det kommer fra Alice i eventyrland. (Jeg er blodfan) Det er hattemakeren som spør i et Ikke-bursdagsselskap :"Why is a raven like a writingdesk". Jeg synes svinepels er bedre enn Tidus. Og du vet hva dem sier: kjært barn har mange navn ☺️ Med det sagt; var du et rolig og stille barn eller urolig og rampete? 

Jeg var vel en mellomting. Klassens klovn, men aldri noe problembarn.

@Raven.WritingDesk Tror du jeg klarer å komme meg i form til sommeren 2017?

Gjest canacas
Skrevet
2 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Jeg tror vi kommer til å ha det jævlig artig før vi blir kastet på hodet og rævva ut! @canacas Når skal det store fylleslaget stå? 

Ser ut som jeg er på fylla allerede, med så mange skrivefeil i forrige innlegg :briller2:. Jeg er ikke klar for å bli kasta ut helt enda, så må avvente litt til. Må samle litt mer ammo også :nigo:

@Raven.WritingDesk Good cop bad cop? Eller "all bets are off - cops"? 

Gjest EpleDrue
Skrevet
5 timer siden, pika skrev:

@EpleDrue Hva er din favoritt-te?

Is-te. HEHEHEH.:ninja: Eplete kanskje.

@pika Gir du opp menneskeheten noen ganger?

3 timer siden, Jacklost skrev:

@EpleDrue Liker du all flørtingen fra andre til deg på kg eller blir det slitsomt i lengden?

Nei, nå er jeg lei. Har prøvd å ignorere anonyme brukere i håp om at det vil ta slutt. Hvordan takler du best sleipe brukere her inne, @Jacklost?

1 time siden, Moonwalker skrev:

@EpleDrue Hva er din favorittfarge innen interiør? Kjører du standard "ungkarssvart"?

Før var det veldig ungkarssvart, men i 2016 (høres fryktelig lenge ut siden) malte jeg alt hvitt, det var en grusom farge på veggene før. Jeg har også mørkebrunt treverk i hjemmet mitt. Tror ikke jeg går for den stilen når jeg kjøper meg hus. Har utrolig nok hvitt nattbord (det var en gave) og hvitt stuebord. Snakk om å være motebevisst!:fnise:

@Moonwalker Hvor mange brukere har du på ignoreringslisten?

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn skal slikke fitte - ikke slikke ræv :kari:

Anonymkode: fb56a...c3d

Porque no los dos? ARRIBA!!!

Gjest Overrasket
Skrevet
1 time siden, Raven.WritingDesk skrev:

@Overrasket har du fått mange flørtende P.M etter du opprettet flørtetråden? 

Jeg kan med en gang avkrefte myten om det skjer flørting på PM. Det er ikke nok PM-flørting synes jeg. Det var noen som sendte PM for å si at jeg er altfor kverulant, og det måtte jeg jo tilbakevise på det sterkeste :pinar:. Men lite flørting, altså!

@Hermine Grang hadde du for alvor blitt plassert i Griffing av valghatten?

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
4 minutter siden, Svinepels skrev:

Jeg var vel en mellomting. Klassens klovn, men aldri noe problembarn.

@Raven.WritingDesk Tror du jeg klarer å komme meg i form til sommeren 2017?

Jeg tror du vil være i svinbra form! @Svinepels har du noen gang stjålet noe som barn, isåfall hva da? 

9 minutter siden, canacas skrev:

Ser ut som jeg er på fylla allerede, med så mange skrivefeil i forrige innlegg :briller2:. Jeg er ikke klar for å bli kasta ut helt enda, så må avvente litt til. Må samle litt mer ammo også :nigo:

@Raven.WritingDesk Good cop bad cop? Eller "all bets are off - cops"? 

"All bets are off - criminals"!! @canacas har du en favoritt sang du liker å høre på når du er på fest, isåfall hvilken ? 

Gjest canacas
Skrevet
2 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Jeg tror du vil være i svinbra form! @Svinepels har du noen gang stjålet noe som barn, isåfall hva da? 

"All bets are off - criminals"!! @canacas har du en favoritt sang du liker å høre på når du er på fest, isåfall hvilken ? 

Seff. Kun en som gjelder. Gangsta style :alice: @Raven.WritingDesk har du din egen theme-sang? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...